Grzałka w kolektorze ssącym – problemy, pytania, Comprex
Przyczyna moze byc brak masy.Przewod masowy od tej swiecy idzie wizka w okolice rozrusznika.Sproboj poprowadzic bezpsrednio mase np od akumulatora tylko zrob to przewodem o duzym przekroju bo ona ciagnie niezly prad.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
www.weteran.warszawa.pl
- Od: 2 sty 2006, 17:09
- Posty: 158
- Skąd: Warszawa
A jak wlaczysz zaplon czy slyszysz jak chodzi przekaznik?
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
www.weteran.warszawa.pl
- Od: 2 sty 2006, 17:09
- Posty: 158
- Skąd: Warszawa
Jak otworzysz maske po prawej stronie kolo reflektora w kondonie z folii.Przez niego jest podawany prad na ta swiece.U mnie jest tak ze na zimnym silniku przynajmniej 2 razy na kilka sekund zalacza ta swiece.Przy wlaczonym zapolonie slychac jak on cyka.Jesli dziala to znaczy ze masz brak masy i wtedy znajdz ten przewod ktory idzie z przekaznika do swiecy a do drugiego przewodu podlacz bezposrednio mase.Czy ten obwod ma bezpiecznik tego nie wiem.W razie czego szukaj na Forum chyba ktos w poscie chwalil sie ze ma miedzy innymi shematy eletryczne.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
www.weteran.warszawa.pl
- Od: 2 sty 2006, 17:09
- Posty: 158
- Skąd: Warszawa
marek63hd napisał(a):do swiecy a do drugiego przewodu podlacz bezposrednio mase.
może lepiej nie kombinujcie w ten sposób,bo sobie kolega autko zjara

To nie sa kombinacje.Mialem w moim przypadku brak masy tak zrobilem jak opisywalem i chodzi do tej pory bez problemu.Sa tu napewno na Forum spece od elektryki ale jak narazie nikt sie nie odezwal.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
www.weteran.warszawa.pl
- Od: 2 sty 2006, 17:09
- Posty: 158
- Skąd: Warszawa
wojtek5 napisał(a):dzięki za wskazówki ,jak sprawdziłem na rozgrzanym silniku to napięcie się pojawiło,wychodzi ,że przekaznik
jaki przekaźnik?? z tego co piszesz wnioskuję,że masz wszystko O.K.
wojtek5 napisał(a):– 15 zapaliła za pierwszym razem
a ile razy stuka u Ciebie przekaźnik? dlugo kręcisz rozrusznikiem aby zaskoczył przy takim mrozie.
u mnie tez pali za pierwszym razem ale zakręcić trzeba 2-3 sekundy
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
witam. Mam Mazde 626 2.0 td comprex.Mam problem z odpalaniem przy minusowych temp.(długo musze kręcić żeby odpalił)jak jest ciepły bądź letni odpala jak nówka...
Prąd na świece dochodzi...świece są nowe,przekaźnik pyka,kontrolka pokazuje się..
o co może chodzić?prosiłbym o pomoc jakiegoś szpeca.Mam wrażenie że za krótko grzeje,bo jak wsiadam do zimnego to podgrzewam świece kręce z 2-3 sekund silnik powoli wkręca się na obroty i po chwili kręci jakbym go wgl nie podgrzał...o co może chodzić?przekaźnik raczej jest dobry.może to sterownik tych świec?szukałem go w okolicach deski rozdzielczej za radiem itd i nie moge go nigdzie znaleźć.wiem tylko orientacyjnie jak wygląda to urządzonko.Pomóżcie koledzy.
Dzięki za każdą podpowiedź.
Prąd na świece dochodzi...świece są nowe,przekaźnik pyka,kontrolka pokazuje się..
o co może chodzić?prosiłbym o pomoc jakiegoś szpeca.Mam wrażenie że za krótko grzeje,bo jak wsiadam do zimnego to podgrzewam świece kręce z 2-3 sekund silnik powoli wkręca się na obroty i po chwili kręci jakbym go wgl nie podgrzał...o co może chodzić?przekaźnik raczej jest dobry.może to sterownik tych świec?szukałem go w okolicach deski rozdzielczej za radiem itd i nie moge go nigdzie znaleźć.wiem tylko orientacyjnie jak wygląda to urządzonko.Pomóżcie koledzy.
Dzięki za każdą podpowiedź.
-
ariel336
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6