rumunn95 napisał(a):jak wpiety masz reduktor
Reduktor mam wpięty tak jak widać na zdjęciu (chyba przed wejściem do nagrzewnicy).

Weryfikowałem wg schematu

Trochę dziwne jest to, że powietrze jest dość ciepłe (nie rewelacyjne ale akceptowalne z racji minusowej temperatury na zewnątrz) we wstępnej fazie ogrzewania się silnika (gdy już przełączy się na LPG i ciut bardziej się zagrzeje silnik), a gdy wskazówka podskoczy do około 1/3 zaczyna lecieć chłodne powietrze.
Jak już wspomniałem wcześniej ustawienie na 29 stopni powoduje całkiem efektywne grzanie. Wystarczy zejść o 0,5 stopnia i ta efektywność spada znacznie i nie ma większej różnicy między np: 24 a 28,5 stopnia.
Wiadomo że dawanie po obrotach i przeciąganie biegów (miasto) będzie dawało automatycznie cieplejsze powietrze ale w dłuższej trasie przy stałej prędkości efektywność grzania spada.