
diagnoza ASO,
układ hamulcowy, przód, tył – B/U
zawieszenie – B/U
układ kierowniczy – B/U
stan ogumienia – B/U
układ wydechowy – B/U
tapicerka/wnętrze – B/U
lakier wszędzie w normie.
z bolączek:
wycieki z odmy, z kolektora ssącego, pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów – ASO powiedziało "ten frnacuski diesel tak ma" – napisane wycieki lecz później określono to jako naloty
przy diagnozie komputerowej błędy z EGR ale nigdy nie było kontrolki na desce,
przetarte linki zmiany biegów (rzeczywiście biegi chodzą ciężko ale nie tragicznie).
przednie dolne krańce progów robione z rdzy ale wedle ASO dobrze zrobione, za maks rok ponowna robota.
do tego zwykłe ślady użytkowania, jakieś mikro otarcia i jedna większa wgniotka z prawego końca (za nadkolem) auta.
ceny ewentualnych napraw wg ASO (materiały+robocizna) :
EGR – 1800
Rozrząd – 1400
Pancerz od linki zmiany biegów – 1200
Pasek osprzętu – 150
tyle się dowiedziałem za 400zł. co o tym sądzicie ?