bodzio2305 napisał(a):Witam. Jakie powinny być obroty silnika po zmostkowaniu GND-TEN w gniazdku diagnostycznym. U mnie jest ~ 500 obr. Bez mostka jest ~ 750 obr. Na forum nikt o tym nie pisze. Jeden z kolegów pisał, że mu nawet silnik gasł.
u mnie tez tak jest(w BG tez tak bylo)– jak zmostkuje to po chwili spadaja na 500 i silnik prawie gasnie,jak wyjme mostek to wraca na +-750.
rzecz w tym ze koledzy za duzo''myslicie'' i przykladacie za duza wage do wskazan obrotka.p prostu mostkujecie i krecicie sruba o ok pol obrotu w lewo,wyciagacie mostek i lukacie czy sie podniosly i o ile.jak za malo to znow mostek,pol obrotu w lewo ,mostek won i sprawdzic.jak za duzo -mostek/w prawo sruba ,wyjac mostek sprawdzic ,itd,itd.ot icala filozofia
oczywiscie za kazdym razem po wyjeciu mostka trzeba chwile poczekac az komp te obroty ustabilizuje,przez pare minut moze nawet falowac itp.troszke trzeba nad tym posiedziec a najlepiej poczatkowe polozenie sruby zaznaczyc markerem i liczyc dokladnie ilosc obrotow sroby zeby ew. wrocic do stanu poprzedniego.
CROSS regulacja bez mostka nie ma ona najmniejszego sensu-komp i tak ustawi po swojemu.