Witam, czy może ktoś napisać gdzie są korki spustowe cieczy chłodzącej w 626 GF 2.0?
Czy mogę zalać Petrygo?
pozdr
Płyn chłodzący – gdzie/czy są korki spustowe przy chłodnicy?
Strona 1 z 1
MAZDA 626, 2,0 16V, 1998, 116kM, GF, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
- Od: 12 paź 2005, 08:16
- Posty: 52
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626, Volvo S80 T6
mayer napisał(a):w GE jest w lewym dolnym rogu chłodnicy
Mozesz zalać dowolnym płynem.
Tylko jeden? W mojej będzie tak samo? Sory ale mam ją od 4 m-cy.
MAZDA 626, 2,0 16V, 1998, 116kM, GF, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
- Od: 12 paź 2005, 08:16
- Posty: 52
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626, Volvo S80 T6
w dolnej czesci zderzaka masz klapkę, ktora trzeba otworzyć – pod nią jest korek – odkręcasz i spuszczasz, potem jeszcze trzeba jakoś odessać płyn ze zbiornika wyrównawczego i mozna zalewać – przynajmniej tak u mnie zrobil mechanik i wszystko jest OKI.
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
Wilekie dzięki!!!
MAZDA 626, 2,0 16V, 1998, 116kM, GF, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
Volvo S80, 2,8 T6 Bi-turbo, 272kM, 2001, SGI
- Od: 12 paź 2005, 08:16
- Posty: 52
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA 626, Volvo S80 T6
Powinieneś mieć po wyjęciu korka taki "bagnet" plastikowy i na nim coś wrodzaju podziałki.
Jak nie ma to wlej tak z 3/4 zbiorniczka i powinno być ok.
Nie zapomnij dolać też bezpośrednio do chłodnicy.
P.S. Uzupełnij w swoim profilu model samochodu, będzie łatwiej przy poradach.
Jak nie ma to wlej tak z 3/4 zbiorniczka i powinno być ok.
Nie zapomnij dolać też bezpośrednio do chłodnicy.
P.S. Uzupełnij w swoim profilu model samochodu, będzie łatwiej przy poradach.
ten bagnet bedzie w tym zbiorniku w prawym dolnym rogu komory silnika ?
gdzie wystaje tylko taka szyjka
a bezposrednio do chlodnicy to jest ten taki malutki zboiorniczek
kurde masakra z tymi wszystkimi plynami
i kontrolkami
dzisiaj jak wlewalem sobie plyn do spryskiwaczy
to mialem pelną bańke plynu 5 L
odkrecilem i leje leje leje leje leje i leje
mowie do kolegi z roboty zeby zerknoł pod samochod i sprawdzil czy gdzies cos nie wycieka
zmiescilo sie wszystko:)
gdzie wystaje tylko taka szyjka
a bezposrednio do chlodnicy to jest ten taki malutki zboiorniczek
kurde masakra z tymi wszystkimi plynami
i kontrolkami
dzisiaj jak wlewalem sobie plyn do spryskiwaczy
to mialem pelną bańke plynu 5 L
odkrecilem i leje leje leje leje leje i leje
mowie do kolegi z roboty zeby zerknoł pod samochod i sprawdzil czy gdzies cos nie wycieka

zmiescilo sie wszystko:)
- Od: 13 paź 2005, 16:56
- Posty: 62
- Auto: mx6 v6
tak po przeciwnej stronie niż zbiornik płynu do spryskiwacza obok aku wyjmując korek od zbiornika wyrównawczego masz przyczepiony do niego plastikową miarkę.Jeżeli masz silnik 2,5 to najlepiej wlewać przez korek który znajduje się na silniku połaczony wężem gumowym z chłodnicą.
- Od: 7 sty 2006, 00:12
- Posty: 29
- Skąd: Trzebiatów
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 93'
NIc się nie psuje.
Zanim ja wpadłem na to, żeby wymienić płyn minęło jakiś parę latek i jak go spuszczałem miał konsystencję oleju silnikowego i śmierdział spaloną gumą. Wymień płyn (10 minut roboty). Po spuszczeniu starego przepłucz układ – jak nie masz srodków do płukania układów chłodzenia to przepuść przez niego po rostu z 10 litrów wrzącej wody i po problemie.
Zanim ja wpadłem na to, żeby wymienić płyn minęło jakiś parę latek i jak go spuszczałem miał konsystencję oleju silnikowego i śmierdział spaloną gumą. Wymień płyn (10 minut roboty). Po spuszczeniu starego przepłucz układ – jak nie masz srodków do płukania układów chłodzenia to przepuść przez niego po rostu z 10 litrów wrzącej wody i po problemie.
-
Gość
Ostatnio wlałem 2 litry płynu do pełności i po przejechaniu 1500 km znowu mam mało bo wskaźnik plastikowy jest ledwo umoczony. Nie ma żadnych przecieków, silnik i uszczelka ok. Co to może być?
A może Mazdy tak mają?
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
Jak wciął 2 litry po 1500km to coś jest grubo nie tak.
Jeżeli masz pewność, że uszczelka pod głowicą jest ok, to ja obstawiam łączenia LPG (widzę że masz).
Zwykle jest tak, że właśnie na nich puszcza i to tylko przy pracującym silniku (większe ciśnienie w układzie chłodzenia).
Sprawdź wszystkie łączenie/wcięcia od instalki LPG w układ chłodzenia, podociągaj opaski i zobacz czy dalej znika.
Jeżeli masz pewność, że uszczelka pod głowicą jest ok, to ja obstawiam łączenia LPG (widzę że masz).
Zwykle jest tak, że właśnie na nich puszcza i to tylko przy pracującym silniku (większe ciśnienie w układzie chłodzenia).
Sprawdź wszystkie łączenie/wcięcia od instalki LPG w układ chłodzenia, podociągaj opaski i zobacz czy dalej znika.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6