[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Panowie, czy uszkodzony przegub zewnetrzny lub wewnetrzny może powodować skrzypienie, zgrzytanie podczas skrecania na postoju i / lub podczas jazdy?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Nie było fabrycznego alarmu.
Wszystkie potrzebne Ci podłączenia zrobisz w okolicach skrzynki bezpieczników.
Przekaźnik centralnego zamka jest po prawej stronie kabiny obok nóg pasażera.
Nad skrzynką bezpieczników jest przekaźnik kierunkowskazów. (sterowany masą)
Wszystkie potrzebne Ci podłączenia zrobisz w okolicach skrzynki bezpieczników.
Przekaźnik centralnego zamka jest po prawej stronie kabiny obok nóg pasażera.
Nad skrzynką bezpieczników jest przekaźnik kierunkowskazów. (sterowany masą)
Jest taki bibliotekarz forumowy i ma manuala elektryki do mx6. Gofnet chyba.
W domu mam też jakiś jeszcze opis bo sam zakładałem, jak będziesz potrzebować to wrzucę gdzieś.
W domu mam też jakiś jeszcze opis bo sam zakładałem, jak będziesz potrzebować to wrzucę gdzieś.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Hazu napisał(a):Wszystkie potrzebne Ci podłączenia zrobisz w okolicach skrzynki bezpieczników.Przekaźnik centralnego zamka jest po prawej stronie kabiny obok nóg pasażera.Nad skrzynką bezpieczników jest przekaźnik kierunkowskazów. (sterowany masą)
Dzięki Hazu

TPS od KLa będzie działał prawidłowo w KFie
Tak się stało, że odpiąłem TPS i poprawiły się obroty

Tak się stało, że odpiąłem TPS i poprawiły się obroty
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Po odpięciu poprawiają się trochę, dla mnie chodzi stabilniej, ale... podczas jazdy bardziej szarpie.
Jest też mniej dynamiczny po odpięciu TPS-a, przynajmniej według mojej pupohamowni
Jest też mniej dynamiczny po odpięciu TPS-a, przynajmniej według mojej pupohamowni
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Właśnie przełożyłem z KLa – nr seryjne są identyczne... poprawy nie ma chociaż różnica "bez" a "z" jest spora, tak jak mówisz Bartku. Pupohamownia z certyfikatem 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo załatw jakiś miernik wepnij się igiełką w drugi kabelek od prawej minus miernika do masy np aku i na nieodpalonym silniku ustaw 0,5 volt na maxa powinno być około 3,7 V
PitrtT napisał(a):Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów może polecić warsztat w Warszawie gdzie solidnie i tanio zregenerują maglownicę w mojej Xeni .
Z góry dziękuję
A już wiesz jak starą wyciągniesz z auta?
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
A może w Rzeszowie znacie kogoś komu bez obaw mogę zostawić mojego xedosa, chodzi mi to o różnego rodzaje naprawy. Bo nie mam zamiaru dawać aura gościowi który będzie się uczył na moim. Bo dzisiaj byłe u kilku i mówili że podejmą się ale za bardzo się nie znają na V-kach

Hazu napisał(a):Skąd wiesz że maglownica jest do regeneracji, co się z nią dzieje?
1. Gość z którym oglądałem samochód przed kupnem od razu zwrócił mi uwagę na maglownice.
2. Od ok 2 tygodni wspomaganie gorzej działa, byłem w 2 warsztatach i powiedzieli że wg nich ze wspomaganiem wszytko ok.
3. Przy delikatnym skręcaniu kierownicy w obie strony w czasie postoju coś jakby "przeskakuje", słychać kliknięcie.
4. "Ściąga na prawo" – geometra nic nie dała.
Jestem laikem w tych sprawach ale po 2 godzinach z pomocą wujka google doszedłem do wniosku, że to chyba maglownica.
Jeśli ktoś ma jakąś "tańszą" diagnozę będę wdzięczny
- Od: 6 lip 2012, 17:07
- Posty: 6
- Auto: Mazda Xedos 6 2.0 1998
Za koszt regeneracji maglownicy kupisz jakieś 5 szt używanych maglownic.
A swoją drogą to jeszcze się nie spotkałem z uszkodzoną maglownica w mazdzie.
Sprawdź dokładnie czy nie brakuje kawałka sprężyny.
A swoją drogą to jeszcze się nie spotkałem z uszkodzoną maglownica w mazdzie.
Sprawdź dokładnie czy nie brakuje kawałka sprężyny.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6