problem z odpalaniem na ciepło Ditd
Witam,mam obecnie problem z odpalaniem na cieplym silniku.Bylem u miejscowego pompiarza,zostawilem auto do diagnostyki,mechanik podlaczyl auto pod komputer,wprowadzil ustawienia,skasowal 600zl,zrobilem po wizycie u niego 2tys km,problem powrocil.Moje pytanie jest banalne ale moze ktos udzieli mi cennej uwagi,gdzie na podkarpaciu mozna uczciwie zregenerowac pompe lub gdzie warto sie udac,moze jakies namiary?
Ostatnio edytowano 6 sie 2012, 23:26 przez wopdarecki, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 1 sie 2009, 14:50
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)
kolego a czy na zimnym silniku masz problem z odpaleniem czy pali od razu 
czy problem wystepuje tylko na rozgrzanym silniku
jeśli tak to wcale nie musi być pompa a problem z kompresją na silniku – niektórzy rozwiązują ten problem poprzez dorobienie sobie przełącznika w celu grzania świec żarowych na ciepłym silniku – zwyczajnie mieszanka nie chce odpalić sama z siebie z braku kompresji
padajaca pompa powodowała by takie objawy tak na ciepłym jak na zimnym
czy problem wystepuje tylko na rozgrzanym silniku
jeśli tak to wcale nie musi być pompa a problem z kompresją na silniku – niektórzy rozwiązują ten problem poprzez dorobienie sobie przełącznika w celu grzania świec żarowych na ciepłym silniku – zwyczajnie mieszanka nie chce odpalić sama z siebie z braku kompresji
padajaca pompa powodowała by takie objawy tak na ciepłym jak na zimnym
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Na zimnym silniku pali normalnie.
- Od: 1 sie 2009, 14:50
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)
to raczej skierował bym swoje kroki na pomiar kompresji silnika
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
silnik chodzi jak pszczólka,ma moc,przyspieszenie,nie bierze oleju,nie kopci, schlodziliśmy ciepła pompę zimną wodą,pali, cud?:)
- Od: 1 sie 2009, 14:50
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)
ciekawa sprawa czyli po schłodzeniu samej pompy odpala normalnie
czyżby sie zacierała 
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
nie mam bladego pojecia,gosc,ktory mnie skroil za komputer,wyjasnil,ze wyciagnal z niej wszystko [w parametrach] bo nic nie wykrecal i tlumaczyl mi ,ze pod wplywem ciepla material sie rozszerza itd....ustawil odpalala ,przejechalem 2 tys i prawdopodobnie czeka mnie regeneracja ale komu ,gdzie,za ile,pomocy:) Wkurzajace jest to bezskuteczne pilowanie.
- Od: 1 sie 2009, 14:50
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)
dziwna sprawa, skad jestes to moze ktos ci sprawdzony namiar da ?
osobiscie pokusił bym sie o pomiar kompresji
osobiscie pokusił bym sie o pomiar kompresji
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
panowie, a zwłaszcza wopdarecki – nie lepiej poszukać w dziale DiTD gdzie postów o nieodpalaniu na ciepłym jest mnóstwo? wyjaśnienie zazwyczaj jedno – pompa do regeneracji w mniej lub bardziej kosztowny sposób.
mod pewnie przeniesie temat, a drugi mod usunie
dodatkowo – te skasowane sześć stów, to nie bardzo wiem za co...
mod pewnie przeniesie temat, a drugi mod usunie
dodatkowo – te skasowane sześć stów, to nie bardzo wiem za co...
KIerownik, niech przenoszą post gdzie chcą,po to jest forum,chcę wiedzieć do kogo mam się udać najlepiej w moim regionie,żeby problem rozwiązać.Wiem,że ten temat był wielokrotnie przerabiany pod różnymi postaciami ale nie ma konkretnie wskazówki prócz [mabi] gdzie mam to naprawić w uczciwym koszcie,póki co natrafiam na samych naciągaczy i czarodziejów.Są osoby,które już regenerowały swoje pompy.
- Od: 1 sie 2009, 14:50
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)
Ja bym zaczął od sprawdzenia zaworu SPV(to duże okrągłe z prawej strony na górze pompy).Podjedz gdzieś żeby go podmienić i sprawdzić jak będzie na innym.Poszukaj na forum jakie powinien mieć on wartości i porównaj ze swoim.
- Od: 23 lut 2011, 18:56
- Posty: 37
- Skąd: Głowno
- Auto: Mazda 626 GW 2.0D (RF2A) 101KM
Dzięki orfeusz,tak zrobię jak mi radzisz,pojadę gdzieś np: do biedronki ,ewentualnie do lidla,może mi podmienią ten zawór.Tak na poważnie w tym moim grajdole nie ma do kogo podjechać,prosta wymiana końcówki skończyła się przecięciem diaxem osłony półosi i facet wypierał się w żywe oczy.
- Od: 1 sie 2009, 14:50
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)
wopdarecki napisał(a):niech przenoszą post gdzie chcą,po to jest forum
nie kolego – to forum jest po to, że jak masz problem to najpierw szukasz rozwiązania a jeśli nie znajdujesz, to dopiero zakładasz nowy temat w odpowiednim dziale. nowy nie jesteś na forum, choć postów masz mało, to chyba po pierwsze wypadałoby założyć temat tam gdzie trzeba. po drugie postów i tematów jest wiele na Twój problem i jakbyś poświęcił trochę czasu i poszukał to miałbyś kilka rozwiązań poza Mabi.
przykre, że takich masz mechaniorów u siebie
jak poczytasz, to będziesz wiedział do kogo się zwrócić do pomoc jeśli nadal nie będziesz znał odpowiedzi (z Przemyśla to obstawiam Hoffmana w Rzeszowie, ale wcześniej bym się upewnił czy to na 100% to co myślę...)
Kierownik,po co robić z igły widły, na temat pompy przeczytałem wszystkie posty,oraz wiele rożnych tematów,opisałem jakie są objawy w moim przypadku, i co zrobiłem w tej sprawie,dostałem dwie odpowiedzi i tak sam nie jestem do końca przekonany czy to aby faktycznie pompa siedzi.NIe szukam drogi na skróty a i starych wyjadaczy w okresie letnim jak na lekarstwo.
- Od: 1 sie 2009, 14:50
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)
kolego, jakbyś napisał w dziale DiTD to byś się szybciej dowiedział co i jak...
poza tym, skoro przeczytałeś już wszystko, to powinieneś wiedzieć np o Hoffmanie, o Arnim z Torunia – co zrobił z pompą itp – znasz takie tematy?
nie chodzi mi o robienie
poza tym, skoro przeczytałeś już wszystko, to powinieneś wiedzieć np o Hoffmanie, o Arnim z Torunia – co zrobił z pompą itp – znasz takie tematy?
nie chodzi mi o robienie
– tylko na uj mnożyć tematy, które już były wałkowane setki razy?wopdarecki napisał(a): z igły widły
kierownik
wopdarecki nie złość się i naprawdę opisz swój problem w dziale diesel, postów masz mało, to nic się nie stanie jak Ci trochę doleci
Powodzenia

wopdarecki nie złość się i naprawdę opisz swój problem w dziale diesel, postów masz mało, to nic się nie stanie jak Ci trochę doleci
Powodzenia

Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Dobra,napisze to jeszcze raz w dziale Ditd i będzie git 
- Od: 1 sie 2009, 14:50
- Posty: 11
- Skąd: Przemyśl
- Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)
witam czy robił ktoś w ditd oszukanie czujnika temperatury bo pewnie pada mi pompa czy coś innego i gdy odepnę czujnik temperatury to jest dopiero jazda i pali na tyk a jak się nagrzeje z podłączonym czujnikiem to już ciężko odpalić za mała dawka paliwa czy da się to jakoś ominąć oszukać czujnik 
- Od: 27 lut 2010, 17:28
- Posty: 82
- Skąd: Okolice Biłgoraja
- Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM
lecisz kablami do kabiny z przełącznikiem od czujnika temperatury i tyle. Chcesz odpalić rozłączasz obwód a jak już odpalisz łączysz i po problemie. Parę minut roboty 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6