Podłączam się pod ten wątek, bo objawy mam podobne.
Mazda 323f 2.0 DiTD. Odpala bez problemu nie gaśnie, nie muli. Jednak od niedawna pojawia się taki problem. Jadąc na 4 lub 5 biegu, gdy zdejmę nogę z gazu i zamoment dodaję trochę gazu to zaksztusi się i ciągnie dalej. Oczywiście silnik nie gaśnie.
Moje plany: Chcę wymienić filtry paliwa i powietrza – najwyzsza pora na nie.
Moje obawy: Obawiam się że to mogą być wtryski.
Zastanawiam się nad tym co przeczytałem
 na forum odnośnie cewki wn czy przewodów wn. Czy to może być rozwiązanie mojego prolemu? 
 Proszę o poradę.



 najlepszym rozwiązaniem jest zmiana sterownika na STAG   nie musi być premium = szybki wtrysk np.HANA   ja mam staga 300 plus +wtryski MAGIC JET  i to był bardzo dobry i sprawdzony sterownik jego następcą jest  stag 300 isa2 i tego proponuję  premium jest trochę droższe  około 200  zł plus/minus  .musisz rozważyć  taką opcję bo szkoda samochodu  i zapytaj się gaziarzy czy on by jeździł takim samochodem ty oczekujesz sprawnej instalacji i się nie musisz na tym znać i liczysz na ich fachowość a jak nie to niech sobie poczytają  tutaj  ww.gazebo.pl i może ogarną mazdę  bardzo duża baza wiedzy i jest też forum .pozdrawiam walcz o swoje .