Mazda 323 bg 1,8 gt ciezko pali
Strona 1 z 1
Witam mam mazde 323 1,8 gt
wymieniłem świece na ngk, Zauważyłem że auto lepiej jeżdzi ale odpala tak samo ciężo jak przed wymianą świec czyli trzeba krecic tak z 6 sekund
Czy jak bym wyciął katalizator to coś by było lepiej?
wymieniłem świece na ngk, Zauważyłem że auto lepiej jeżdzi ale odpala tak samo ciężo jak przed wymianą świec czyli trzeba krecic tak z 6 sekund
Czy jak bym wyciął katalizator to coś by było lepiej?
- Od: 26 wrz 2012, 18:02
- Posty: 21
- Skąd: Wrpcław
- Auto: Mazda 323 1992 bg
1,8 gt
sprawdź najpierw kody błędów
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
jak wyżej oraz zaworek i wężyki do regulatora ciśnienia na listwie paliwowej.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
viewtopic.php?f=116&t=99250&hilit=kody+b%C5%82%C4%99d%C3%B3w – to odnośnie kodów.
jeśli kręcisz i auto jakby chciało zaskoczyć tak prawie prawie ale jakby mu brakowało paliwa i dopiero po chwili odpala do tego obroty na ciepło około 500 i spadek mocy to aparat zapłonowy do pupy
jeśli kręcisz i auto jakby chciało zaskoczyć tak prawie prawie ale jakby mu brakowało paliwa i dopiero po chwili odpala do tego obroty na ciepło około 500 i spadek mocy to aparat zapłonowy do pupy
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
yonyga napisał(a):Te kody błędów to dam do serwisu żeby sprawdzili bo ja nie zabardzo wiem o co chodzi .
bez jaj, pod maską przy grodzi od strony kierowcy jest złącze diagnostyczne, robisz zworkę między GND i TEN, a między FEN i B+ umieszczasz diodę na 12V. Przekręcasz kluczyk na zapłon dioda mignie na chwilę a później pokaże błędy. Kolejny krok to uruchomienie silnika i wtedy odczytujesz błędy ponownie.
yonyga napisał(a):A te węzyki to ktore to dokładnie?
zdjęć nie mam ale z kolektora ssącego wychodzi wężyk do elektrozaworka a z elektrozaworu idzie na regulator ciśnienia paliwa który znajduje się na listwie wtryskowej (po stronie rozrządu).

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Nie ma to nic wspólnego jak dla mnie aparat zapłonowy lub świece kable
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
sprawdziłeś kody błędów jak cie prosiłem ? masz pewność że aparat zapłonowy jest sprawny ?
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
nie o szczelność chodzi tylko on w mazdach jest wadliwy i z czasem daje iskre bardzo słabą. a dioda w każdym elektronicznym do tego opornik i jest koszt około 2 zł
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
tak powinien pokazywać uszkodzony czujnik położenia wału lub hallotron
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości