problem z odpalaniem na ciepło Ditd

Postprzez wopdarecki » 4 sie 2012, 18:20

Witam,mam obecnie problem z odpalaniem na cieplym silniku.Bylem u miejscowego pompiarza,zostawilem auto do diagnostyki,mechanik podlaczyl auto pod komputer,wprowadzil ustawienia,skasowal 600zl,zrobilem po wizycie u niego 2tys km,problem powrocil.Moje pytanie jest banalne ale moze ktos udzieli mi cennej uwagi,gdzie na podkarpaciu mozna uczciwie zregenerowac pompe lub gdzie warto sie udac,moze jakies namiary?
Ostatnio edytowano 6 sie 2012, 23:26 przez wopdarecki, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez maxim_wawa » 4 sie 2012, 18:52

kolego a czy na zimnym silniku masz problem z odpaleniem czy pali od razu ??

czy problem wystepuje tylko na rozgrzanym silniku ??

jeśli tak to wcale nie musi być pompa a problem z kompresją na silniku – niektórzy rozwiązują ten problem poprzez dorobienie sobie przełącznika w celu grzania świec żarowych na ciepłym silniku – zwyczajnie mieszanka nie chce odpalić sama z siebie z braku kompresji

padajaca pompa powodowała by takie objawy tak na ciepłym jak na zimnym
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez wopdarecki » 4 sie 2012, 19:04

Na zimnym silniku pali normalnie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez maxim_wawa » 4 sie 2012, 19:10

to raczej skierował bym swoje kroki na pomiar kompresji silnika
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez wopdarecki » 4 sie 2012, 20:49

silnik chodzi jak pszczólka,ma moc,przyspieszenie,nie bierze oleju,nie kopci, schlodziliśmy ciepła pompę zimną wodą,pali, cud?:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez maxim_wawa » 4 sie 2012, 20:56

ciekawa sprawa czyli po schłodzeniu samej pompy odpala normalnie ?? czyżby sie zacierała ??
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez wopdarecki » 4 sie 2012, 21:14

nie mam bladego pojecia,gosc,ktory mnie skroil za komputer,wyjasnil,ze wyciagnal z niej wszystko [w parametrach] bo nic nie wykrecal i tlumaczyl mi ,ze pod wplywem ciepla material sie rozszerza itd....ustawil odpalala ,przejechalem 2 tys i prawdopodobnie czeka mnie regeneracja ale komu ,gdzie,za ile,pomocy:) Wkurzajace jest to bezskuteczne pilowanie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez maxim_wawa » 4 sie 2012, 21:21

dziwna sprawa, skad jestes to moze ktos ci sprawdzony namiar da ?

osobiscie pokusił bym sie o pomiar kompresji
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez wopdarecki » 4 sie 2012, 21:39

przemyśl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez kierownik » 7 sie 2012, 14:38

panowie, a zwłaszcza wopdarecki – nie lepiej poszukać w dziale DiTD gdzie postów o nieodpalaniu na ciepłym jest mnóstwo? wyjaśnienie zazwyczaj jedno – pompa do regeneracji w mniej lub bardziej kosztowny sposób.
mod pewnie przeniesie temat, a drugi mod usunie ;)

dodatkowo – te skasowane sześć stów, to nie bardzo wiem za co...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez wopdarecki » 7 sie 2012, 18:33

KIerownik, niech przenoszą post gdzie chcą,po to jest forum,chcę wiedzieć do kogo mam się udać najlepiej w moim regionie,żeby problem rozwiązać.Wiem,że ten temat był wielokrotnie przerabiany pod różnymi postaciami ale nie ma konkretnie wskazówki prócz [mabi] gdzie mam to naprawić w uczciwym koszcie,póki co natrafiam na samych naciągaczy i czarodziejów.Są osoby,które już regenerowały swoje pompy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez orfeusz » 7 sie 2012, 18:52

Ja bym zaczął od sprawdzenia zaworu SPV(to duże okrągłe z prawej strony na górze pompy).Podjedz gdzieś żeby go podmienić i sprawdzić jak będzie na innym.Poszukaj na forum jakie powinien mieć on wartości i porównaj ze swoim.
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2011, 18:56
Posty: 37
Skąd: Głowno
Auto: Mazda 626 GW 2.0D (RF2A) 101KM

Postprzez wopdarecki » 7 sie 2012, 20:58

Dzięki orfeusz,tak zrobię jak mi radzisz,pojadę gdzieś np: do biedronki ,ewentualnie do lidla,może mi podmienią ten zawór.Tak na poważnie w tym moim grajdole nie ma do kogo podjechać,prosta wymiana końcówki skończyła się przecięciem diaxem osłony półosi i facet wypierał się w żywe oczy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez kierownik » 7 sie 2012, 21:56

wopdarecki napisał(a):niech przenoszą post gdzie chcą,po to jest forum

nie kolego – to forum jest po to, że jak masz problem to najpierw szukasz rozwiązania a jeśli nie znajdujesz, to dopiero zakładasz nowy temat w odpowiednim dziale. nowy nie jesteś na forum, choć postów masz mało, to chyba po pierwsze wypadałoby założyć temat tam gdzie trzeba. po drugie postów i tematów jest wiele na Twój problem i jakbyś poświęcił trochę czasu i poszukał to miałbyś kilka rozwiązań poza Mabi.
przykre, że takich masz mechaniorów u siebie
jak poczytasz, to będziesz wiedział do kogo się zwrócić do pomoc jeśli nadal nie będziesz znał odpowiedzi (z Przemyśla to obstawiam Hoffmana w Rzeszowie, ale wcześniej bym się upewnił czy to na 100% to co myślę...)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez wopdarecki » 7 sie 2012, 22:19

Kierownik,po co robić z igły widły, na temat pompy przeczytałem wszystkie posty,oraz wiele rożnych tematów,opisałem jakie są objawy w moim przypadku, i co zrobiłem w tej sprawie,dostałem dwie odpowiedzi i tak sam nie jestem do końca przekonany czy to aby faktycznie pompa siedzi.NIe szukam drogi na skróty a i starych wyjadaczy w okresie letnim jak na lekarstwo.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez kierownik » 7 sie 2012, 22:21

kolego, jakbyś napisał w dziale DiTD to byś się szybciej dowiedział co i jak...
poza tym, skoro przeczytałeś już wszystko, to powinieneś wiedzieć np o Hoffmanie, o Arnim z Torunia – co zrobił z pompą itp – znasz takie tematy?
nie chodzi mi o robienie
wopdarecki napisał(a): z igły widły
– tylko na uj mnożyć tematy, które już były wałkowane setki razy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez tadziomaru1 » 7 sie 2012, 22:46

kierownik <spoko>
wopdarecki nie złość się i naprawdę opisz swój problem w dziale diesel, postów masz mało, to nic się nie stanie jak Ci trochę doleci :D
Powodzenia <spoko>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez wopdarecki » 8 sie 2012, 18:23

Dobra,napisze to jeszcze raz w dziale Ditd i będzie git :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 14:50
Posty: 11
Skąd: Przemyśl
Auto: 626 2.0 DiTD (66kw)

Postprzez tomzwolin » 24 wrz 2012, 16:52

witam czy robił ktoś w ditd oszukanie czujnika temperatury bo pewnie pada mi pompa czy coś innego i gdy odepnę czujnik temperatury to jest dopiero jazda i pali na tyk a jak się nagrzeje z podłączonym czujnikiem to już ciężko odpalić za mała dawka paliwa czy da się to jakoś ominąć oszukać czujnik ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 17:28
Posty: 82
Skąd: Okolice Biłgoraja
Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM

Postprzez Neonixos666 » 24 wrz 2012, 16:59

lecisz kablami do kabiny z przełącznikiem od czujnika temperatury i tyle. Chcesz odpalić rozłączasz obwód a jak już odpalisz łączysz i po problemie. Parę minut roboty :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6