Mazda 6 1.8 2003 landi renzo wypadanie zapłonu cyl. 4
Strona 1 z 1
Witajcie, mam problem z wyskakiwaniem bledu wypadanie zaplonu cylinder 4.
Ostatnio ztobilem test. Przejechalem ponad 100km na benzynie – blad nie wyskoczyl. Przelaczylem na lpg i po 10km wyskoczyl. Generalnie zawsze wyskakuje przy dosc stalej stabilnej jezdzie np trasa ok 80km/h...
Oprocz bledu nic po za tym nie wystepuje.. Instalacja landi renzo z holandi..
Ostatnio ztobilem test. Przejechalem ponad 100km na benzynie – blad nie wyskoczyl. Przelaczylem na lpg i po 10km wyskoczyl. Generalnie zawsze wyskakuje przy dosc stalej stabilnej jezdzie np trasa ok 80km/h...
Oprocz bledu nic po za tym nie wystepuje.. Instalacja landi renzo z holandi..
- Od: 21 wrz 2012, 16:30
- Posty: 37
- Auto: Mazda 6 1.8 dohc 16V 2003r kombi + LPG
Całkiem możliwe, że czas najwyższy na jakieś czyszczenie/kalibrację/przegląd wtryskiwaczy jak i całej reszty instalacji lpg.
Jak potrafisz to zamień wtryskiwacz z np. 4 cylindra z 3 i zobacz czy problem dotyczy wtryskiwacza czy czegoś innego.
Jak potrafisz to zamień wtryskiwacz z np. 4 cylindra z 3 i zobacz czy problem dotyczy wtryskiwacza czy czegoś innego.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
lulek35 napisał(a):A tak z grubsza jak to zrobic??
Rurki wylotowe z wtryskiwaczy np. nr 3 i 4 zamieniasz miejscami i jednocześnie zamieniasz np. wtyczki elektryczne od tych wtryskiwaczy.
Ale nie zawsze się da tak łatwo zrobić jak jest kompletna i niepodzielna listwa wtryskowa.
Sorry bardzo ale wróżką nie jestem i nie mam nawet bladego pojęcia co masz tam pod maską i stąd jest taka odpowiedź.
Myślę jednak, że najlepiej może byś zrobił jakbyś podjechał do jakiegoś serwisu lpg mówiąc o objawach.
Ile na tych wtryskiwaczach masz już przelatane km?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
lulek35 napisał(a):Teraz pytanie jeszcz ktory wtrysk to 1 a ktory 4:p na listwie mam ABCD
Nie wiem jaką masz listwę ale coś czuję, że chyba są to 4 wtryskiwacze we wspólnej obudowie.
Jeśli tak jest i do tego masz pojedynczą wtyczkę do całości to nie zrobisz takiej operacji jak pisałem wcześniej.
Cylinder nr 1 to ten najbliżej rozrządu.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84

Mam taka
Ps: sorry za link ale nie moglem jej znaleźć ..
- Od: 21 wrz 2012, 16:30
- Posty: 37
- Auto: Mazda 6 1.8 dohc 16V 2003r kombi + LPG
Hmmm – z tego co widzę to wchodzi tam tylko jedna wtyczka elektryczna więc takiej zamiany jak pisałem nie bardzo łatwo da się zrobić.
Moja propozycja – udaj się do gazownika.
Ale nie zdziw się jeśli zaproponuje wymianę wtryskiwaczy na nowe.
Moja propozycja – udaj się do gazownika.
Ale nie zdziw się jeśli zaproponuje wymianę wtryskiwaczy na nowe.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jak masz trochę zdolności manualnych to można się pokusić o czyszczenie listwy wtryskowej.
Trzeba ja rozebrać i wyczyścić wewnątrz ale tak aby nie stracić kalibracji (np. skoku tłoczka).
Wyryskiwacze "magic jet'y" to koszt ok. 60pln/szt.
Hana (fakt, że lepsze) ale koszt ok 110pln/szt.
Trzeba ja rozebrać i wyczyścić wewnątrz ale tak aby nie stracić kalibracji (np. skoku tłoczka).
Wyryskiwacze "magic jet'y" to koszt ok. 60pln/szt.
Hana (fakt, że lepsze) ale koszt ok 110pln/szt.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jeszcze jedno... Od kiedy naprawilem termostat w mojej madzi i silnik szybciej sie nagrzewa, automatycznie szybciej przelacza sie na lpg to mam problem z gasnieciem na biegu jalowym. Problem ustaje jak silnik porzadnie sie nagrzeje...
Bardziej obrazowo:
Przejezdzam 1km przelacza sie na lpg
I w tym czasie przy kazdym zatrzymaniu onroty faluja i gasnie,
Po przejechaniu kolejnych 2km objaw ustaje ....
O co biega? Moze byc zwiazane z tym nie do konca sprawnym 4 wtryskiem?
Bardziej obrazowo:
Przejezdzam 1km przelacza sie na lpg
I w tym czasie przy kazdym zatrzymaniu onroty faluja i gasnie,
Po przejechaniu kolejnych 2km objaw ustaje ....
O co biega? Moze byc zwiazane z tym nie do konca sprawnym 4 wtryskiem?
- Od: 21 wrz 2012, 16:30
- Posty: 37
- Auto: Mazda 6 1.8 dohc 16V 2003r kombi + LPG
Może tak być – listwa nie rozgrzana i zaworki mogą się zawieszać.
Zapewne jakbyś przejechał się nieco większy kawałek (np. 2km) i ręcznie przełączył na gaz to problemu nie byłoby?
Zapewne jakbyś przejechał się nieco większy kawałek (np. 2km) i ręcznie przełączył na gaz to problemu nie byłoby?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
TOMBLA napisał(a):mozna dodac podgrzewacz, albo podnieść temperaturę przełączania...
Też o tym myślałem ale trochę może być problematyczne znalezienie takiego pasującego do tej listwy podgrzewacza.
TOMBLA napisał(a):ale to droga na skróty..
Można tez podnieść temperaturę przełączania
Ale ja jednak obstawiałbym przy wymianie listwy.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ja mam troszkę podobny problem, tez po zaleczeniu się na gaz przez krótki czas silnik po mocniejszym wciśnięciu gazu dusi się, ale nie gaśnie i obroty tez są OK, podobnie jak u kolegi ma to miejsce tylko przez możne 1km po przełączeniu. Po przeczytaniu posta kolegi lulek35 dotyczącego termostatu, pomyślałem ze u mnie ten problem tez zaczął się po wymianie płynu ( o ile dobrze pamiętam) w chłodnicy wiec opróżnieniu układu
Czy możliwe żeby coś się bobrze nie odpowietrzyło w reduktorze?? Trochę w to wątpię bo przejechałem już parę tys. km. z tym problemem.

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości