Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez thewildone86 » 4 mar 2012, 16:26

Jeśli nie masz kasy na H&R czy Eibacha to weź MTSy i na pewno będziesz zadowolony. Ja osobiście za tę cenę nie mogę wymagać od nich nic więcej. Są okej, ja nie narzekam i uważam, że to były dobrze wydane pieniądze. Marka to nie zawsze wszystko <spoko>
Obrazek
323F BA KL-ZE by Jurij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2010, 00:32
Posty: 148
Skąd: Krotoszyn
Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary

Postprzez Dominator » 4 mar 2012, 16:51

Dzięki za opinie <spoko>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Radex » 6 mar 2012, 10:11

z tego co wiem Dominator to te 3 firmy to praktycznie to samo także nie myśl że kupujesz coś lepszego.
no ale spróbować można w końcu nie kosztują tyle co h&r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez @tomek@ » 6 mar 2012, 10:18

Ja mam Jamex-y dużo ludzi mówiło że to szajs czy coś w tym stylu.Ja jestem zadowolony mam je chyba z 2lata ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez Paco » 7 mar 2012, 00:28

Ja MTS-y wywaliłem po ponad roku, strasznie dobijały na nowych amorkach :( aczkolwiek na zakrętach i równej nawierzchni dawały jako tako radę. Nie są specjalnie twarde -może dlatego potrafiły ładnie dobić :( Generalnie nie polecam dobre jedynie do zdjęć i to wszystko... Jak w przyszłości odbije mi znowu aby glebę sobie zafundować to na pewno będą to H&R :)
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez mlody1921 » 7 mar 2012, 18:22

dokładnie jeździć sie da ale o niebo lepiej jest na czymś twardszym h&r, weitec,eibach ja mam jakieś PI i jest rewelacja
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pajko » 7 mar 2012, 23:27

Z racji że na nie jednym zawieszeniu miałem okazję jeździć napiszę kilka słów i obalę kilka mitów

Zacznijmy od pierwszego obniżenia

Jamex + ori KYB – czyli teoretycznie -35/-35 . W praktyce auto siada niżej , a tył dużo niżej . I u mnie np źle to wyglądało bo wizualnie było widać ze tył jest niżej .
Co do komfortu – zbliżony bardzo do serii , miękko i wygodnie .

Z racji że przód był wyżej rok później kupiłem zestaw firmy MeganRacing

I tak przechodzimy do drugiego obniżenia

MeganRacing/Jamex + ori KYB – czyli – 50/(teoretyczne -35) . Przód wyrównuje się z tyłem i staje się o wiele twardszy i mniej wygodny . Co jednak przekłada się na lepsze i bardziej dokładne prowadzenie auta
Komfort z przodu odczuwalnie twardszy .

Kolejnym krokiem był i wciąż jest Gwint

Trzecie obniżenie

Zestaw Gwintowanego zawieszenia D2 w wersji street z regulacją twardości , kątów , dobicia i innych parametrów
Obniżenie śmiem twierdzić nie ograniczone , Ja w chwili obecnej mam jakieś -140/-120 względem serii i zostaje sporo pola do popisu , auto można położyć na ziemi .
Komfort-Twardo , ale przyjemność z prowadzenia nie do opisania .

Teraz chciałbym obalić parę mitów i bajek

1 . Nigdy nie można brać wyników pomiarów sprawności amortyzatorów na jakimkolwiek obniżeniu . Poprostu zmniejszamy skok amortyzatora i długość jego pracy i to daje nie miarodajny , zawsze dobry wynik . Owszem można sprawdzić wizualnie czy amortyzator nie leje .

2 . Strzelanie i odpadanie plastików . Od kilku lat śmigam na bardzo dużych glebach i nigdy nie odpadł mi żaden plastik w aucie nie mówiąc juz o jakimś stukaniu czy tym podobne .

Mam nadzieje że tym postem komuś pomogłem i uświadomiłem
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bartg » 20 kwi 2012, 09:50

Wpadła mi w oko "nowość" (?) od Jamexa – http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obniza ... 43622.html springi -60/40 do BA. Od paru tygodni jeżdżę z konieczności na Eibachach z przodu -35 i jest okrutnie wyżej niż tył ( springi Personal Identity -40 ), dlatego nie powiem zainteresowała mnie ta opcja.
Dla zainteresowanych treść maila:
Witam
Różnią się.
Niedawno na prośbę klienta zmierzyłem obie spręzyny, -60mm jest przy tej samej grubości drutu niższa o 2 cm.

Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.

Pozdrawiamy
Dars Tuning
www.darstuning.com.pl
tel. 58 552 18 52
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Dominator » 20 kwi 2012, 13:10

Bartku wszystko ok, tyle ze na seryjnych amortyzatorach czym niżej obniżysz, tym ich wytrzymałość jest krótsza. Tak bynajmniej
twierdzi część ze speców od zawieszeń. Dlatego tez,
ok 40mm jest taka bezpieczna granicą..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Majki88 » 21 kwi 2012, 12:07

Czy ktoś może znalazł jakieś dedykowane springi do 323F BA z KF
Z Eibacha znalazłem do 1.5 i 1.8 i obniżają 30 mm
a z H&R nie ma, tylko do BG i mają błędy w katalogach z oznaczeniami generacji
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Bartg » 23 kwi 2012, 15:05

FK chwali się sprężynami do V6 dedykowanymi.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez MIRU » 23 kwi 2012, 23:04

Nie tak dawno andrzejq kupoiwał nowe H&R do swojej Vki...Ja miałem u siebie dedykowane do V6 firmy PI..więc cos tam jest :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Majki88 » 23 kwi 2012, 23:48

mógłbym was poprosić o jakieś linki do tych springów co mówicie
Będę wdzięczny
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez MIRU » 24 kwi 2012, 00:02

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Lantis 89 » 21 sie 2012, 21:14

Czy do BA sa amorki o skróconym skoku????
Szukałem i nic nie znalazłem <płacze>
Lantis 89
 

Postprzez Bimbak » 6 gru 2012, 13:52

Dominator napisał(a):Ma ktoś jeszcze u siebie Jamexy kto zakładał je do dwóch, trzech lat wstecz? obecnie dość cicho w tym temacie, wiec pytanie jak z ich jakością i zawieszeniem? :P Warto zakładać? (mile widziane opinie również na temat innych spręzyn)


ja mam 5 lat – farba z nich schodzi, ale nie siadają z czasem i komofort nadal jest przyzwoity.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Lantis 89 » 9 gru 2012, 12:38

Jamex to już chyba samo dno co do pułki jakościowej,ale jaka cena taka jakość...
Lantis 89
 

Postprzez MX6KING » 10 gru 2012, 00:11

mam takie jamex-y i latam na tym juz z 20 tys i nie dzieje sie nic niechcianego wiec ja polecam ..w tym pułapie cenowym to dobry wybór ,,, mam tez taki komplet do sprzedania ew pytnie na Priv
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2012, 10:41
Posty: 48
Skąd: Włoszczowa/Tychy
Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'

Postprzez szymko » 17 sty 2013, 00:00

a co myslicie na temat jamexow do mojej 626? tzn chce dac 35/35 i czy siadzie rowno? montowal ktos kiedys?
przykladowa aukcja o jakie mi chodzi:
http://moto.allegro.pl/sprezyny-obnizaj ... 76775.html

mam sedana, 1.8 benzyne, model GF
Początkujący
 
Od: 23 wrz 2012, 20:01
Posty: 24
Auto: 626 1.8 2001r

Postprzez Rafał_ » 17 sty 2013, 01:23

Z własnego doświadczenia powiem: dołóż trzy/cztery stówki i kup coś lepszego :) .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje