Różne problemy z instalacją elektryczną w M6
Elo. Pany poradźcie mi gdzie szukać przyczyny mojego problemu tzn. dlaczego na krańcówce na kablu przy drzwiach kierowcy mam 12V? Przecież tam taki prąd nie powinien się pojawiać. Główny problem to mam że jak otworzę drzwi kierowcy to sygnalizuje mi w zegarach że są otwarte lecz nie zapalają się lampki w podsufitówce. Jak otworzę każde inne drzwi lampki zapalają się lecz nie mam kontrolki w zegarach że są otwarte. Centralny zamek zamyka mimo otwartych drzwi kierowcy jak i bagażnika. W bagażniku lampka działa poprawnie. Chłopaki gdzie szukać przyczyny? Moduł wygląda ok, nie widać spalenia któregoś z podzespołów. Czy zamek w sumie elektronika szwankuje w drzwiach kierowcy? Co mogło się upalić
Pozdro...
--Nigdy nie polemizuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem--
- Od: 31 lip 2009, 13:47
- Posty: 126
- Skąd: Kraj kwitnącej wiśni
- Auto: Była...Mazda 6 GG 1,8 benzin...
Jest Ford Focus Mk3 Titanium EcoNetic
przenoszę
oczywiście, że możliwe...od tego ZAWSZE należy rozpocząć poszukiwania ewentualnych problemów...
menio997 napisał(a):czy mozliwe zeby sie przepalily czy moze bezpiecznik/??
oczywiście, że możliwe...od tego ZAWSZE należy rozpocząć poszukiwania ewentualnych problemów...
menio997 napisał(a):macie linka do instrukcji po pl do mazdy 6 po lifcie??
proszę o odrobinę samodzielności...na forum są wszystkie potrzebne materiały
Jak wyzej. Dzis wymienilem zarowki W5W sprawdzilem wszystkie bezpieczniki, przekaznik cyka, tylko pozycyjne sie wlaczaja, ale przednie nie daja znaku zycia. Po sprawdzeniu miernikiem okazuje sie ze nawet prad tam nie dochodzi do pozycyjnych. Mial ktos juz podobny problem? trzeba mostkowac (np z kablem od tylnych lub prosto od bezpiecznika) czy poprostu jakies inne uszkodzenie jest?
EDIT(moderator) – przeniosłem do odpowiedniego działu
EDIT(moderator) – przeniosłem do odpowiedniego działu
- Od: 15 lip 2012, 21:56
- Posty: 45
- Auto: M6 GG '03, Diesel 136KM
Ello
mam pytanie dotyczące napięcia w instalacji w maździe 6 2.0 benzyna z roku 2006.
Zmierzyłem napięcie w instalacji podczas pracy z wyłączonymi odbiornikami i wynosi 13.8V na ciepłym silniku i około 13.6V na rozgrzanym. Podczas załączania klimatyzacji lub innych odbiorników (podgrzewane siedzenia i szyba tylna) potrafi spaść na sekundę do 13.3V.
Z widoku alternatorów na allegro widzę, że te z mazdy do diesla i benzyny są zupełnie inne.
Te z benzyny mają jakby więcej pinów co może świadczyć o tym, że to sterownik silnika również wpływa na napięcie jakie generuje regulator napięcia w alternatorze. Widocznie to jakiś alternator ze "zmienną wydajnością".
Teoretycznie w pozostałych samochodach napięcie oscyluje w granicach 14-14,4V. Czy może ktoś zmierzyć napięcia w swojej maździe w benzynie poliftowej?
mam pytanie dotyczące napięcia w instalacji w maździe 6 2.0 benzyna z roku 2006.
Zmierzyłem napięcie w instalacji podczas pracy z wyłączonymi odbiornikami i wynosi 13.8V na ciepłym silniku i około 13.6V na rozgrzanym. Podczas załączania klimatyzacji lub innych odbiorników (podgrzewane siedzenia i szyba tylna) potrafi spaść na sekundę do 13.3V.
Z widoku alternatorów na allegro widzę, że te z mazdy do diesla i benzyny są zupełnie inne.
Te z benzyny mają jakby więcej pinów co może świadczyć o tym, że to sterownik silnika również wpływa na napięcie jakie generuje regulator napięcia w alternatorze. Widocznie to jakiś alternator ze "zmienną wydajnością".
Teoretycznie w pozostałych samochodach napięcie oscyluje w granicach 14-14,4V. Czy może ktoś zmierzyć napięcia w swojej maździe w benzynie poliftowej?
łączę z wątkiem o instalacji elektr.
dopisz proszę te dane do swojego profilu, żeby za każdym razem tego nie powtarzać w przysłości
mam pytanie dotyczące napięcia w instalacji w maździe 6 2.0 benzyna z roku 2006.
dopisz proszę te dane do swojego profilu, żeby za każdym razem tego nie powtarzać w przysłości
Witam wszystkich użytkowników madzi.
Mam pytanie/problem/zagwozdke. Otóż gdy włączę przełącznik na pozycje świateł mijania to na desce rozdzielczej pojawia mi się zielona ikonka ale wygląda ona jak do świateł przeciwmgielnych (trzy poziome na ukos kreski z zygzakiem po środku). czy to tak ma być ? czy coś jest nie tak z moja madzia ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/befe3b15441e22a9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/159dc45d9d3c5e7a.html
Oczywiscie przelacznik jest wtedy w pozycji swiatel mijania. Zaznacze ze nie mam zamontowanych halogenow w zderzak.
Mam pytanie/problem/zagwozdke. Otóż gdy włączę przełącznik na pozycje świateł mijania to na desce rozdzielczej pojawia mi się zielona ikonka ale wygląda ona jak do świateł przeciwmgielnych (trzy poziome na ukos kreski z zygzakiem po środku). czy to tak ma być ? czy coś jest nie tak z moja madzia ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/befe3b15441e22a9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/159dc45d9d3c5e7a.html
Oczywiscie przelacznik jest wtedy w pozycji swiatel mijania. Zaznacze ze nie mam zamontowanych halogenow w zderzak.
-
Xinu
ech... nie masz swiatel przeciwmgielnych przednich w swoim aucie... a kontrolka ich sie pali...
proponuje odwiedzic elektryka... i tyle...
lacze z klopotami z instalacja elektryczna
proponuje odwiedzic elektryka... i tyle...
lacze z klopotami z instalacja elektryczna
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
witam.mam nadzieje ze trafilem na odpowiedni temat. wiec tak mam powazny problem z moja mazda 6 2.0 benzyna+gaz. Na wstepie, glupota i lenistwo nie ida w parze i z tego sa tylko problemy.wczoraj postanowilam spuscic benzyne z 6stki(bo byl pelen zbiornik +gaz) do innego auta bo nie chcialo mi sie jechac zatankowac(tu lenistwo) i za rada kolegi znalazlem przekaznik ktory po przekraceniu kluczyka podaja paliwo na listwe by pompa paliwowacaly czas pompowala paliwo do banki,zmostkowalem go i wtedy nic! (tu ta glupota) po wlozeniu spowrotem przekaznika auto nie pali po przekreceniu kluczyka rozrusznik nie kreci,pompa nie daje paliwa a radio gasnie(zzerowalo sie radio i licznik od przejechanych km.)Zamienilem przekazniki o takich samych symbolach z innego miejsca,sprawdzilem bezpieczniki w kabinie i pod maska,wszystkie dobre. sprawdzilem prad na wsuwach od tego przekaznika i jest,wiec go rozebralem, wsadzilem bez obudowy i przy mojej malej pomocy(przytrzymalem blaszke do gory,gdzie sama powinna przyciagnac)pompa ruszyla,auto pali ale gdy puszcze ta blaszke,gasnie i znow nic.mialem nadzieje ze na gazie bedzie chodzil ale nie.jesli ktos jest mi w stanie pomoc to br.prosze o porade bede wdzieczny.
- Od: 3 wrz 2012, 09:02
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 2.0 benzyna rok.prod.2006
Złóż wszystko do kupy tak jak było, zdejmij klemę z akumulatora na jakieś 10 minut i spróbuj – to tak na szybko. A na przyszłość to nie kombinuj takich pierdół to nie auta z czasów PRL-u że w jedno po południe można było wszystko rozebrać, złożyć i działało 
-
miro62
dariusz49 napisał(a):sprawdzilem prad na wsuwach od tego przekaznika i jest,wiec go rozebralem, wsadzilem bez obudowy i przy mojej malej pomocy(przytrzymalem blaszke do gory,gdzie sama powinna przyciagnac)pompa ruszyla,auto pali ale gdy puszcze ta blaszke,gasnie i znow nic.
W takim przypadku, musi być coś z cewką przekaźnika albo jego stykiem. Sprawdź jeszcze, czy prąd jest prawidłowo podawany, na cewkę. Bo skoro wszystko działa jeżeli trzymasz ręcznie styk, a sam nie przełącza to musi być niedziałająca cewka.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6