Niskie osiągi.

Postprzez luca » 14 kwi 2004, 21:55

Hmm no ja nie powiem, hamuję silnikiem, bo jakoś nie wpadłem, że może być inaczej, no i muszę powiedzieć, że cuda wianki się nie dzieją. Gorzej było jak nie hamowałem silnikiem, a hamulcem, przy wciśniętym sprzęgłem, no i potrafiła zgasnąć. Jednak w tym wpypadku pomogło pokręcenie śrubką przy parowniku (?), i od tamtej pory nie gaśnie, nawet przy bardzo rozgrzanym silniku.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez xXx » 14 kwi 2004, 21:57

Wszystko to kwestia regulacji

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez luca » 14 kwi 2004, 22:08

Dokładnie tak, ale i tak się ucieszyłem, że udało mi się to ustawić własnoręcznie, choć staram się nie tykać silnika i osprzętu jeśli to tylko możliwe.

Niestety moje dwie lewe ręce rozkładają wszystko co możliwe ;)
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Smirnoff » 15 kwi 2004, 01:21

PatrykK napisał(a):Każdy samochód na standardowej instalacji gazowej będzie sprawiał wrażenie bardziej płynnego, ponieważ po puszczeniu gazu LPG nie zostaje odcięte czyt "CUT OFF" oraz spala się dłużej. W przypadku instalacji SGI dodatkowo wystepuje funkcja "CUT OFF" która to pomaga głównie hanować silnikiem, bo kto hamuje silnikiem na standardowej instalce LPG.

Pozdro


Cut off jest także przy instalkach na mieszadle np z kompem AL700, aczkolwiek mało ludzi go aktywuje.

A co do hamowania silnikiem na LPG –> np ja tak hamuję, jak mam potrzebę, jednakże z reguły mam tendencję wręcz przeciwną :P <glupek2>

Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez kera626 » 15 kwi 2004, 14:57

chetnie spotkal bym sie z wami gdzeis w okolicach lublina jednak jestem troszeczke z czasem do tylu tak wiec moze blizej czerwca poslucham waszych rad na zywc(zyka)a :))

narazie jakos bede sie mulil aby do czerwca

aha jkby ktos wiedzial jak bezpiecznie rozebrac scisk hamulcowy poprosze instrukcje.


pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2004, 08:30
Posty: 32
Auto: 626 18i (GE)

Postprzez xXx » 16 kwi 2004, 00:28

Cut off jest także przy instalkach na mieszadle np z kompem AL700, aczkolwiek mało ludzi go aktywuje.



Owszem, ale zupełnie inaczej odczuwa się odcięcie LPG przy instalce na mieszadle(długa droga od krokowca do zaworów i niemiarowana dokładnie porcja gazu) a przy instalacji SGI w której to dysze wtryskiwacza są umieszczone o wiele bliżej zaworów a czas otwarcia wtryskiwacza to 2,5 m.sek.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Smirnoff » 16 kwi 2004, 01:03

PatrykK napisał(a):
Cut off jest także przy instalkach na mieszadle np z kompem AL700, aczkolwiek mało ludzi go aktywuje.



Owszem, ale zupełnie inaczej odczuwa się odcięcie LPG przy instalce na mieszadle(długa droga od krokowca do zaworów i niemiarowana dokładnie porcja gazu) a przy instalacji SGI w której to dysze wtryskiwacza są umieszczone o wiele bliżej zaworów a czas otwarcia wtryskiwacza to 2,5 m.sek.

Pozdro


Siur, that's wright. Ale nie mówilimy o skuteczności tylko o samym cartoflu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez xXx » 16 kwi 2004, 07:28

Hehe, ale nie mogłem zostawić tego bez odpowiedzi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez kera626 » 27 kwi 2004, 10:18

jeśli chodzi o wpływ ich "patentów" na dynamikę mojego auta. Ehh, przychodzi taki moment, ze trzeba wziąć sprawy w swoje ręce drogi kolego.


sprawdzilem i mam zainstalowana klape zaraza przeplywomierzem, jak juz wczesniej pisalem przeplywomierz mam uszkodzony prawdopodobnie chociaz moj znajomy pocieszyl mnie twierdzac iz isnieje mozliowosc ze jest tylko podgiety 'drut' musze to jeszcze dokladnie sprawdzic. myslicie ze klapa moze obinizyc az tak bardzo
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2004, 08:30
Posty: 32
Auto: 626 18i (GE)

Postprzez Smirnoff » 27 kwi 2004, 17:15

Prawda jest taka, ze
1) mało prawdopodobne, by przepływomierz był cały, tylko miał "podgięty drut"
2) każda ingerencja w dolot wiąze sie ze spadkiem dynamiki

Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Paweł » 27 kwi 2004, 17:36

2) każda ingerencja w dolot wiąze sie ze spadkiem dynamiki


Tak, jak np. male turbo. <lol>

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Smirnoff » 28 kwi 2004, 11:32

tco_tm napisał(a):
2) każda ingerencja w dolot wiąze sie ze spadkiem dynamiki


Tak, jak np. male turbo. <lol>

Pozdrawiam.


Heh, fakt, smiesznie wyszło, aczkolwiek dokonałem zbyt dużego skrótu myslowego, bo miałem na uwadze ingerencję w postaci montowania w dolot jakichś wynalazków od LPG, typu klapa, mikser czy innych elementów utrudniających przepływ powietrza ;)

Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez kera626 » 28 kwi 2004, 17:13

ale chyba w tym przypadku ingerencja uzasadniona???

powiem szczerze, ze od jakiegos czasu moja madzia stala sie mniej upierdliwa odnosnie "bujnosci" :) mam wrazenie ze nastapilo to po zmnianie oleju jak juz wspomnialem wczesniej narazie zadowole sie tym i bede bujal dalej czoraz powazniej mysle nad zakupem jakiegos Xedoska jadnak jakos nie specjalnie ich duzo na ryku. mysle o takim "wiraszku" z motorkiem ok 2.5l i moje problemy z osiagami powinny znalezc ujscie :D
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2004, 08:30
Posty: 32
Auto: 626 18i (GE)

Postprzez Smirnoff » 28 kwi 2004, 19:06

kera napisał(a): mysle o takim "wiraszku" z motorkiem ok 2.5l i moje problemy z osiagami powinny znalezc ujscie :D


No na jakiś czas na pewno :P Fakt faktem, ze bezpośrednio po przesiadce z 626 1.8 na 626 2.5 to się czuje, ze autko idzie jak burza. Aczkolwiek z doświadczenia wiem, ze po jakimś czasie eksploatacji 2.5 stwierdzisz, ze to mimo wszystko jednak "nie ma buta", no w kazdym razie, "mogło by iść lepiej"... :D
Tak to jush jest – w miare jedzenia apetyt rośnie :P
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez adi_ad » 13 kwi 2009, 10:24

Witam posiadam mazde mx6 92r. 2.0 v16
mam taki problem bardzo ciężko mam rozkulać autko do 140 a na liczniku mam 240 .
oczywiście autko mam z gazem a jak przełąncze na benzyne dużo słabsze autko mam a na gazie jest mocniejsze ..

proszę o jakąś pomoc ??
Początkujący
 
Od: 5 lut 2009, 22:47
Posty: 6

Postprzez Hugo » 13 kwi 2009, 11:18

adi_ad napisał(a):mx6 92r. 2.0 v16
Masz silnik 2.0 i 16 cylindrów w układzie V więc nawet jeśli 2/3 z nich by nie pracowało to i tak auto z takim silnikiem powinno mieć nieziemskiego kopa i powinno zabraknąć skali na prędkościomierzu ;)
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez pawelc » 13 kwi 2009, 11:57

ale pomogłeś koledze ;) ,adi_ad doprowadź auto najpierw na benzynie do sprawności ,zacznij od kodów błędu -sposób tutaj http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd odczytaj i podaj na forum to się pomyśli
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez dyszel » 13 kwi 2009, 12:13

Zacznij od rutynowych wymian filtrów, świec,kabli WN, tak jak pisze kolega sprawdź kody błędów, zobacz czy nie trzymają ci tylne zaciski (standard w tych modelach). Prędkość max takiego mx-a ze zdrowym FS pod maską to 195 – 205 km/h.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez radost » 13 kwi 2009, 14:05

Obstawiam padnięty przepływomierz w wyniku strzału instalacji gazowej. Jak by co to mam na sprzedaż ;)
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez MazDarek » 13 kwi 2009, 16:40

Łączę z podobnym.
Pozdrawiam,
Darek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Mazdowsze
Auto: DE ZJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6