W trybie serwisowym obroty są stabilne jak skała, bo ecu nie koryguje wyprzedzenia zapłonu.
A zadam takie głupie pytanie

jak zachowuje się silnik, jakby tak cały czas jezdzić w trybie serwisowym
Nigdy nie przeprowadzałem u siebie diagnostyki błędów ECU i stąd moja ciekawość
I jeszcze takie pytanie.... mamy jakąś awarię, wymienimy np. przepływomierz, ecu zarejestrował błąd, a my po wymianie nie zresetujemy pamięci, czy to w czymś przeszkadza???
I jeszcze jedno

(wybaczcie) piszecie, że czynności serwisowe takie jak np. ustawianie zapłonu, regulacja wolnych obrotów należy robić z właśnie w tym trybie.... a widziałem w warsztacie jak "fachman" podkręca obroty na przepustnicy na 100% bez tego trybu i.... obroty się podniosły czyli..... NIEWIEM......

z wszelakiej "elektroniki" samochodowej jestem zielony jak trawka na wiosnę
