Niskie osiągi.
Hmm no ja nie powiem, hamuję silnikiem, bo jakoś nie wpadłem, że może być inaczej, no i muszę powiedzieć, że cuda wianki się nie dzieją. Gorzej było jak nie hamowałem silnikiem, a hamulcem, przy wciśniętym sprzęgłem, no i potrafiła zgasnąć. Jednak w tym wpypadku pomogło pokręcenie śrubką przy parowniku (?), i od tamtej pory nie gaśnie, nawet przy bardzo rozgrzanym silniku.
Mazda Motor Company
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
Dokładnie tak, ale i tak się ucieszyłem, że udało mi się to ustawić własnoręcznie, choć staram się nie tykać silnika i osprzętu jeśli to tylko możliwe.
Niestety moje dwie lewe ręce rozkładają wszystko co możliwe
Niestety moje dwie lewe ręce rozkładają wszystko co możliwe
Mazda Motor Company
- Od: 13 kwi 2004, 15:12
- Posty: 811
- Skąd: DC
- Auto: Astra 1.4
PatrykK napisał(a):Każdy samochód na standardowej instalacji gazowej będzie sprawiał wrażenie bardziej płynnego, ponieważ po puszczeniu gazu LPG nie zostaje odcięte czyt "CUT OFF" oraz spala się dłużej. W przypadku instalacji SGI dodatkowo wystepuje funkcja "CUT OFF" która to pomaga głównie hanować silnikiem, bo kto hamuje silnikiem na standardowej instalce LPG.
Pozdro
Cut off jest także przy instalkach na mieszadle np z kompem AL700, aczkolwiek mało ludzi go aktywuje.
A co do hamowania silnikiem na LPG –> np ja tak hamuję, jak mam potrzebę, jednakże z reguły mam tendencję wręcz przeciwną

Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
chetnie spotkal bym sie z wami gdzeis w okolicach lublina jednak jestem troszeczke z czasem do tylu tak wiec moze blizej czerwca poslucham waszych rad na zywc(zyka)a
)
narazie jakos bede sie mulil aby do czerwca
aha jkby ktos wiedzial jak bezpiecznie rozebrac scisk hamulcowy poprosze instrukcje.
pozdrawiam
narazie jakos bede sie mulil aby do czerwca
aha jkby ktos wiedzial jak bezpiecznie rozebrac scisk hamulcowy poprosze instrukcje.
pozdrawiam
- Od: 22 mar 2004, 08:30
- Posty: 32
- Auto: 626 18i (GE)
Cut off jest także przy instalkach na mieszadle np z kompem AL700, aczkolwiek mało ludzi go aktywuje.
Owszem, ale zupełnie inaczej odczuwa się odcięcie LPG przy instalce na mieszadle(długa droga od krokowca do zaworów i niemiarowana dokładnie porcja gazu) a przy instalacji SGI w której to dysze wtryskiwacza są umieszczone o wiele bliżej zaworów a czas otwarcia wtryskiwacza to 2,5 m.sek.
Pozdro
PatrykK napisał(a):Cut off jest także przy instalkach na mieszadle np z kompem AL700, aczkolwiek mało ludzi go aktywuje.
Owszem, ale zupełnie inaczej odczuwa się odcięcie LPG przy instalce na mieszadle(długa droga od krokowca do zaworów i niemiarowana dokładnie porcja gazu) a przy instalacji SGI w której to dysze wtryskiwacza są umieszczone o wiele bliżej zaworów a czas otwarcia wtryskiwacza to 2,5 m.sek.
Pozdro
Siur, that's wright. Ale nie mówilimy o skuteczności tylko o samym cartoflu
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
jeśli chodzi o wpływ ich "patentów" na dynamikę mojego auta. Ehh, przychodzi taki moment, ze trzeba wziąć sprawy w swoje ręce drogi kolego.
sprawdzilem i mam zainstalowana klape zaraza przeplywomierzem, jak juz wczesniej pisalem przeplywomierz mam uszkodzony prawdopodobnie chociaz moj znajomy pocieszyl mnie twierdzac iz isnieje mozliowosc ze jest tylko podgiety 'drut' musze to jeszcze dokladnie sprawdzic. myslicie ze klapa moze obinizyc az tak bardzo
- Od: 22 mar 2004, 08:30
- Posty: 32
- Auto: 626 18i (GE)
tco_tm napisał(a):2) każda ingerencja w dolot wiąze sie ze spadkiem dynamiki
Tak, jak np. male turbo.
Pozdrawiam.
Heh, fakt, smiesznie wyszło, aczkolwiek dokonałem zbyt dużego skrótu myslowego, bo miałem na uwadze ingerencję w postaci montowania w dolot jakichś wynalazków od LPG, typu klapa, mikser czy innych elementów utrudniających przepływ powietrza
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
ale chyba w tym przypadku ingerencja uzasadniona???
powiem szczerze, ze od jakiegos czasu moja madzia stala sie mniej upierdliwa odnosnie "bujnosci"
mam wrazenie ze nastapilo to po zmnianie oleju jak juz wspomnialem wczesniej narazie zadowole sie tym i bede bujal dalej czoraz powazniej mysle nad zakupem jakiegos Xedoska jadnak jakos nie specjalnie ich duzo na ryku. mysle o takim "wiraszku" z motorkiem ok 2.5l i moje problemy z osiagami powinny znalezc ujscie 
powiem szczerze, ze od jakiegos czasu moja madzia stala sie mniej upierdliwa odnosnie "bujnosci"
- Od: 22 mar 2004, 08:30
- Posty: 32
- Auto: 626 18i (GE)
kera napisał(a): mysle o takim "wiraszku" z motorkiem ok 2.5l i moje problemy z osiagami powinny znalezc ujscie
No na jakiś czas na pewno
Tak to jush jest – w miare jedzenia apetyt rośnie
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Masz silnik 2.0 i 16 cylindrów w układzie V więc nawet jeśli 2/3 z nich by nie pracowało to i tak auto z takim silnikiem powinno mieć nieziemskiego kopa i powinno zabraknąć skali na prędkościomierzuadi_ad napisał(a):mx6 92r. 2.0 v16
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
ale pomogłeś koledze
,adi_ad doprowadź auto najpierw na benzynie do sprawności ,zacznij od kodów błędu -sposób tutaj http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd odczytaj i podaj na forum to się pomyśli
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Zacznij od rutynowych wymian filtrów, świec,kabli WN, tak jak pisze kolega sprawdź kody błędów, zobacz czy nie trzymają ci tylne zaciski (standard w tych modelach). Prędkość max takiego mx-a ze zdrowym FS pod maską to 195 – 205 km/h.

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6