Regulacja wolnych obrotów – czy serwis potrzebny?

Postprzez cross » 29 sie 2012, 23:50

bodzio2305 napisał(a):Witam. Jakie powinny być obroty silnika po zmostkowaniu GND-TEN w gniazdku diagnostycznym. U mnie jest ~ 500 obr. Bez mostka jest ~ 750 obr. Na forum nikt o tym nie pisze. Jeden z kolegów pisał, że mu nawet silnik gasł.

a czy to ważne ile po? ją miałem mniej

wysłane z taptalk
cross
 

Postprzez bodzio2305 » 30 sie 2012, 18:34

cross napisał(a):a czy to ważne ile po?
ją miałem mniej

Miałeś mniejsze i po założeniu mostka udało Ci się ustawić 750 obr?. Co się przez to uzyska. W sumie nie wiem, czy jest sens ustawiać obroty w silnikach ZL, ZM, jak i tak sterownik ustawia 750 obr. nawet jak są ustawione 100 czy 1000 obr. po zmostkowaniu.
Początkujący
 
Od: 19 kwi 2010, 10:49
Posty: 9
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BJ 1.5 (ZL)

Postprzez cross » 9 wrz 2012, 11:30

tak. nawet nie mostkowalem

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
cross
 

Postprzez Bo_Lo » 9 wrz 2012, 20:15

bodzio2305 napisał(a):Witam. Jakie powinny być obroty silnika po zmostkowaniu GND-TEN w gniazdku diagnostycznym. U mnie jest ~ 500 obr. Bez mostka jest ~ 750 obr. Na forum nikt o tym nie pisze. Jeden z kolegów pisał, że mu nawet silnik gasł.

u mnie tez tak jest(w BG tez tak bylo)– jak zmostkuje to po chwili spadaja na 500 i silnik prawie gasnie,jak wyjme mostek to wraca na +-750.
rzecz w tym ze koledzy za duzo''myslicie'' i przykladacie za duza wage do wskazan obrotka.p prostu mostkujecie i krecicie sruba o ok pol obrotu w lewo,wyciagacie mostek i lukacie czy sie podniosly i o ile.jak za malo to znow mostek,pol obrotu w lewo ,mostek won i sprawdzic.jak za duzo -mostek/w prawo sruba ,wyjac mostek sprawdzic ,itd,itd.ot icala filozofia
oczywiscie za kazdym razem po wyjeciu mostka trzeba chwile poczekac az komp te obroty ustabilizuje,przez pare minut moze nawet falowac itp.troszke trzeba nad tym posiedziec a najlepiej poczatkowe polozenie sruby zaznaczyc markerem i liczyc dokladnie ilosc obrotow sroby zeby ew. wrocic do stanu poprzedniego.
CROSS regulacja bez mostka nie ma ona najmniejszego sensu-komp i tak ustawi po swojemu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez cross » 11 wrz 2012, 11:36

bolo2610 napisał(a):CROSS regulacja bez mostka nie ma ona najmniejszego sensu-komp i tak ustawi po swojemu.


Twój mechanik to samo robi :P Nic nie mostkował :P
cross
 

Postprzez Bo_Lo » 11 wrz 2012, 14:07

Nikt nie mowil ze on wszystko wie.a nie mial przypadkiem podpifetego obd?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez cross » 12 wrz 2012, 11:11

nie. wsadził krzyzaka i uspokoił się silnik :–)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
cross
 

Postprzez Pieraś » 26 paź 2016, 22:09

Odkopuje... nie bardzo mogę sobie to wszystko do kupy złożyć ...

1. włączenie odbiorników
2. Zwarcie TEN i GND
3. Regulacja Aas .. wyczytale, że w przepustnice skręcone od góry i zaslepionke gumka powinno byc

Coś pominalem? Nie bardzo kumam tych punktów z Sst(specialist service toolem). Pomijam później rozwarcie ten z gnd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2010, 08:43
Posty: 39
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsubishi Galant EA2W 2.0
Honda Civic VIII 1.8GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323