Grzałka w kolektorze ssącym – problemy, pytania, Comprex

Postprzez wojtek5 » 11 sty 2006, 19:15

mam problem ,brak prądu w kostce doprowadzającej prąd do świecy żarowej w kolektorze ssącym co może byc przyczyną. pomocy. gdzie jest bezpiecznik
Początkujący
 
Od: 7 sty 2006, 17:04
Posty: 8
Skąd: Chrzanów
Auto: mazda 626 2.0 l comprex

Postprzez marek63hd » 11 sty 2006, 19:38

Przyczyna moze byc brak masy.Przewod masowy od tej swiecy idzie wizka w okolice rozrusznika.Sproboj poprowadzic bezpsrednio mase np od akumulatora tylko zrob to przewodem o duzym przekroju bo ona ciagnie niezly prad.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez marek63hd » 11 sty 2006, 19:41

A jak wlaczysz zaplon czy slyszysz jak chodzi przekaznik?
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez wojtek5 » 11 sty 2006, 22:19

w kostce brak napiecia ,nie dochodzi prąd
Początkujący
 
Od: 7 sty 2006, 17:04
Posty: 8
Skąd: Chrzanów
Auto: mazda 626 2.0 l comprex

Postprzez wojtek5 » 11 sty 2006, 22:22

przekaznik,w ktorym miejscu on jest
Początkujący
 
Od: 7 sty 2006, 17:04
Posty: 8
Skąd: Chrzanów
Auto: mazda 626 2.0 l comprex

Postprzez Grzyby » 11 sty 2006, 23:50

wojtek5 – popraw temat bo wyląduje w koszu.

Jak nie wiesz o co chodzi – przeczytaj regulamin.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez marek63hd » 12 sty 2006, 16:55

Jak otworzysz maske po prawej stronie kolo reflektora w kondonie z folii.Przez niego jest podawany prad na ta swiece.U mnie jest tak ze na zimnym silniku przynajmniej 2 razy na kilka sekund zalacza ta swiece.Przy wlaczonym zapolonie slychac jak on cyka.Jesli dziala to znaczy ze masz brak masy i wtedy znajdz ten przewod ktory idzie z przekaznika do swiecy a do drugiego przewodu podlacz bezposrednio mase.Czy ten obwod ma bezpiecznik tego nie wiem.W razie czego szukaj na Forum chyba ktos w poscie chwalil sie ze ma miedzy innymi shematy eletryczne.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez tadziol » 12 sty 2006, 19:01

marek63hd napisał(a):do swiecy a do drugiego przewodu podlacz bezposrednio mase.


może lepiej nie kombinujcie w ten sposób,bo sobie kolega autko zjara <lol> ,po pierwsze to nie jest świeca żarowa,tylko rezystor szeregowy świec żarowych,a po drugie działa w momencie dogrzewania świecami tj.po rozruchu silnika...
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez marek63hd » 12 sty 2006, 19:42

To nie sa kombinacje.Mialem w moim przypadku brak masy tak zrobilem jak opisywalem i chodzi do tej pory bez problemu.Sa tu napewno na Forum spece od elektryki ale jak narazie nikt sie nie odezwal.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez nemi » 12 sty 2006, 20:13

marek63hd napisał(a):Sa tu napewno na Forum spece od elektryki ale jak narazie nikt sie nie odezwal.

tadziol jest właśnie specem od elektryki z tego co wiem :D
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez wojtek5 » 12 sty 2006, 22:51

dzięki za wskazówki ,jak sprawdziłem na rozgrzanym silniku to napięcie się pojawiło,wychodzi ,że przekaznik
Początkujący
 
Od: 7 sty 2006, 17:04
Posty: 8
Skąd: Chrzanów
Auto: mazda 626 2.0 l comprex

Postprzez Grzyby » 13 sty 2006, 02:02

wojtek5Olewamy prosby moderatora?

Jak tak to zrobię czystkę.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tadziol » 13 sty 2006, 18:27

wojtek5 napisał(a):dzięki za wskazówki ,jak sprawdziłem na rozgrzanym silniku to napięcie się pojawiło,wychodzi ,że przekaznik


jaki przekaźnik?? z tego co piszesz wnioskuję,że masz wszystko O.K.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez navroth » 13 sty 2006, 20:30

tadziol napisał(a):z tego co piszesz wnioskuję,że masz wszystko O.K.

bo to comprex => naprawia się sam taki japoński wynalazek <faja> <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez wojtek5 » 15 sty 2006, 07:59

dzięki za pomoc,przewód przy przekazniku był urwany, ,ale nie odpadł tylko się trzymał na izolacj ,wymieniłem wsówkę prąd do świecy dochodzi . Dzisiaj rano -6 sprawdzę czy zapali
Początkujący
 
Od: 7 sty 2006, 17:04
Posty: 8
Skąd: Chrzanów
Auto: mazda 626 2.0 l comprex

Postprzez wojtek5 » 15 sty 2006, 14:18

było -10 zapalił bez problemu
Początkujący
 
Od: 7 sty 2006, 17:04
Posty: 8
Skąd: Chrzanów
Auto: mazda 626 2.0 l comprex

Postprzez navroth » 16 sty 2006, 08:00

u mnie -9 i dał rade to i twoj da <faja>

czekamy na to obiecane -40 ciekawe czy wtedy da rade ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez wojtek5 » 16 sty 2006, 21:40

dzisiaj rano było – 15 zapaliła za pierwszym razem , zobaczymy dalej co będzie.
Początkujący
 
Od: 7 sty 2006, 17:04
Posty: 8
Skąd: Chrzanów
Auto: mazda 626 2.0 l comprex

Postprzez navroth » 17 sty 2006, 16:48

wojtek5 napisał(a):– 15 zapaliła za pierwszym razem


a ile razy stuka u Ciebie przekaźnik? dlugo kręcisz rozrusznikiem aby zaskoczył przy takim mrozie.
u mnie tez pali za pierwszym razem ale zakręcić trzeba 2-3 sekundy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2004, 19:47
Posty: 529
Skąd: Łorsoł, Och o Ta
Auto: Merida Cross 5300

Postprzez ariel336 » 18 sty 2010, 18:59

witam. Mam Mazde 626 2.0 td comprex.Mam problem z odpalaniem przy minusowych temp.(długo musze kręcić żeby odpalił)jak jest ciepły bądź letni odpala jak nówka...
Prąd na świece dochodzi...świece są nowe,przekaźnik pyka,kontrolka pokazuje się..
o co może chodzić?prosiłbym o pomoc jakiegoś szpeca.Mam wrażenie że za krótko grzeje,bo jak wsiadam do zimnego to podgrzewam świece kręce z 2-3 sekund silnik powoli wkręca się na obroty i po chwili kręci jakbym go wgl nie podgrzał...o co może chodzić?przekaźnik raczej jest dobry.może to sterownik tych świec?szukałem go w okolicach deski rozdzielczej za radiem itd i nie moge go nigdzie znaleźć.wiem tylko orientacyjnie jak wygląda to urządzonko.Pomóżcie koledzy.
Dzięki za każdą podpowiedź.
ariel336
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6