Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D
Najpierw jednak Ms musi wejść pod maskę bo fmu wyzionęło ducha i ciśnienie na listwie to 3 bary jak w serii. Ale setup ma potencjał 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
A. Dalej edisa nie mam. Brak też czasu bo roboty dużo.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Nie mam mbc. Sprężyna w WG jest do 0.4 bara. Powiem Ci, że i tak będę montował mbc ale jeszcze nie miałem go w rękach więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat. Wiem tylko jedno, że ten WG który mam puszcza sobie delikatnie ciśnienie które go steruje przez gniazdo zaworu do downpipe. Gdyby był sterowany np n75 czy jakimś innym ebc nie było by tego problemu bo podciśnienie byłoby na górze membrany. Myślę nad tym żeby zamontować mbc typu bleed a przed nim dać takie które otwiera się dopiero przy zadanym ciśnieniu. Słyszałem, że lubią się zacinać ale zobaczymy. Może dzięki temu turbo będzie wstawać trochę wcześniej.
Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi z tymi dwoma króćcami. Chodzi Ci o te dwa w WG czy o dwa w mbc? Ja w WG mam 3
Jeden do sterowania nadciśnieniem, drugi do sterowania podciśnieniem a trzeci jest taki jakby odpowietrzający aby membrana mogła pracować. Jak mam sterowanie nadciśnieniem to puszczony jest w atmosferę ale jakby był ebc to trzeba by założyć na niego zawór zwrotny.
Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi z tymi dwoma króćcami. Chodzi Ci o te dwa w WG czy o dwa w mbc? Ja w WG mam 3
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Ten w atmosfere też podłaczasz pod MBC i jak MS podłączony ? jak idzie ?
Moja odpaliła sonde musze skalibrowac bo stoi w miejscu afr pierwszy drive
Moja odpaliła sonde musze skalibrowac bo stoi w miejscu afr pierwszy drive
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Ten w atmosferę idzie w atmosferę
to jest jakby taki odpowietrznik. Ms na razie stoi. Polutowałem sobie złącze przygotowałem pod edisa układ i brak czasu żeby coś robić. Za dużo mam teraz pracy a jeszcze tworzę w garażu buggy na bazie kf-a 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Fajny projekcik, czemu to jeszcze nie siedzi w dziale projekty?
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Bo wcale nie jest mi tu źle
A trochę skromnie żeby iść do projektów tym bardziej, że wolno postępuje.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Jeszcze ja go przytrzymuję
Trochę zaangażował się w mojego swapa i mu zabieram sporo rzeczy na testy
Ale obiecuję że oddam 

]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Właśnie nikt mi w temacie jak i w garażu takich porządków nie zrobi 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Ethil napisał(a):Właśnie nikt mi w temacie jak i w garażu takich porządków nie zrobi
Jak JA


Oby to było to co rozmawialiśmy, jak tak to wszystko będzie OK
Co dalej robisz z BA
P.S. Poka buggy
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ja górny mam też pod MBC podłączony, każdy mi mówił że przez to lepiej działa WG i boost lepiej narasta i upuszcza równowaga ciśnień u mnie sie sprawdza nawet na 0,2 bara
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
a ja dalej czekam na filmik jak ten twoj wydech pracuje
albo chociaż pokaż same fotki jak on wygląda na aucie i pod jakim kątem jest zamontowany
[flash=]http://img828.imageshack.us/img828/9083/23745dc71d60e2d78f0b703.gif[/flash]
- Od: 16 lis 2010, 13:06
- Posty: 82
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 323f 94r 2.0 v6 BA
Wszystko w swoim czasie
Ostatnio zdarza mi się pracować po 10 i więcej godzin tak więc mi się nic już później nie chce. Jak pojadę do Opola to postaram się znaleźć trochę czasu. Puki co muszę albo poskładać fmu albo w końcu kupić tego edisa bo Ms nadal czeka już z gotową wiązką.
Dopisano 4 paź 2012, 18:17:
Na prośbę mojej ukochanej dodaję zdjęcie jajka
Jemu też należy poświęcić choć jeden post w tym temacie bo auto naprawdę dzielnie znosiło u mnie męki
Tak właśnie wyglądała moja mazda 121, pierwsza mazda

A tyle potrafiła z siebie wykrzesać

Zdjęcie rozmyte bo to była już prędkość ponaddźwiękowa
Dopisano 4 paź 2012, 18:17:
Na prośbę mojej ukochanej dodaję zdjęcie jajka
Tak właśnie wyglądała moja mazda 121, pierwsza mazda


A tyle potrafiła z siebie wykrzesać


Zdjęcie rozmyte bo to była już prędkość ponaddźwiękowa

- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Dawno nie miałem czasu aby coś skrobnąć ale to nie znaczy, że nic się nie dzieje. Byłem dzisiaj umówiony na hamowanie ale nic z tego nie wyszło a szkoda. Mazda z poskładanym fmu jakoś sobie jeździ.
Z rzeczy które zauważyłem to w złym miejscu mam blow offa. Muszę go przenieść w zderzak bo przy przepustnicy grzeje się po ostrej jeździe i mięknie sprężyna przez co przepuszcza lewe powietrze. Potrafią falować obroty i szarpie przy zmianie biegów na delikatnie otwartej przepustnicy. Ogólnie lipa.
Do ms-a mam już prawie wszystko. Edis jest, czujnik jest, cewka jest, kable wtyczki są, ms poskładany razem z wiązką brak mi tylko koła 36-1 i może ktoś wie gdzie takie zdobyć? Słyszałem, że sierra takie posiada i jest ono zdejmowalne ale tylko w silniku 1.8.
Zdjęć nie mogę dodać bo gdzieś zapodziałem kabel do fona ale jak znajdę to prześlę.
Z rzeczy które zauważyłem to w złym miejscu mam blow offa. Muszę go przenieść w zderzak bo przy przepustnicy grzeje się po ostrej jeździe i mięknie sprężyna przez co przepuszcza lewe powietrze. Potrafią falować obroty i szarpie przy zmianie biegów na delikatnie otwartej przepustnicy. Ogólnie lipa.
Do ms-a mam już prawie wszystko. Edis jest, czujnik jest, cewka jest, kable wtyczki są, ms poskładany razem z wiązką brak mi tylko koła 36-1 i może ktoś wie gdzie takie zdobyć? Słyszałem, że sierra takie posiada i jest ono zdejmowalne ale tylko w silniku 1.8.
Zdjęć nie mogę dodać bo gdzieś zapodziałem kabel do fona ale jak znajdę to prześlę.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Ty to masz quffa łeb do takich rzeczy 

]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Ze względu na to, że przyszła zima mazda stoi i nie chce mi się zakładać edisa w tych warunkach a garaż jeszcze nie skończony no i dalej nie mam koła 36-1 i chyba będę musiał stworzyć je w cadzie i jechać na laser zabrałem się za coś innego uff
Mając chwilę w te długie wieczory (Do spędzania tego czasu z Olą dzieli mnie 86km
) zabrałem się za stronę wizualną
A oto efekty:
Na pierwszy odstrzał poszła zdobyta jakiś czas temu uszkodzona dokładka na klapę. Dostałem ją za darmo ale była połamana i miała uszkodzone światło stopu. Nie świeciły 2 diody. Po 2 godzinach pracy poskładałem ją do kupy i okleiłem.

Światło po wymianie rezystora świeci normalnie
Oczywiście musiałem rozciąć obudowę aby go przelutować ale klej na gorąco załatwił sprawę uszczelnienia.

A tak wyszły klamki i obudowy lusterek

Niestety czasem zdarzały się małe pęcherzyki

Wszystkie klamki odmalowane w czarny mat

Gdzie niegdzie nie dało się tak mocno naciągnąć foli ale i tak nie widać

Lustereczko, lustereczko powiedz przecie kto ma najbardziej uje.. ręce na świecie

Lusterka też poszły czarny mat

Starałem się robić to najdokładniej jak mogłem

CDN...
Mając chwilę w te długie wieczory (Do spędzania tego czasu z Olą dzieli mnie 86km
A oto efekty:
Na pierwszy odstrzał poszła zdobyta jakiś czas temu uszkodzona dokładka na klapę. Dostałem ją za darmo ale była połamana i miała uszkodzone światło stopu. Nie świeciły 2 diody. Po 2 godzinach pracy poskładałem ją do kupy i okleiłem.

Światło po wymianie rezystora świeci normalnie
Oczywiście musiałem rozciąć obudowę aby go przelutować ale klej na gorąco załatwił sprawę uszczelnienia.

A tak wyszły klamki i obudowy lusterek

Niestety czasem zdarzały się małe pęcherzyki

Wszystkie klamki odmalowane w czarny mat

Gdzie niegdzie nie dało się tak mocno naciągnąć foli ale i tak nie widać

Lustereczko, lustereczko powiedz przecie kto ma najbardziej uje.. ręce na świecie


Lusterka też poszły czarny mat

Starałem się robić to najdokładniej jak mogłem

CDN...
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
hipisowski styl 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości