Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Witam mam problem szukałem w opcji szukaj nie umiem się doszukać wiec tak mój problem polega na tym iż wyciągałem dzisiaj licznik chciałem zmienić podświetlenie mam mazde 6 gg z 2003 roku sedan, niestety przy rozkladaniu na części wypadly mi wskazówki z obrotomierza i paliwa obrotomierz udało mi się wsadzić ale ma dziwne drgania przy przekręcaniu stacyjki, natomiast gorzej jest z paliwem źle mi pokazuje wskaźnik paliwa raz ustawi się dobrze a raz wychodzi poza minimum dotyka ścianki ringa z prędkościomierza czy ktoś już rozbierał licznik
i wie jak ustawić wskaźnik paliwa aby pokazywał on prawidłowo zaznaczam iż ustawie go z obecnym stanem paliwa i zrobie test wskazówek o i tak wychodzi wskaźnik poniżej skali proszę pomóżcie mi znaleść coś na ten temat z góry dziękuję
- Od: 7 kwi 2012, 10:19
- Posty: 20
- Auto: Mazda 6 2003
2.0 CITD
Cześć.
Przeglądałem ten temat "Opis i opinie o modelu":
viewtopic.php?f=60&t=11203
i jest tam taki fragment:
Jestem zielony z mechaniki – czy ktoś może mi powiedzieć czym są te walki wyrównujące i jaką pełnią rolę? Czy to bezobsługowy w element w całym okresie eksploatacji?
Oraz czy rozrząd zmienia fazę po 3500 obr czy po 4000 obr?
Przeglądałem ten temat "Opis i opinie o modelu":
viewtopic.php?f=60&t=11203
i jest tam taki fragment:
Silnik 2.3, w przeciwieństwie do 1.8 i 2.0, posiada wałki wyrównujące.
Jestem zielony z mechaniki – czy ktoś może mi powiedzieć czym są te walki wyrównujące i jaką pełnią rolę? Czy to bezobsługowy w element w całym okresie eksploatacji?
Oraz czy rozrząd zmienia fazę po 3500 obr czy po 4000 obr?
- Od: 5 lut 2012, 00:41
- Posty: 68
- Skąd: Koszalin / Poznań
- Auto: Mazda 6, 2002
L3 2.3 166KM
LEM napisał(a):czym są te walki wyrównujące i jaką pełnią rolę?
generalnie mają za zadanie minimalizować wibracje wytwarzane przez silnik.
Szybkie pytanie ;–) może ktoś przerabiał temat wymiany łożyska oporowego w swojej M6? Pytanie jak się do niego najlepiej i najszybciej dobrać? Ewentualnie jakie mogą być skutki jeżdżenia tak jak jest. Objawy są klasyczne lekkie piszczenie po wciśnięciu sprzęgła oraz dodatkowo zauważyłem ze na pół sprzęgle czuć drgania na pedale sprzęgła czy to może oznaczać kończące się sprzęgło?
- Od: 20 lip 2012, 11:57
- Posty: 35
- Skąd: Legnica
- Auto: MAZDA 6 2.0 136KM 2003r
szczotek99 napisał(a):może ktoś przerabiał temat wymiany łożyska oporowego w swojej M6?
polecam Tobie dzial diesel MZR-CD... powaznie
Zigi86 napisał(a):Czy mazda 6 2006 r, benzyna 147 km ma filtr paliwa czy tylko "sitko" ?
przeciez nie ma w Pb filtra paliwa...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
W mojej mazdzie od 4 dni z okolic alternatora dochodzą jakieś dziwne dźwięki. Moi znajomi stwierdzili, że to najprawdopodobniej łożysko na alternatorze. Nie mam możliwości odwiedzić mechanika a za dwa dni czeka mnie trasa o długości 1200 km. Jeżeli jest to faktycznie łozysko to co grozi mojemu samochodowi podczas takiej trasy?
-
janek`84
janek`84 napisał(a): Jeżeli jest to faktycznie łozysko to co grozi mojemu samochodowi podczas takiej trasy?
hm... uszkodzenie napedu alternatora... nastepnie wyczerpanie akumulatora... i... zatrzymanie (wylaczenie) sie silnika...
jezeli dopiero co zaczelo, to masz szanse dojechac, ale wszystko to robisz na swoja odpowiedzialnosc...
ps. kolega marex ma racje...
ps2. janek`84, uzupelnij profil, to cos z prawej strony...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Panowie zastanawiam się jaki olej zalać mojej M6 po wymianie głowicy, wcześniej lałem Valvoline Durablen 10W-40, po remoncie silnika nie wiem jaki olej zalał mechanik, czy zostać przy tym półsyntetyku czy rozejrzeć się za Dexelią lub Elfem.
Proszę o poradę.
Proszę o poradę.
- Od: 24 lip 2011, 12:40
- Posty: 23
- Skąd: Szydłowiec/Radom
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 CiTD 136KM 04r
Szybkie pytanko, wiem, że żaróweczka w kierunkach bocznych w M6 [nie FL] to WY5W, czy można ją zastąpić LEDową W5W, chodzi o to czy się mieści? Oraz czy w ogóle są, a jeżeli tak to jak rozebrać te boczne kierunki, od wewnątrz, spod nadkola, czy ciągnąć z zewnątrz, bo powiem szczerze testowałem tą drugą opcję i jakoś niechętnie chciała opuścić nadwozie 
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.



Mandey napisał(a):Szybkie pytanko, wiem, że żaróweczka w kierunkach bocznych w M6 [nie FL] to WY5W, czy można ją zastąpić LEDową W5W, chodzi o to czy się mieści? Oraz czy w ogóle są, a jeżeli tak to jak rozebrać te boczne kierunki, od wewnątrz, spod nadkola, czy ciągnąć z zewnątrz, bo powiem szczerze testowałem tą drugą opcję i jakoś niechętnie chciała opuścić nadwozie
Pozdrawiam.
ziomuś ale kierunki sie całe wyjmuje (po wyjęciu masz na kabelku cały kierunek) także nie bardzo rozumiem w czym masz problem...
- Od: 5 lis 2010, 19:51
- Posty: 133
- Skąd: Łapy
- Auto: M5 CR 2009r,
2.0B+LPG 146 KM
Problem mam z ich wyciągnięciem...



Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6