Zgłoś swoje auto do tego działu!

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Wojtek » 10 paź 2012, 06:29

Paweł napisał(a):Po wypowiedzi ravo wnoszę, że dział Tuning/Projekty jest obecnie bez moderatora (?) i bez regulaminu.

<nie> no przeciez sa tutaj... chyba... <oczy>

Paweł napisał(a):Zacznijmy więc od wyznaczenia osób odpowiedzialnych za dział oraz ustalmy możliwie najczytelniejsze reguły (niekoniecznie najobiektywniejsze),


<spoko> popieram... niestety... ja mam zly gust hahaha i nie znam sie na tuningu mechanicznym, optycznym czy car audio (bo o takich modyfikacjach tutaj chyba mowa) ;)

ale cieszy mnie fakt, ze sa checi do usystematyzowania projektow... (niekoniecznie obiektywne)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez piwo » 10 paź 2012, 07:44

moze faktycznie utworzyc temat w dziale projekty "projekty oceniane" gdzie beda wchodzic nowi uczestnicy, na pierwszej stronie dac ankiete czy te auto nadaje sie na ten dzial: tak, nie i jak osiagnie powiedzmy 1000 takow i mniej niz powiedzmy 100 nie to zostaje na stale. w starych tematach (odblokowac zablokowane ewentualnie) tez zrobic ta ankiete zeby pozbyc sie niechcianych aut z dzialu projekty i bedzie po problemie :) bedzie wybor demokratyczny.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4897 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Wojtek » 10 paź 2012, 10:40

no I mamy projekt projektow!

...jednak sa pomysly I widac, ze wszystkim zalezy... :D

Tapatalk2
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez malutka » 10 paź 2012, 13:19

Się wtrącę się...

Jak wybiera tak zwany ogół, to za zwyczaj wychodzi z tego jedna wielka <dupa> Tu przyznam rację podpisowi ravo, że "większość to idioci". I proszę nie odbierać tego personalnie. Według mnie, jak auto pretendujące do projektów będzie oceniane w formie ankiety przez ogół klubowiczów czy forumowiczów, to dalej będą takie same kwiatki w dziale...albo i gorsze.

Myślę, że najpierw trzeba by jednoznacznie ustalić jakie auta kwalifikują się do działu projekty. Określić jakieś sensowne widełki, dzięki czemu nikt nikomu nie będzie mógł zarzucić, że auta wybierane są względem gustu osób decyzyjnych czy kumpelstwa.

Przykładowo – niech tuning mechaniczny ma jakieś kryteria. Moim skromnym zdaniem wrzucenie silnika z tego samego modelu tylko z wyższą pojemnością to nie jest jakiś specjalny wyczyn... (nie umniejszając oczywiście niczyich zdolności i aspiracji). Żyjemy w czasach, gdzie takie przekładki są na porządku dziennym.
Co innego, jak ludzie kombinują – wysilają mózgownicę żeby trochę poczytać, znaleźć inne rozwiązania np. znajdą silnik z innego auta, podobierają pozostałe części tak, żeby wszystko ładnie współpracowało itd. Albo ulepszają to, co jest, ale nie na zasadzie włożenia turbo na powertape'a i strojenia na stoper.
Na pewno warto pokazać auta wręcz klasyczne, w których być może właściciele nie robią wielkich przeróbek i zmian, ale w które sukcesywnie wkładają mnóstwo pracy, dzielą się swoimi spostrzeżeniami, trudnościami i sposobem rozwiązania jakiś problemów. Dbają o to by klasyk nie dość że wyjechał z garażu, to jeszcze wyglądał lepiej niż auta produkowane obecnie.

Jeśli chodzi o przeróbki wizualne...to temat mocno kontrowersyjny (zawsze taki był). Jak to się mówi, o gustach się nie dyskutuje. Ja na własnej skórze nauczyłam się, że przyczepiając sobie "mega wypasione" zderzaki do 323F BG 1,6 mogę zyskać uznanie co najwyżej wśród sąsiadów, którym rano odśnieżę drogę dojazdową :P Na szczęście można zrzucić to na karb młodości i złych autorytetów :)
W każdym razie nie można też przyjmować, że każde przerobione wyłącznie wizualnie auto jest tak zwanym "wieś tuningiem" i zamykać mu ścieżkę do działu projekty.
Są ludzie, którzy dbają o to aby dokładki były albo z oryginalnych pakietów, albo po prostu subtelne, do tego pięknie położony lakier i pasujące dodatki wnętrza dobrane ze smakiem. Na to trzeba położyć nacisk – jeśli auto modyfikowane jest wyłącznie wizualnie to przyjmijmy, że zależy nam aby taki projekt obejmował albo czysty JDM, albo jakieś instalacje, których sami być może byśmy sobie nie założyli, ale zrobione zgodnie ze sztuką i estetyczne. Może komuś nie przeszkadza, że auto wygląda jakby miało 300koni, a ma zaledwie 110 – jeśli auto nie jest zrobione po druciarsku można je uznać.

Ogólnie zmierzam do tego, że dział projekty powinien być żywym przykładem smacznego tuningu, a nie domowych doświadczeń zagrażającym życiu i zdrowiu :P
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez Fasola » 10 paź 2012, 14:33

Mądre słowa, popieram <spoko>
Fasola
 

Postprzez Wojtek » 10 paź 2012, 16:50

brawo <jupi>
czyli wracamy do miejsca:
Wojtek napisał(a):lecz jezeli nadal nie kwalifikuje sie, to prosze Cie, nakresl:
jak powinno wygladac auto zmodyfikowane optycznie, ktore by sie kwalifikowalo do dzialu projekty ;)
wtedy bedzie jasnosc na czym opierasz swoje decyzje <spoko>
i mozna bedzie traktowac to jako wyznacznik dla przyszlych projektow...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Szyna » 10 paź 2012, 21:13

Co do aut klasycznych to ja już mówiłem ze powinno się tu kilka znaleźć :) Mogę dać swoje propozycje jak coś :P
A co do reszty to już sam nie wiem :D Najpierw miało być parę osób orientujących się w temacie optyki i mechaniki i to oni miedzy sobą mieli uzgodnić czy owy kandydat się nadaje. Teraz źle bo to przecież zamknięta grupa która nie ma gustu i zapatrzona jest tylko w jedno :| A jak ma wybierać większość w glosowaniu to jeszcze gorzej <lol>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez malutka » 10 paź 2012, 21:47

Wojtek napisał(a):czyli wracamy do miejsca:

Wojtek napisał(a):lecz jezeli nadal nie kwalifikuje sie, to prosze Cie, nakresl:
jak powinno wygladac auto zmodyfikowane optycznie, ktore by sie kwalifikowalo do dzialu projekty ;)


Ja już wypowiedziałam swoje zdanie.
Mogę tylko dodać, że w przypadku optycznego, dobrze by było propagować legalność, czyli odrzucać auta z zenonami, diodkami, neonami i innym badziewiem bez homologacji.
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez Wojtek » 10 paź 2012, 22:37

malutka napisał(a):Mogę tylko dodać, że w przypadku optycznego, dobrze by było propagować legalność, czyli odrzucać auta z zenonami, diodkami, neonami i innym badziewiem bez homologacji.

<spoko>

nie urazajac nikogo... (nic personalnego) – tak na szybko bez zaglebiania sie ;)

zenony

( * )

u zadnego z wymienionych przykladow nie widze legalnych ksenonow... :(

LEDy


( * )

jeszcze raz... bez urazy, ale jedni moga, a inni nie? :>

ravo napisał(a):
ravo napisał(a):więc na tą chwilę decyduję subiektywna ocena.


Bardzo mi przykro, przeczytałem cały wątek i widzę ile serca i pracy nie mówiąc o kasie zostało włożone w ten samochodzik ale patrząc na te zdjęcia.

Obrazek
Obrazek

czy takie plany

karol napisał(a):– Zamontowanie LED-ow ala NEON pod spodem auta ( tzw AGRO TUNING )

lub np Xenony.

Mam po prostu inne zdanie co powinno tu trafić.


hm... jeszcze raz powtorze... nic do nikogo nie mam... chce tylko, aby byly opracowane i przestrzegane jakies ramy



( * )wyedytowalem post, aby nikt nie poczul sie urazony... i jeszcze raz przepraszam, ale to byly tylko przyklady...
Ostatnio edytowano 10 paź 2012, 23:43 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Neonixos666 » 10 paź 2012, 22:43

jedna osoba- źle
grupa osób – źle
wszystkie osoby – źle

piwo napisał(a):moze faktycznie utworzyc temat w dziale projekty "projekty oceniane" gdzie beda wchodzic nowi uczestnicy, na pierwszej stronie dac ankiete czy te auto nadaje sie na ten dzial: tak, nie i jak osiagnie powiedzmy 1000 takow i mniej niz powiedzmy 100 nie to zostaje na stale. w starych tematach (odblokowac zablokowane ewentualnie) tez zrobic ta ankiete zeby pozbyc sie niechcianych aut z dzialu projekty i bedzie po problemie :) bedzie wybor demokratyczny.


moim zdaniem to bardzo dobry pomysł i trzeba tą drogą iść.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Wojtek » 10 paź 2012, 22:48

Neonixos666 napisał(a):moim zdaniem to bardzo dobry pomysł i trzeba tą drogą iść.

<spoko>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Paweł » 10 paź 2012, 23:06

Słowo "homologacja" rzeczywiście jest niefortunne. Wtedy odpadłyby wszystkie GE na "szesnastkach", nie mówiąc o customowych wydechach, turbinach itd.

Pozostawiłbym pierwotną koncepcję, w której decyduje wyznaczone konsylium. Jeśli ostatecznie miałby decydować ankieta, to musiałby istnieć wymóg minimalnej liczby głosów lub w ogóle obowiązek głosowania. Ewentualnie głosowanie nie byłoby na zasadzie tak/nie, a nad wyborem jednego samochodu z listy kilku zgłoszonych... W każdym razie, w mojej opinii najlepiej pozostawić zawartość tego działu grupie redaktorów, którzy będą mieli spójną wizję całości.

Co do gustów, które dotyczą efektów modyfikacji optycznych, ale także technik tuningu mechanicznego, to kwestię tę pozostawiłbym odwiedzającym i komentującym. Regulamin powinien jedynie narzucać wymóg istotnych, oryginalnych modyfikacji (treść do przedyskutowania) oraz odpowiednie przygotowanie wątku. Myślę, że pojedyncze kontrowersyjne projekty nie popsują tego działu. Jeśli natomiast zacznie się ich masowy napływ, wtedy moderatorzy będą mogli powstrzymać go na podstawie wymogu oryginalności projektu – podobnie jak mogliby uczynić w przypadku np. swapu K8 na KL.

Pozostaje jeszcze kwestia nietuningowanych, ale wyjątkowych egzemplarzy, które zostały odbudowane i/lub mają świetny opis, galerię itd. Byłoby fajnie, gdyby takie wyjątki miały swoje szczególne miejsce na forum, dzięki czemu zostałyby wyróżnione z tłumu. Do przemyślenia jest, czy warto mieszać je z projektami tuningowymi, czy prezentować je w jakiś inny sposób...
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/961)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Wojtek » 10 paź 2012, 23:16

dobrze prawisz ;)

Paweł napisał(a):Regulamin powinien jedynie narzucać wymóg istotnych, oryginalnych modyfikacji (treść do przedyskutowania) oraz odpowiednie przygotowanie wątku. Myślę, że pojedyncze kontrowersyjne projekty nie popsują tego działu.



Paweł napisał(a):Ewentualnie głosowanie nie byłoby na zasadzie tak/nie, a nad wyborem jednego samochodu z listy kilku zgłoszonych...

a co kiedy beda dwa dobre projekty?
co z ramami czasowymi?


ps. jeszcze jedno porownanie... mieszkaniec dzialu projekty:

Tuning

Koła
Obręcze: 7,5x17” MOMO Sport
Opony: 205/40/17

Na zewnątrz
– Ospojlerowanie TWR czyli : progi, zderzak przedni, zderzak tylny.
-Spojler GT
-Białe postoje led
-Emblemat Mazdaspeed na tylnej klapie
– Zdjęte oryginalne oznaczenia marki i modelu

Wnętrze
– Kierownica MOMO Montecarlo (skóra + czerwona nitka)
-Orygianlne alu nakładki na pedałach
– Gałka MOMO
– Podłokietnik Mx3
– Skórzany mieszek
-Alu ringi na maskownicy zegarów

Audio
– Jednostka sterująca JVC KD-AVX1
– W przednich drzwiach głośniki dwudrożne Magnat Ultra 162 16,5 cm


i auto karola:

MODYFIKACJE
1 Wymiana foteli na skorzane wraz z boczkami dzwi
2 Podlaczenie przewodu do I Phona
3 Pomalowanie wnetrza auta na czarno (slupki)
4 Oklejenie folia karbonowa kokpitu ( 3D-NOC )
5 Zamontowanie zestawu Xenonow ( 6000K )
6 Dolozenie halogenow w zderzak + wimiana manetki ( przelacznik 2 stopniwoy )
7 Zmiana swiatel [jakich?] ala GH ( LED )
8 Usuniecie trzeciego swiatla stopu
9 Dolozenie spoliera na klape [jaka?]
10 Dolozenie nakladek na progi ( mazda6 Tamura)
11 Dolozenie dokladek zderzaka przod-tyl ( ATH )
12 Dolozenie wydechow ( Power Flow )
13 Dolozenie chip-boxa ( Steinbauer )
14 Zmiana felg na 17 ( mazda3 Sport )
15 Pomalowanie dachu na czarno + lusterka
16 Zmiana maski Karbon ( Seibon)
17 Zmiana zawieszenia komplet ( H&R)
18 Zmiana oswietlenia kabiny ( LED)
19 pomalowanie wnetrza lamp na czarno
20 Wygluszenie Drzwi
21 Zamontowanie Blu -tufa ( Nokia CK-7W )

do tego car audio... ;)


Dopisano Śr, 10 paź 2012, 22:18:

a... i zapomnialem...
wymienione cale wnetrze na skore ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez malutka » 10 paź 2012, 23:20

Wojtek napisał(a):jedni moga, a inni nie? :>

Chyba rozmawiamy o przyszłości tego działu, a nie o stanie faktycznym? :D

Myślę, że jak Zarząd zatwierdzi jakieś konkretne ramy selekcji w projektach, to dopiero wtedy można się będzie zabrać za tych, co się już tam znajdują :) Na razie nie ma żadnych ustaleń.

Paweł napisał(a):Słowo "homologacja" rzeczywiście jest niefortunne. Wtedy odpadłyby wszystkie GE na "szesnastkach", nie mówiąc o customowych wydechach, turbinach itd.

Może rzeczywiście się trochę zagalopowałam <glupek2>

Paweł napisał(a):w mojej opinii najlepiej pozostawić zawartość tego działu grupie redaktorów, którzy będą mieli spójną wizję całości

<spoko>
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez Wojtek » 10 paź 2012, 23:33

Paweł napisał(a): W każdym razie, w mojej opinii najlepiej pozostawić zawartość tego działu grupie redaktorów, którzy będą mieli spójną wizję całości.

czyli tak jak ma to miejsce w chwili obecnej ;)

nalezy sie cofnac w tym temacie troszke w czasie... do 14 sierpnia 2012r i mamy obraz <diabełek>

Dopisano Śr, 10 paź 2012, 22:39:

Paweł napisał(a):Pozostaje jeszcze kwestia nietuningowanych, ale wyjątkowych egzemplarzy, które zostały odbudowane i/lub mają świetny opis, galerię itd. Byłoby fajnie, gdyby takie wyjątki miały swoje szczególne miejsce na forum, dzięki czemu zostałyby wyróżnione z tłumu. Do przemyślenia jest, czy warto mieszać je z projektami tuningowymi, czy prezentować je w jakiś inny sposób...

w innym dziale mamy (hehehe mielismy) wstepne jakies ustalenia oznaczen... moze tedy droga? :>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Paweł » 10 paź 2012, 23:41

Wojtku, nie licytujmy się. Chyba sam potrafisz zauważyć, dlaczego projekt karola nie został przyjęty. Sucha lista modyfikacji, to nie wszystko, bo nic nie mówi o ostatecznym efekcie.

Nie jestem autorytetem, ale sądzę że nie popełnię faux pas twierdząc, że tuning optyczny bardzo często ociera się o kicz. Byłoby łatwiej, gdyby tak ostentacyjnie modyfikowane samochody miały blisko 500 koni pod maską, wtedy nawet dopasowałyby się do zawartości działu.

Ze względu na wszystko, uważam że wątek karola mógłby mieć tutaj swoje miejsce. Oczywiście dopuszczenie wiązałoby się z kolejnymi (chociaż akurat w tym momencie nic konkretnego nie przychodzi mi do głowy), co doprowadziłoby do powiększenia się działu. Wtedy byłoby fajnie, gdyby perełki perełek zostały wyróżnione w jeszcze dodatkowy sposób... może artykułem na stronie klubowej i może biuletynie – na wzór tego, co można spotkać w drukowanej prasie.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/961)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Wojtek » 10 paź 2012, 23:47

Paweł napisał(a):Wojtku, nie licytujmy się.

nie licytuje... tylko porownuje argumenty ravo z zawartoscia obu stron...
i nie dlatego, ze to auto Karola... ono jest tutaj tylko przykladem... ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez malutka » 11 paź 2012, 01:49

Paweł napisał(a):Nie jestem autorytetem, ale sądzę że nie popełnię faux pas twierdząc, że tuning optyczny bardzo często ociera się o kicz. Byłoby łatwiej, gdyby tak ostentacyjnie modyfikowane samochody miały blisko 500 koni pod maską, wtedy nawet dopasowałyby się do zawartości działu.

Nie popełnisz.
Samochody a'la "fast and furious" jak sama nazwa wskazuje oprócz wściekłego wyglądu powinny być też szybkie <lol>
Jeśli się nie mylę, to tworzenie takiego "wściekłego" wyglądu, miało na celu przyciągnięcie jeszcze większej uwagi do aut typu "show car", które wcześniej zostały już udoskonalone mechanicznie czy pod kątem audio.

Ale żeby nie odbiegać od tematu:
Jestem przeciwko jakimkolwiek ankietom dla ogółu forum (nie tylko w dziale projekty). Są cholernie niemiarodajne i fałszywe.
Jestem za powołaniem kilku znających się na rzeczy i decyzyjnych osób, ale pod warunkiem, że wcześniej zostaną ustalone jakieś wytyczne według których projekty będą oceniane. Dzięki temu unikniemy oskarżeń o stronniczość czy inny gust.
Temat z mojej strony uważam za wyczerpany.
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez Wojtek » 11 paź 2012, 06:20

malutka napisał(a):Jeśli się nie mylę, to tworzenie takiego "wściekłego" wyglądu, miało na celu przyciągnięcie jeszcze większej uwagi do aut typu "show car", które wcześniej zostały już udoskonalone mechanicznie czy pod kątem audio.

<spoko> widze, ze dokladnie znasz temat <głaszcze>

przypomne tylko:

karol napisał(a):Ok a wiec od kilku miesiecy przymierzalem sie do budowy systemu Car Audio w swojej magdalenie i sa juz pierwsze efekty prac.
Napisze tak ogolnikowo co wykorzystalem przy budowie CA :D

1-Przewody prądowe 53mm 6metrów STINGER + peszel
2-Przewody prądowe 25mm 2metry (od rozet do wzmaka i kondensatora) Zwykłe miedziane instalacyjne +peszel
3-Przewody głośnikowe 2,5mm 10metrów (AIV) + peszel
4-Przewody głośnikowe 1,5mm 10m (HW) + peszel
5-Oprawa bezpiecznika głównego (HW)
6-Rozdzielacz + (HW)
7-Rozdzielacz – (HW)
8-RCA (AIV hi-end) + peszel
9-RCA (AIV- na suba) + peszel
10-Mata HW trunk kit
11-Mata 6x Dynamat
12-Gąbka HW 8mm (1m kw)
13-Konektory zakręcane do kondka + masy + aku
14-Zestaw odseparowany R6A DLS
15-JL audio 450/4 wzmak
16-JL audio 12w3v2 x2 skrzynia basowa
17-Wyciagniecie RCA z seryjnej jednostki + dolozenie przedwzmacniacza
18-Kondensator 1F

Co jeszcze bedzie :
1-JL audio monoblok 1000/1 lub DLS 6
2-Jl audio 12w7 lub Rockford Fosgate Punch HX2 RFD2212
3-Ewentualna zmiana jednostki sterujacej i ewentualnie PROCESOR DZWIEKU

A tu kilka zdjec z wykonanych prac jest to moj debiut w tej dziedzinie tak wiec nie jest to profesjonalnie wykonane aczkolwiek staralem sie zrobic to na tyle dobrze na ile potrafie <rotfl>

Kabel stinger z aku do bezpiecznika
Obrazek
Przeciagniecie zasilania do bagaznika
Obrazek
Przewody sygnalowe RCA
Obrazek
Podlaczone RCA do seryjnej jednostki
Obrazek
Dzwi na zewnetrzna blache dalem Holywood mate na zewnetrzna strone w miejscu otworu technologicznego hollywod 3 warstwy + dynamat extreme jedna warstwa :]
Obrazek
Gabka HW + zamontowany dystans 2cm
Obrazek
Efekt koncowy po okolo 20h pracy nad wrotkami celem bylo wyprowadzenie glosnika przed tapicerkie
Obrazek
A tu miedzy czasie jak padal deszcz zaczelem robic kufer
Obrazek
Przepraszam za jakosc fotek ale przy takim nawale pracy nie ma miejsca na aparat i tak sie dziwie ze tyle udalo mi sie zrobic <ok>
Narazie nic jeszcze nie gra musze rozmiescic jakos wzmak i zwrotnice w bagazniku.

Cala idea polegala na tym aby wszystko wygladalo jak seria a gralo z porzadnym tupnieciem -mam nadzieje ze nie zakonczy sie porazka <oczy>

Wszelkie komentarze mile widziane <spoko>
CDN..... <faja>


Dopisano Cz, 11 paź 2012, 05:30:

z mojej strony rowniez... koniec, gdyz nie ma sensu dalej dyskutowac...
argumenty przytaczone przez wizjonerow dzialu (i nie tylko) nie maja poparcia w zyciu... a wrecz auto Karola je miazdzy... i uwazam, ze nie jedno auto z dzialu projekty jest o dwie klasy nizej... <diabełek>

ps.

Pioteq25 napisał(a):
karol napisał(a):Tak Piotrku Dzieki jeszcze raz za radyjko sprawuje sie jak narazie dobrze ;) Ps. tylko jak mozesz opisz w watku co dokladnie zostalo wymienione w jednostce co bym nie musial zmyslac ;P


Jednostka przeszła tuning spa :) Poleciały kondensatory w torze audio na elna silmic II (do budowy wykorzystano włókna jedwabiu w izolatorze , oraz miedź OFC na wyprowadzenia) i nichicon MUSE ES (bipolarny) Ponadto w zasilaniu włożony nichicon fine gold.
Wymiana wzmacniaczy operacyjnych w przedwzmacniaczu wyjściowym z badziewnych JRC na dedykowane do audio BURR BROWN OPA4134.
Wyprowadzone wyjścia na wzmacniacz na przewodzie sommer i gniazdach neutrik.
Na końcu zrobiony pomiar pasma przenoszenia, zniekształceń itd. Radio odzyskuje płaską charakterystykę przenoszenia.

Ile można osiągnąć przez taki tuning radia fabrycznego? MI się udało zdobyć pierwszym miejscu w zawodach car audio na zlocie w Rykach 2012, a koledzy mieli całkiem niezłe radyjka za nie małą kasę :)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17521 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault Captur2 E-Tech
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez malutka » 11 paź 2012, 09:23

Wojtku, nie rozumiem jednej rzeczy. Mianowice tego, dlaczego praktycznie cały czas wyciągasz fragmenty różnych wypowiedzi i łączysz je z obroną auta Karola. Wydawało mi się, że niniejsza dyskusja ma na celu ustalenie stabilnych zasad przyjmowania aut – wszystkich aut – sprawiedliwie w przyszłości. Tymczasem Twoja postawa sprawia, że zaczynam mieć wrażenie, że jedynym powodem dla którego piszesz, nie jest chęć polepszenia sytuacji tylko udowodnienie, że auto Karola zostało odrzucone niesłusznie. A bynajmniej to nie jest przedmiotem tej dyskusji.

Napisałam o propagowaniu legalności, to zacząłeś wymieniać osoby, których projekty są w dziale i mają np. xenony czy ledy i że oni mogą a Karol, który napisał o planach na neon już nie.

Napisałam o genezie aut "f'n'f" a Ty wyskakujesz z jakąś ironią
Wojtek napisał(a):<spoko> widze, ze dokladnie znasz temat <głaszcze>

i pokazujesz, że auto Karola ma zrobione audio.

Dla Twojej wiadomości – moje dwie przytoczone wyżej wypowiedzi nie były związane z atakiem czy obroną auta Karola. Jak już napisałam kilka postów wcześniej, taką dyskusję można będzie zacząć jak powstanie konkretny regulamin przyjmowania aut do działu projekty.
Strasznie nie lubię kiedy w trakcie dyskusji okazuje się, że biorący w niej udział piszą na zupełnie różne tematy i jeszcze się dziwią, że nie mogą dojść do porozumienia...
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy