Zgłoś swoje auto do tego działu!

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Wojtek » 11 paź 2012, 21:38

jeszcze trzeba sie zastanowic czy projekty maja zawierac auta tzw. "road legal", czy "show – off road"

bo jak slysze, ze auto ma cos tam powycinane, czy ponaklejane, az czarno, to .. <nie powiem>
jak jest to auto tylko na pokazy, to nawet by moglo byc w dziale... ale jak nie... <nie>

ps. malutka... teraz rozumiem ciebie ... <oczy>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Szyna » 11 paź 2012, 22:04

Ludzie dajcie na luz ;)
Po pierwsze:
Wojtek napisał(a):a wrecz auto Karola je miazdzy... i uwazam, ze nie jedno auto z dzialu projekty jest o dwie klasy nizej... <diabełek>

Może teraz faktycznie tak jest, bo w tym dziale znajduje się wszystko :P I nie ma w ogóle sensu brać tego pod uwagę co teraz tam się znajduje. Jeżeli zrobimy tam porządek i faktycznie zostaną tam same nasze klubowe rodzynki, to wtedy to co napisałeś może być w przypadku samochodu Karola ;)
Nie ma sensu się unosić i wyliczać jeden drugiego. Trzeba po prostu na SPOKOJNIE i obiektywnie się zastanowić co chcemy i coś w końcu zadecydować. Ze wszystkimi osobami mającymi coś w tym dziale do powiedzenie :P A nie ze jeden na drugiego zwala odpowiedzialność.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez malutka » 11 paź 2012, 22:22

Wojtek napisał(a):ps. malutka... teraz rozumiem ciebie ... <oczy>

Hehehe cieszę się i zarazem współczuję <lol> W pewnym momencie dochodzi się do wniosku, że dla własnego świętego spokoju lepiej się nie odzywać :)

A z tą nieszczęsną homologacją to niestety ja zaczęłam gadkę. Tylko jak słusznie zauważył już wcześniej Paweł, trochę nadużyłam tego słowa.
Była to moja osobista wycieczka głównie do użytkowników "zenonów" nie ważne w jakiej marce :) Dostaję cholery jak mi ktoś świeci po oczach takim g*wnem...(bądź niewyregulowanymi światłami – ale to inny temat).
W każdym razie moja rzucona bez głębszego namysłu propozycja (można powiedzieć, że byłam zaślepiona "zenonami" dosłownie i w przenośni :D ) równa się z utopią. To tak zwana walka z wiatrakami i prowadzenie jej w dziale projekty nie ma najmniejszego sensu.
Na zdrowy rozum – jak komuś odmówimy "bo ma nielegalne światła" to prędzej walnie focha na klub, niż je zmieni. I całą próbę społecznej edukacji szlag trafi <lol>

Dobra Panowie – peace and love i jak to mówi Radex, chodźmy się napić!

Dobranoc!
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez Wojtek » 11 paź 2012, 22:40

malutka napisał(a):peace and love i jak to mówi Radex, chodźmy się napić!

<peace>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Paweł » 12 paź 2012, 04:43

Póki jeszcze debatujemy, to z mojej strony propozycja, żeby uwzględniając nasze możliwości i potencjał, dział "Tuning / Projekty" zamienić w "Nasze Mazdy / ~Projekty", nie dzieląc go na grupy i zamieszczać w nim wszystkie opisy wyjątkowych samochodów po modyfikacjach.

Kwestia gustu powinna przy tym pozostać drugorzędna, a największe znaczenie miałaby ocena ilość pracy włożonej w projekt i staranność lub pomysłowość jego wykonania (nie odrzucam szalonych "kibel-koncepcji") oraz przygotowanie i prowadzenie wątku. Lista samochodów byłaby stale monitorowana, a próg akceptacji reagowałby na ich ilość tak, aby wstępnie utrzymać nie więcej niż 2-4 strony takich opisów. Zgłaszając wątek do tego działu, autor godziłby się z podwyższonymi wymogami moderacji komentarzy, której zadaniem byłby dbanie o przejrzystość wątku. Miałoby to zapewnić formę wątków możliwą do przełknięcia czytając od początku do końca. Najlepsze i najciekawsze projekty broniłyby się same, poprzez ich "podbijanie" przede wszystkim nowymi wpisami autorów, a także komentarzami (starannymi/rzeczowymi) publiczności.

Wojtek napisał(a):
malutka napisał(a):peace and love i jak to mówi Radex, chodźmy się napić!

I wymyślimy coś mądrego :P.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez tekkenfan » 12 paź 2012, 04:50

a co z kilkoma rodzynkami które już nie istnieją (np. Projekt Lukstera)? Uważam, że niedopuszczalne byłoby żeby gdzieś zginęły w czeluściach forum ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Wojtek » 12 paź 2012, 06:39

Paweł napisał(a):Póki jeszcze debatujemy, to z mojej strony propozycja, żeby uwzględniając nasze możliwości i potencjał, dział "Tuning / Projekty" zamienić w "Nasze Mazdy / ~Projekty", nie dzieląc go na grupy i zamieszczać w nim wszystkie opisy wyjątkowych samochodów po modyfikacjach.

<spoko>

Paweł napisał(a):Kwestia gustu powinna przy tym pozostać drugorzędna, a największe znaczenie miałaby ocena ilość pracy włożonej w projekt i staranność lub pomysłowość jego wykonania (nie odrzucam szalonych "kibel-koncepcji") oraz przygotowanie i prowadzenie wątku. Lista samochodów byłaby stale monitorowana, a próg akceptacji reagowałby na ich ilość tak, aby wstępnie utrzymać nie więcej niż 2-4 strony takich opisów.

perfekt...
tutaj bardzo wazna by byla rola moderatora...
dbanie o poziom prezentacji i wyszukiwanie tez ciekawych watkow w NM

Paweł napisał(a):Zgłaszając wątek do tego działu, autor godziłby się z podwyższonymi wymogami moderacji komentarzy, której zadaniem byłby dbanie o przejrzystość wątku. Miałoby to zapewnić formę wątków możliwą do przełknięcia czytając od początku do końca.

<spoko>

Paweł napisał(a):I wymyślimy coś mądrego :P

mysle, ze juz cos powstaje ;)

tekkenfan napisał(a):a co z kilkoma rodzynkami które już nie istnieją (np. Projekt Lukstera)? Uważam, że niedopuszczalne byłoby żeby gdzieś zginęły w czeluściach forum ;)

mysle, ze nie damy im zaginac ;)

ps.
Paweł napisał(a):"Nasze Mazdy / ~Projekty",

moze Szmaragdy i Perełki?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Paweł » 12 paź 2012, 06:51

Albo "trufle i kawior" :P
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Wojtek » 12 paź 2012, 08:59

eeee... nie przepadam za nimi... ;)

Tapatalk2
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez People_Hate_Me » 12 paź 2012, 12:13

Onyx ja nie czekałem xD zarobiony poprostu jestem i nie wchodziłem dawno a tutaj taka dyskusja :P

Co do przeniesienia projektów do NM i tam wrzucać wszystko co ma dodane coś wiecej niż seria jest pomysłem bezsensownym. Bo automatycznie ten dział straci na jakości (nie mowie ze wszystkie samochody w nim znajdujące się aktualnie taka jakość prezentują). A auta takie jak byly samochod Lukstera poprostu by tam zaginelo (dlaczego? bo tam w nim się nic nie dzieje i polecial by daleko na 20-30 strone) a tak byc nie moze bo to auto bylo poprostu genialne.

Dla mnie osobiscie jak zaczalem czytac forum i sie udzielac Projekty to byl taki dział gdzie się wchodziło i tylko fap fap fap jakie auta ile mocy jak fajnie zrobione. oczywiscie mowimy tutaj o mocy. Zgadzam się z Ravo że najlepiej by było aby ten dzial pozostał działem performance (aczkolwiek podając swoje propozycje chcialem jakos pogodzic obie strony "konfliktu")

"Komisja" jest najlepszym rozwiazaniem i moim zdaniem jedynym.
KIedys dawno temu jak jeszcze dinozaury stąpały po ziemi komisja składała się z FIva Pita i Ravo.
I jakoś nikt wtedy nie miał zastrzeżeń jakie auto jest w projektach a jakiego go tam nie ma.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Paweł » 12 paź 2012, 13:06

People_Hate_Me napisał(a):bo tam w nim się nic nie dzieje i polecial by daleko na 20-30 strone
Paweł napisał(a):aby wstępnie utrzymać nie więcej niż 2-4 strony takich opisów


People_Hate_Me napisał(a):najlepiej by było aby ten dzial pozostał działem performance

Możemy założyć kilka działów – performance, car audio, look i zrobić dla nich oddzielną kategorię na forum, nazwaną wspólnie "projekty". Wyglądałoby ciekawie, tylko, że na razie nie ma co dzielić, bo to co jest nie ma nawet dwóch stron, a dopuszczenie samochodów zrobionych, ale z fabrycznym silnikiem, na pewno tej ilości zauważalnie nie zwiększy.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Wojtek » 12 paź 2012, 13:13

Pawel, czy mozesz podac jakies przyklady, z kazdej dziedziny, aby czytajacy ta dyskusje sprawdzili namacalnie o jakich (przykladowo) autach mowimy? da rade?

Tapatalk2
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Fasola » 12 paź 2012, 13:19

Paweł podaj za przykład Wojtkowi tę mazde 6 o której tyle tu napisane, bo za chwile szósty tom tej encyklopedii padnie, i jeszcze nic się nie wyjaśni.......:)
Fasola
 

Postprzez onyx » 12 paź 2012, 13:57

Paweł napisał(a):Możemy założyć kilka działów – performance, car audio, look i zrobić dla nich oddzielną kategorię na forum, nazwaną wspólnie "projekty". Wyglądałoby ciekawie, tylko, że na razie nie ma co dzielić, bo to co jest nie ma nawet dwóch stron, a dopuszczenie samochodów zrobionych, ale z fabrycznym silnikiem, na pewno tej ilości zauważalnie nie zwiększy.


Trzeba pomyśleć przyszłościowo, aby potem bez sensu nie wprowadzać zmian później.


People_Hate_Me napisał(a):automatycznie ten dział straci na jakości


<spoko> Jestem tego samego zdania. Dział straci swój "prestiż" i przejrzystość – nie miałbym ochoty przeglądać tego co mnie nie interesuje.


Fasola napisał(a):Paweł podaj za przykład Wojtkowi tę mazde 6 o której tyle tu napisane, bo za chwile szósty tom tej encyklopedii padnie, i jeszcze nic się nie wyjaśni.......:)


<lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez ravo » 12 paź 2012, 14:07

Dział powinien zostać taki jaki jest, dopisać regulamin który delikatnie będzie tworzył ramy tego wszystkiego. Do tego 3 osobowe Jury :P z tego co wiem to jest akurat tylu modów :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez malutka » 12 paź 2012, 14:18

Zgadza się. Nie mamy tylu projektów żeby zapełnić trzy poddziały. Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że niektóre auta pasowałyby np do więcej niż jednego działu.
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez Paweł » 12 paź 2012, 14:21

onyx napisał(a):Trzeba pomyśleć przyszłościowo, aby potem bez sensu nie wprowadzać zmian później.

Ogólnie zgadzam się, ale akurat utworzenie dwóch działów i rozdzielenie 50 wątków, to jest żadna robota, a przyszłość raczej odległa.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez tekkenfan » 12 paź 2012, 15:24

People_Hate_Me napisał(a):Dla mnie osobiscie jak zaczalem czytac forum i sie udzielac Projekty to byl taki dział gdzie się wchodziło i tylko fap fap fap jakie auta ile mocy jak fajnie zrobione. oczywiscie mowimy tutaj o mocy. Zgadzam się z Ravo że najlepiej by było aby ten dzial pozostał działem performance

x2
Dla mnie ten dział zawsze kładł główny nacisk na zwiększanie mocy i wg mnie tak też powinno zostać.
Fakt, że nie ma dużo takich aut to jakiś problem? Chyba nie ma sensu zmieniać pewnych zasad tylko po to żeby pojawiło się więcej stron.
Skoro powstają gdzieś projekty CA i optyczne to może po prostu stworzyć dla nich odpowiedni dział i tyle.
W większości przypadków ludzi których interesuje performance raczej mniej interesuje audio itp. i przedzieranie się przez takie wątki jak dla mnie było by słabą opcją.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez ravo » 12 paź 2012, 15:30

Dlatego taki np. optyczny projekt powinien być naprawdę wyśmienitą perełka by się tu znalazł, tak samo powinny być tu takie perełki jak np. Pawła złomiasty rx
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Paweł » 12 paź 2012, 17:13

Jakby Paweł zrobił porządny wątek... ale i tak nie byłby to projekt, czyli samochód w który ktoś włożył pot, łzy i jeszcze to udokumentował.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy