Uszkodzona sonda lambda, bład nr 15 – 626 GE
u mnie sonda spi przez 1min od właczenia silnika(sprawdzałem na ciepłym) potem sie budzi i normalnie chodzi na jałowym i na wysokich.(oczywiscie przy dodaniu troche gazu).. moze tak musi byc....
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Witam wymigałem błąd jak w tytule 15 i 17 w mojej madzi.
Objawy:
– nierówna praca silnika,
– duże spalanie,
– bardzo nagrzewający sie wydech w okolicach katalizatora, co objawia sie głośnym stukaniem po zaparkowaniu nawet po 10km,
Czy błędy i objawy ewidentnie wskazują na padniętą sonde? Czy może warto jeszcze coś sprawdzić? Niestety nie posiadam przyrządów aby sprawdzic dzialanie lambdy
Objawy:
– nierówna praca silnika,
– duże spalanie,
– bardzo nagrzewający sie wydech w okolicach katalizatora, co objawia sie głośnym stukaniem po zaparkowaniu nawet po 10km,
Czy błędy i objawy ewidentnie wskazują na padniętą sonde? Czy może warto jeszcze coś sprawdzić? Niestety nie posiadam przyrządów aby sprawdzic dzialanie lambdy
- Od: 16 lut 2011, 13:43
- Posty: 14
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda 626 GE / 1995r / 1.8 66kW
To co piszesz to może być spowodowane właśnie uszkodzoną sondą, więc ją wymień na nową, a jak nie przejdzie to będzie trzeba szukać dalej.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
mateo88 napisał(a):nawet po 10km,
hehe u mnie też potrafi stukać dosyć głośno. Zależy jak butujesz
17 sprężanie zwrotne, mniemam, że masz LPG
Wymień sondę, ale najpierw sprawdż jej polaczenie. Wyczyść kostkę popryskaj jakims kontakt sprajem
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Tego się nie powinno lutować 
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):Tego się nie powinno lutować
Przetłumacz to wszech wiedzącym gazownikom, też to sugerowałem ale "panie tam nie ma jak inaczej".
Te od Smirnoffa to ngk ? Bez wtyczki ?
Ostatnio edytowano 8 lis 2012, 23:21 przez luk-kk, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
Heh 
Ja też miałem przygody z sondami :/ i wiem, że nie warto kupować tanich bo prawie mi spaliły auto po 2-3kkm. Rozsypały się w środku i zwarły się kable, na szczęście bezpiecznik jakiś zadziałał i auto zgasło, ale przewody były całe stopione. Po zakupie sond od smirnoffa auto śmiga już ok 8kkm i jest ok.
Ja też miałem przygody z sondami :/ i wiem, że nie warto kupować tanich bo prawie mi spaliły auto po 2-3kkm. Rozsypały się w środku i zwarły się kable, na szczęście bezpiecznik jakiś zadziałał i auto zgasło, ale przewody były całe stopione. Po zakupie sond od smirnoffa auto śmiga już ok 8kkm i jest ok.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Pierwszy raz przy sprawdzaniu ECU pokazał mi błąd 15 i 17 po resecie i po 100km tylko 17 po ponownym resecie i 100km znów tylko 17.
Po wymianie sondy odrazu efekty, brak błędów. Silnik wkońcu chodzi równo na wolnych obrotach i spalanie w normie, już nie widać jak wskaźnik opada jak szalony
Po wymianie sondy odrazu efekty, brak błędów. Silnik wkońcu chodzi równo na wolnych obrotach i spalanie w normie, już nie widać jak wskaźnik opada jak szalony
- Od: 16 lut 2011, 13:43
- Posty: 14
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda 626 GE / 1995r / 1.8 66kW
To fajnie, że się udało. Jaką sondę kupiłeś i za ile?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6