[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez Hazu » 10 wrz 2012, 23:01

Błąd sondy lambda nie oznacza że jest uszkodzona równie dobrze może być niesprawny układ zapłonowy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez lukkil » 11 wrz 2012, 23:24

Panowie, czy uszkodzony przegub zewnetrzny lub wewnetrzny może powodować skrzypienie, zgrzytanie podczas skrecania na postoju i / lub podczas jazdy?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez l3mur91 » 12 wrz 2012, 11:09

Pany kochane, mamy gdzieś na forum, albo może ktoś ma opis instalacji elektrycznego do X6 ? Potrzebne mi do podłączenia alarmu.
Chyba, że jest gdzieś fabryczne wyjście pod jakiś fabryczny alarm ?
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Hazu » 12 wrz 2012, 11:20

Nie było fabrycznego alarmu.
Wszystkie potrzebne Ci podłączenia zrobisz w okolicach skrzynki bezpieczników.
Przekaźnik centralnego zamka jest po prawej stronie kabiny obok nóg pasażera.

Nad skrzynką bezpieczników jest przekaźnik kierunkowskazów. (sterowany masą)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Lowiec » 12 wrz 2012, 11:26

Jest taki bibliotekarz forumowy i ma manuala elektryki do mx6. Gofnet chyba.
W domu mam też jakiś jeszcze opis bo sam zakładałem, jak będziesz potrzebować to wrzucę gdzieś.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez l3mur91 » 12 wrz 2012, 11:38

Hazu napisał(a):Wszystkie potrzebne Ci podłączenia zrobisz w okolicach skrzynki bezpieczników.Przekaźnik centralnego zamka jest po prawej stronie kabiny obok nóg pasażera.Nad skrzynką bezpieczników jest przekaźnik kierunkowskazów. (sterowany masą)


Dzięki Hazu <spoko>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez sylwo » 12 wrz 2012, 15:26

TPS od KLa będzie działał prawidłowo w KFie <co?>

Tak się stało, że odpiąłem TPS i poprawiły się obroty :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Barthek » 12 wrz 2012, 16:05

Po odpięciu poprawiają się trochę, dla mnie chodzi stabilniej, ale... podczas jazdy bardziej szarpie.
Jest też mniej dynamiczny po odpięciu TPS-a, przynajmniej według mojej pupohamowni ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez sylwo » 12 wrz 2012, 16:34

Właśnie przełożyłem z KLa – nr seryjne są identyczne... poprawy nie ma chociaż różnica "bez" a "z" jest spora, tak jak mówisz Bartku. Pupohamownia z certyfikatem <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Siw-y » 12 wrz 2012, 19:43

Bez TPS'u więcej pali bo przy hamowaniu silnikiem odcina paliwo tylko do poziomu 3kRPM gdzie przy sprawnym TPS'ie podaje paliwo dopiero poniżej 1,5k (coś około bo nie pamiętam w tej chwili).
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez DymeK » 12 wrz 2012, 19:50

sylwo załatw jakiś miernik wepnij się igiełką w drugi kabelek od prawej minus miernika do masy np aku i na nieodpalonym silniku ustaw 0,5 volt na maxa powinno być około 3,7 V
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Zubeck » 12 wrz 2012, 21:05

Dymek ty masz KLa
0,5V-3.7 KLa się tyczy
w KF szarpie na 0.5V :)
ja mam 0,55V na zgaszonym, 0,52V na odpalonym, a wiatrak się włącza na 0.15-0.20mm
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2009, 17:40
Posty: 285
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(

Postprzez PitrtT » 12 wrz 2012, 21:17

Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów może polecić warsztat w Warszawie gdzie solidnie i tanio zregenerują maglownicę w mojej Xeni .

Z góry dziękuję
Początkujący
 
Od: 6 lip 2012, 17:07
Posty: 6
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 1998

Postprzez Zubeck » 12 wrz 2012, 21:20

PitrtT napisał(a):Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów może polecić warsztat w Warszawie gdzie solidnie i tanio zregenerują maglownicę w mojej Xeni .

Z góry dziękuję


A już wiesz jak starą wyciągniesz z auta?
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2009, 17:40
Posty: 285
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(

Postprzez PitrtT » 12 wrz 2012, 21:24

Sam do tego nie będę się dotykał, mówiąc o regeneracji mam na myśli demontaż , regenerację, montaż.
Początkujący
 
Od: 6 lip 2012, 17:07
Posty: 6
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 1998

Postprzez Hazu » 12 wrz 2012, 21:51

Skąd wiesz że maglownica jest do regeneracji, co się z nią dzieje?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Adek311092 » 12 wrz 2012, 23:24

A może w Rzeszowie znacie kogoś komu bez obaw mogę zostawić mojego xedosa, chodzi mi to o różnego rodzaje naprawy. Bo nie mam zamiaru dawać aura gościowi który będzie się uczył na moim. Bo dzisiaj byłe u kilku i mówili że podejmą się ale za bardzo się nie znają na V-kach
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podkarpacia
 
Od: 27 lut 2012, 22:08
Posty: 662 (2/12)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323f 2.0 V6 Speciale Edition

Postprzez PitrtT » 12 wrz 2012, 23:26

Hazu napisał(a):Skąd wiesz że maglownica jest do regeneracji, co się z nią dzieje?


1. Gość z którym oglądałem samochód przed kupnem od razu zwrócił mi uwagę na maglownice.
2. Od ok 2 tygodni wspomaganie gorzej działa, byłem w 2 warsztatach i powiedzieli że wg nich ze wspomaganiem wszytko ok.
3. Przy delikatnym skręcaniu kierownicy w obie strony w czasie postoju coś jakby "przeskakuje", słychać kliknięcie.
4. "Ściąga na prawo" – geometra nic nie dała.

Jestem laikem w tych sprawach ale po 2 godzinach z pomocą wujka google doszedłem do wniosku, że to chyba maglownica.
Jeśli ktoś ma jakąś "tańszą" diagnozę będę wdzięczny :)
Początkujący
 
Od: 6 lip 2012, 17:07
Posty: 6
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 1998

Postprzez Hazu » 13 wrz 2012, 08:21

Za koszt regeneracji maglownicy kupisz jakieś 5 szt używanych maglownic.

A swoją drogą to jeszcze się nie spotkałem z uszkodzoną maglownica w mazdzie.

Sprawdź dokładnie czy nie brakuje kawałka sprężyny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez noxes » 13 wrz 2012, 11:33

Siema. Mam pytanie. Czy drążki zmiany biegów z GE FS podejdą do xedosa 6 KF? to samo pytanie do serwa, pompy sprzęgła i pedałów?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6