Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Ethil » 7 wrz 2012, 15:15

Najpierw jednak Ms musi wejść pod maskę bo fmu wyzionęło ducha i ciśnienie na listwie to 3 bary jak w serii. Ale setup ma potencjał :D
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez mlody1921 » 13 wrz 2012, 11:59

JAk panie MS już siedzi ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 13 wrz 2012, 17:31

A. Dalej edisa nie mam. Brak też czasu bo roboty dużo.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez mlody1921 » 14 wrz 2012, 11:21

Ty masz MBC ?? czy podłączałeś bezpośrednio WG i tyle jak masz MBC to jak go podpinałes pod WG na dwa króćce ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 14 wrz 2012, 19:31

Nie mam mbc. Sprężyna w WG jest do 0.4 bara. Powiem Ci, że i tak będę montował mbc ale jeszcze nie miałem go w rękach więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat. Wiem tylko jedno, że ten WG który mam puszcza sobie delikatnie ciśnienie które go steruje przez gniazdo zaworu do downpipe. Gdyby był sterowany np n75 czy jakimś innym ebc nie było by tego problemu bo podciśnienie byłoby na górze membrany. Myślę nad tym żeby zamontować mbc typu bleed a przed nim dać takie które otwiera się dopiero przy zadanym ciśnieniu. Słyszałem, że lubią się zacinać ale zobaczymy. Może dzięki temu turbo będzie wstawać trochę wcześniej.

Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi z tymi dwoma króćcami. Chodzi Ci o te dwa w WG czy o dwa w mbc? Ja w WG mam 3 :) Jeden do sterowania nadciśnieniem, drugi do sterowania podciśnieniem a trzeci jest taki jakby odpowietrzający aby membrana mogła pracować. Jak mam sterowanie nadciśnieniem to puszczony jest w atmosferę ale jakby był ebc to trzeba by założyć na niego zawór zwrotny.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez mlody1921 » 21 wrz 2012, 11:08

Ten w atmosfere też podłaczasz pod MBC i jak MS podłączony ? jak idzie ?

Moja odpaliła sonde musze skalibrowac bo stoi w miejscu afr pierwszy drive :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 22 wrz 2012, 15:42

Ten w atmosferę idzie w atmosferę :) to jest jakby taki odpowietrznik. Ms na razie stoi. Polutowałem sobie złącze przygotowałem pod edisa układ i brak czasu żeby coś robić. Za dużo mam teraz pracy a jeszcze tworzę w garażu buggy na bazie kf-a :D
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez Boris86 » 22 wrz 2012, 18:43

Fajny projekcik, czemu to jeszcze nie siedzi w dziale projekty?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Ethil » 22 wrz 2012, 21:58

Bo wcale nie jest mi tu źle :) A trochę skromnie żeby iść do projektów tym bardziej, że wolno postępuje.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez radar88 » 22 wrz 2012, 22:36

Jeszcze ja go przytrzymuję :P Trochę zaangażował się w mojego swapa i mu zabieram sporo rzeczy na testy <czarodziej> Ale obiecuję że oddam ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Ethil » 22 wrz 2012, 22:52

Właśnie nikt mi w temacie jak i w garażu takich porządków nie zrobi :D
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez radar88 » 22 wrz 2012, 22:56

Ethil napisał(a):Właśnie nikt mi w temacie jak i w garażu takich porządków nie zrobi :D

Jak JA <lol> <lol>
Oby to było to co rozmawialiśmy, jak tak to wszystko będzie OK ;)

Co dalej robisz z BA ?? Coś grzebiesz ??
P.S. Poka buggy ;P Maila zawsze podać mogę bo nie powiem że ciekawość zżera :D
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez mlody1921 » 23 wrz 2012, 17:23

Ja górny mam też pod MBC podłączony, każdy mi mówił że przez to lepiej działa WG i boost lepiej narasta i upuszcza równowaga ciśnień u mnie sie sprawdza nawet na 0,2 bara
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Lords » 2 paź 2012, 20:45

a ja dalej czekam na filmik jak ten twoj wydech pracuje ;) albo chociaż pokaż same fotki jak on wygląda na aucie i pod jakim kątem jest zamontowany
[flash=]http://img828.imageshack.us/img828/9083/23745dc71d60e2d78f0b703.gif[/flash]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2010, 13:06
Posty: 82
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 323f 94r 2.0 v6 BA

Postprzez Ethil » 4 paź 2012, 17:08

Wszystko w swoim czasie :) Ostatnio zdarza mi się pracować po 10 i więcej godzin tak więc mi się nic już później nie chce. Jak pojadę do Opola to postaram się znaleźć trochę czasu. Puki co muszę albo poskładać fmu albo w końcu kupić tego edisa bo Ms nadal czeka już z gotową wiązką.

Dopisano 4 paź 2012, 18:17:

Na prośbę mojej ukochanej dodaję zdjęcie jajka :D Jemu też należy poświęcić choć jeden post w tym temacie bo auto naprawdę dzielnie znosiło u mnie męki :)

Tak właśnie wyglądała moja mazda 121, pierwsza mazda <serduszka>

Obrazek

A tyle potrafiła z siebie wykrzesać <diabełek>

Obrazek

Zdjęcie rozmyte bo to była już prędkość ponaddźwiękowa <lol>
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez kamil_d91 » 7 paź 2012, 19:25

Z takiej malutkiej madzi doszedłeś do potwora z turbiną:)gratulacje:)
"Pal gumę a nie dusze.."
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2012, 00:02
Posty: 91
Skąd: Leżajsk,woj. podkarpackie
Auto: Mazda 323f BA,Z5,95r

Postprzez Ethil » 23 lis 2012, 21:20

Dawno nie miałem czasu aby coś skrobnąć ale to nie znaczy, że nic się nie dzieje. Byłem dzisiaj umówiony na hamowanie ale nic z tego nie wyszło a szkoda. Mazda z poskładanym fmu jakoś sobie jeździ.

Z rzeczy które zauważyłem to w złym miejscu mam blow offa. Muszę go przenieść w zderzak bo przy przepustnicy grzeje się po ostrej jeździe i mięknie sprężyna przez co przepuszcza lewe powietrze. Potrafią falować obroty i szarpie przy zmianie biegów na delikatnie otwartej przepustnicy. Ogólnie lipa.

Do ms-a mam już prawie wszystko. Edis jest, czujnik jest, cewka jest, kable wtyczki są, ms poskładany razem z wiązką brak mi tylko koła 36-1 i może ktoś wie gdzie takie zdobyć? Słyszałem, że sierra takie posiada i jest ono zdejmowalne ale tylko w silniku 1.8.

Zdjęć nie mogę dodać bo gdzieś zapodziałem kabel do fona ale jak znajdę to prześlę.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez radar88 » 24 lis 2012, 13:31

Ty to masz quffa łeb do takich rzeczy <spoko>
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Ethil » 7 gru 2012, 00:07

Ze względu na to, że przyszła zima mazda stoi i nie chce mi się zakładać edisa w tych warunkach a garaż jeszcze nie skończony no i dalej nie mam koła 36-1 i chyba będę musiał stworzyć je w cadzie i jechać na laser zabrałem się za coś innego uff :)

Mając chwilę w te długie wieczory (Do spędzania tego czasu z Olą dzieli mnie 86km <płacze> ) zabrałem się za stronę wizualną <faja>

A oto efekty:

Na pierwszy odstrzał poszła zdobyta jakiś czas temu uszkodzona dokładka na klapę. Dostałem ją za darmo ale była połamana i miała uszkodzone światło stopu. Nie świeciły 2 diody. Po 2 godzinach pracy poskładałem ją do kupy i okleiłem.
Obrazek

Światło po wymianie rezystora świeci normalnie :)
Oczywiście musiałem rozciąć obudowę aby go przelutować ale klej na gorąco załatwił sprawę uszczelnienia.
Obrazek

A tak wyszły klamki i obudowy lusterek
Obrazek

Niestety czasem zdarzały się małe pęcherzyki
Obrazek

Wszystkie klamki odmalowane w czarny mat
Obrazek

Gdzie niegdzie nie dało się tak mocno naciągnąć foli ale i tak nie widać
Obrazek

Lustereczko, lustereczko powiedz przecie kto ma najbardziej uje.. ręce na świecie <lol>
Obrazek

Lusterka też poszły czarny mat
Obrazek

Starałem się robić to najdokładniej jak mogłem
Obrazek

CDN...
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez piwo » 7 gru 2012, 11:19

hipisowski styl :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy