Kable tez sprawdzone...
Na zimnym jest tak ze obrotow nie trzyma tzn jak odpale rano to jak ssanie zejdzie obroty leca w dol i sie telepie lub gasnie, dopiero jak nim kawalek przejade to sie stabilizuja.
Błąd P0511 co zrobić?
1, 2
lulek35 napisał(a):Na zimnym jest tak ze obrotow nie trzyma tzn jak odpale rano to jak ssanie zejdzie obroty leca w dol i sie telepie lub gasnie,
czyli na ssaniu ok, dopiero po zejsciu do wolnych sa problemy?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
to sprawdz ECT sensor... bo wyglada, ze pokazuje za wysoka temperature...
ps. trzeba bylo tak od razu opisowo...
Dopisano Wt, 23 paź 2012, 22:56:
wymontuj go i sprawdz rezystancje w czasie zmiany temperatury...
jak bedzie zle, to do wymiany...
mysle, ze pokazuje troszke za wysoko... stad takie spadki obrotow... lecz nie uprzedzajmy...
btw.
nastepnie sprawdz na zwarcie... wedlug ponizszego:
wazne: odlacz wtyczke kompa...
– ECT sensor styk A i +B (plus baterii)
– ECT sensor styk A i masa
– ECT sensor styk B i +B (plus baterii)
ps. trzeba bylo tak od razu opisowo...
Dopisano Wt, 23 paź 2012, 22:56:
wymontuj go i sprawdz rezystancje w czasie zmiany temperatury...
jak bedzie zle, to do wymiany...
mysle, ze pokazuje troszke za wysoko... stad takie spadki obrotow... lecz nie uprzedzajmy...
btw.
nastepnie sprawdz na zwarcie... wedlug ponizszego:
wazne: odlacz wtyczke kompa...
– ECT sensor styk A i +B (plus baterii)
– ECT sensor styk A i masa
– ECT sensor styk B i +B (plus baterii)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Podmienilem czujnik temperatury – bez zmian
Podmienilem zawor obrotow biegu jalowego – bez zmian

Takze jest pewnie tak jak pisze Wojtek – w elektryce...ale niestety tego nie jestem w stanie sprawdzic mimo szczerych checi...takze zostal tylko japan service...
Podmienilem zawor obrotow biegu jalowego – bez zmian
Takze jest pewnie tak jak pisze Wojtek – w elektryce...ale niestety tego nie jestem w stanie sprawdzic mimo szczerych checi...takze zostal tylko japan service...
- Od: 21 wrz 2012, 16:30
- Posty: 37
- Auto: Mazda 6 1.8 dohc 16V 2003r kombi + LPG
lulek35 napisał(a):Takze jest pewnie tak jak pisze Wojtek – w elektryce...ale niestety tego nie jestem w stanie sprawdzic mimo szczerych checi.
eh... tam juz wczesniej podalem... trzeba posprawdzac drogi kabli do kompa...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
witam, problem rozwiazany:)
Okazalo sie ze cos sie spalilo w komputerze (przekaznik), na szczescie mozna bylo to wymienic.
Takze jak nie macie ssania i wyskakuje wam blad p0511, ktorego nie da sie skasowac to od razu do elektryka:)
Okazalo sie ze cos sie spalilo w komputerze (przekaznik), na szczescie mozna bylo to wymienic.
Takze jak nie macie ssania i wyskakuje wam blad p0511, ktorego nie da sie skasowac to od razu do elektryka:)
- Od: 21 wrz 2012, 16:30
- Posty: 37
- Auto: Mazda 6 1.8 dohc 16V 2003r kombi + LPG
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6