Wymienić kompletny rozrząd czy sam pasek? [BA Z5]

Postprzez damianmatrix1986 » 1 lis 2012, 21:39

Mam pytanie dotyczace mazdy 323 f ba 1,5 16 v Wymienić kompletny rozrząd oto link http://allegro.pl/rozrzad-mazda-323f-94 ... ?source=ob czy sam pasek ???
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez Lantis 89 » 1 lis 2012, 21:51

Jak masz wymieniać z tych części co pokazałes to lepiej sobie odpsuść, masz na łańcuszku czy dwóch kołach?????
Lantis 89
 

Postprzez ProboszczV6 » 1 lis 2012, 21:54

Zakładałem koledze podobny zestaw, tyko pasek inny, rolki GMB nie są takie złe. Wymieniać powinno się całość, pompe wody i uszczeniacze wałków, uszczelkę pod deklem... po co to rozbierać kilka razy całe później...
warto sprawdzić jakie tam części potrzebujesz bo ten silnik był modyfikowany, po modyfikacji miał jedną rolkę mniej(tą zębatą) i zdaje sie że oba były na łańcuszku między wałkami...
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/pow. żywiecki
Auto: Nissan Leaf ZE1
Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez rider143 » 1 lis 2012, 22:00

ProboszczV6 napisał(a):Wymieniać powinno się całość, pompe wody i uszczeniacze wałków, uszczelkę pod deklem...
w nieuzasadnionych przypadkach generuje to tylko dodatkowe koszty. Kompletny rozrząd jeszcze można zrozumieć ale uszczelka pod pokrywą zaworów nie jest jednorazowa-jeśli silnik suchy a sama uszczelka nie uszkodzi się przy demontażu to nie widzę sensu jej wymiany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 21:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez Lantis 89 » 1 lis 2012, 22:02

ProboszczV6 napisał(a):Zakładałem koledze podobny zestaw, tyko pasek inny, rolki GMB nie są takie złe. Wymieniać powinno się całość, pompe wody i uszczeniacze wałków, uszczelkę pod deklem... po co to rozbierać kilka razy całe później...
warto sprawdzić jakie tam części potrzebujesz bo ten silnik był modyfikowany, po modyfikacji miał jedną rolkę mniej(tą zębatą) i zdaje sie że oba były na łańcuszku między wałkami...


Po lifcie łańcuszka nie ma...
Rolki proponuję NTN lub NSK a pasek OE Mazda
Lantis 89
 

Postprzez ProboszczV6 » 1 lis 2012, 22:31

No widzisz, zapewne tak było:)
NSK, NTN to oryginały, koszt nie będzie niski, ale przeżyją 2 paski...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/pow. żywiecki
Auto: Nissan Leaf ZE1
Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323