Co bardziej racjonalne: Mazda 3 BK vs 323F vs ...

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez abrams » 21 lip 2012, 11:22

loockas napisał(a):tylko po co w tej kasie brać mazde z rdza, jak można kupić inne auto bez niej?

Dla mnie na chwilę obecna mazda ma fajne autka do 10kzl i od ok. 25kzl (zoomzoom). Po środku jest bieda. Przechodzilem to dwa razy.


dziwne rzeczy piszesz

w tym pulapie mozna trafic – mozna znalezc egzemplarz ze zrobionymi nadkolami – po 2 latach uzytkowania rdzy nie stwierdzam <rotfl>
zoomzoomy to z rdza moga miec spore problemy i to pomimo mlodszego wieku
Sam kupiles salate w ktorej tez juz poprawki na klapie robiles <lol>

cifa odrzuciles bo mial slabe/nieciekawe silniki ?
a ibiza to co ma ciekawego ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2010, 11:41
Posty: 54
Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P

Postprzez loockas » 21 lip 2012, 12:48

Civica odrzucilem rok temu na rzecz v5. Teraz szukalem auta nieco mniejszego i nie ukrywam tańszego.

Co do rdzy to wzery na klapie pod uszczelka, to nie to samo co dziury w nadkolach. Klapę łatwo wymienie. Nie ma aut bez wad. Warto jednak wybrać te które ma ich najmniej. Tym bardziej w tym budżecie gdy mówimy o 10 letnim aucie.

Nie wiem po co robisz mi osobiste wycieczki. Ja nikogo do seata tu nie namawiam. Warto jednak spojrzeć na inne marki.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez bjorm » 21 lip 2012, 13:26

dobrze Panowie, cenię sobie wasze zdanie dlatego zapytam,
czy racjonalną kwotą za corollę e12, hatchback, 5d, klima, 1.6/1.4 benzyna jest 15-16k po targach?
nie pamiętam czy w corolli jest łańcuch? chyba nie. tak więc + 2k rozrząd, filtry, płyny.
co zyskuję decydując się ewentualnie na corollę? nieporównywalnie mniejsze ryzyko rdzy? jak z awaryjnością (oprócz tego co czytałem, że niby jest dobrze). serwis o ile częstszy/rzadszy/tańszy/droższy niż m3?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez abrams » 21 lip 2012, 15:24

loockas napisał(a):
Nie wiem po co robisz mi osobiste wycieczki. Ja nikogo do seata tu nie namawiam. Warto jednak spojrzeć na inne marki.


robie wycieczki bo juz ktorys raz widze ze negujesz samochody mazdy z okreslonego okresu –
ja nie jestem fanatykiem marki -patrze nawet dosc krytycznie (porownuje do wczesniej posiadanych) – ale jestem w miare zadowolony i uwazam ze sa godne uwagi


tym bardziej jest to dziwne bo zajmujesz tu jakies funkcje i dziwnie moze wygladac dla kogos nowego
ze taka osoba zniecheca do marki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2010, 11:41
Posty: 54
Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P

Postprzez Krzemol » 21 lip 2012, 15:36

abrams napisał(a):tym bardziej jest to dziwne bo zajmujesz tu jakies funkcje i dziwnie moze wygladac dla kogos nowego ze taka osoba zniecheca do marki

Jak zaś taką osobę odbieram za obiektywną nie uznającą tylko jednej marki :P . Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Skoro loockas nie chciał auta z rdzą to tylko i wyłącznie jego sprawa. Nie wciska przecież czego innego na siłę. Sam zresztą uważam Mazdy z tego okresu za nijakie. BJ w moich oczach ratuje tylko Sportive, a od GF wolę Galanta :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1570 (267/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Postprzez Paweł » 21 lip 2012, 15:46

Kupując Corollę przede wszystkim zyskasz anonimowość. Fakt, wpisuje się ona cenowo pomiędzy BJ i BK, generacyjnie będąc bliżej tej drugiej. To może być dobry argument. Co do usterkowości i typowych problemów zapytaj lepiej na forum CC. Osobiście wolałbym szukac i wydać te pieniądze na wyjątkowy egzemplarz 323F.

Nie patrzcie krzywo na Loockasa. Nie tylko on jest wkurzony na Mazdę, czy raczej Forda, że dopuścił do – nie ma się co oszukiwać – problemów z jakością zabezpieczenia antykorozyjnego. Z utrzymaniem niektórych egzemplarzy zaczyna być już taki problem, że nie ma do czego części przekręcać ;). Osobiście wolałbym wymieniać silnik, niż walczyć z korozją. Oczywiście nie znaczy to, że nie można trafić na bezrdzawy egzemplarz. Jest to możliwe, tylko trudne.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez loockas » 21 lip 2012, 16:29

Abrams. Po prostu wychodzę z założenia, że warto wziąć pod uwagę mniej kosztowne auta w przypadku szukania "codziennowozu" za ciężko odłożone pieniądze.

Wszystko kwestia podejścia. Lubię mazdy, jestem miłośnikiem, ale nie fanatykiem.

Corolla bije BJ pod każdym względem. Jest oczywiście droższa.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Bart0n » 21 lip 2012, 17:00

Pod jakim względem Corolla bije BJ? Zapominacie ,że 99% BJ jest z importu od któregoś tam właściciela więc miały szkody większe lub mniejsze co praktycznie zawsze oznacza rdzę. Ja robiłem dwa lata temu nadkola, do teraz mam święty spokój z rdzą. Corolla ma tą przewagę ,że chyba blachy są lepsze. Silniki są na równym poziomie, ZM jest niezniszczalny a 1.6 w Corolli trudno ustrzelić, przeważają 1.4 i tutaj Mazda ma przewagę. A co do praktyczności BJ jest mistrzem, wątpię ,żeby Corolla miała tyle przyjaznych patentów co Mazda. W sferze wizualnej Corolla przed liftingiem ze swoimi oczami insekta stoi w cieniu BJ, przynajmniej dla mnie.

Jak już gdzieś pisałem – chyba lepiej zrobić raz na 2 lata konserwację niż stanąć w środku pola czy wymieniać silniki. Wkurza mnie ta cała nagonka na BJ bo to naprawdę wdzięczne auto, choć nie bez wad.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez bjorm » 21 lip 2012, 17:55

Paweł napisał(a):Kupując Corollę przede wszystkim zyskasz anonimowość. Fakt, wpisuje się ona cenowo pomiędzy BJ i BK, generacyjnie będąc bliżej tej drugiej. To może być dobry argument. Co do usterkowości i typowych problemów zapytaj lepiej na forum CC. Osobiście wolałbym szukac i wydać te pieniądze na wyjątkowy egzemplarz 323F.

Osobiście wolałbym wymieniać silnik, niż walczyć z korozją. Oczywiście nie znaczy to, że nie można trafić na bezrdzawy egzemplarz. Jest to możliwe, tylko trudne.


loockas napisał(a):Corolla bije BJ pod każdym względem. Jest oczywiście droższa.


czytałem już kiedyś o corolli i naprawdę ma dobre oceny. nie wiem czy jakoś strasznie odbiegają od ocen mazdy (awaryjność, ceny części itp). mówiono mi że corolla to jednak już inna epoka produkcyjna względem BJ ale żeby aż tak inna? no nie sądzę. dziś porównałem rozmiary corolli i BJ i są bardzo zbliżone jednak buda BJ jest wg mnie o wiele wiele ciekawsza niż corolli. pytanie do Ciebie jak i do loockas'a: co macie na myśli pisząc że corolla bije pod każdym względem BJ ? jakie to względy (chcę wiedzieć co macie dokładnie na myśli) ?

Bart0n napisał(a):Pod jakim względem Corolla bije BJ? Zapominacie ,że 99% BJ jest z importu od któregoś tam właściciela więc miały szkody większe lub mniejsze co praktycznie zawsze oznacza rdzę. Ja robiłem dwa lata temu nadkola, do teraz mam święty spokój z rdzą. Corolla ma tą przewagę ,że chyba blachy są lepsze. Silniki są na równym poziomie, ZM jest niezniszczalny a 1.6 w Corolli trudno ustrzelić, przeważają 1.4 i tutaj Mazda ma przewagę. A co do praktyczności BJ jest mistrzem, wątpię ,żeby Corolla miała tyle przyjaznych patentów co Mazda. W sferze wizualnej Corolla przed liftingiem ze swoimi oczami insekta stoi w cieniu BJ, przynajmniej dla mnie.

Jak już gdzieś pisałem – chyba lepiej zrobić raz na 2 lata konserwację niż stanąć w środku pola czy wymieniać silniki. Wkurza mnie ta cała nagonka na BJ bo to naprawdę wdzięczne auto, choć nie bez wad.


z tym 1.6 to raczej nie ma problemu. corolle w znakomitej większości również sprowadzane lub z flot z polski. z tą różnicą że corollą na 1.4 pojeździsz, mazdą już prawie nie. to że corolla ma blachy lepsze to raczej nie podlega dyskusji ;) i co do estetyki – nawet po lifcie, dla mnie, corolla mocno odstaje nawet od BJ.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez abrams » 21 lip 2012, 18:12

ja nie mam zamiaru jakos wielce bronic mazdy

jak kupowalem to mialem 626 na 4 miejscu mojej krotkiej listy – ale jak poogladalem konkretnie , pojezdzilem znalazl sie niezly egzemplarz i jestem zadowolony

co do stylistyki mam poliftowa ,na fabrycznych 16 i mnie sie podoba -jest ich malo i ludzie nabieraja sie ze to jakis nowszy model (oczywiscie tacy ktorzy slabo znaja sie na motoryzacji)

na parkingu sasiad ma bj – nie narzeka ,rdzy tak z wierzchu tez nie widze

przeslanie jest takie – ze nie wykreslalbym tej bj i po prostu wybral kilka modeli i ogladal na zywo i chyba banal – wazny stan konkretnego egzemplarza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2010, 11:41
Posty: 54
Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P

Postprzez loockas » 21 lip 2012, 20:50

Bart0n napisał(a):Pod jakim względem Corolla bije BJ?


Rozmawiamy cały czas o Corolli E12 prawda? :) Jest młodsza konstrukcyjnie od BJ, nie ma problemów z korozją. Jest jednak droższa i bliżej jej faktycznie do M3 niż do 323 jak słusznie zauważył Paweł.

Bart0n napisał(a):Zapominacie ,że 99% BJ jest z importu od któregoś tam właściciela więc miały szkody większe lub mniejsze co praktycznie zawsze oznacza rdzę.


Nie tylko Bj są z importu. Inne auta też. Wybacz, ale nadkola z tyłu czy wnęki bagażnika w rdzy, to nie efekt wypadku, a wada marki. Jeżdżę od 5 lat na zloty i trochę się tych aut naoglądałem i rozmawiałem z ich właścicielami.

Bart0n napisał(a):Jak już gdzieś pisałem – chyba lepiej zrobić raz na 2 lata konserwację niż stanąć w środku pola czy wymieniać silniki


Zakup Mazdy daje Ci pewność, że w niej silnik Ci nie padnie? Dla mnie to żaden argument. Problem z korozją to niejedyna wada mazdy. Prawdopodobieństwo, że padnie Ci w niej silnik jest takie same jak w każdym innym, nastoletnim aucie.

Bart0n napisał(a):Wkurza mnie ta cała nagonka na BJ bo to naprawdę wdzięczne auto, choć nie bez wad.


To nie jest nagonka na BJ. Ja nie uważam, że to jest auto beznadziejne. Ma swoje wady na które ktoś może lub nie, przymknąć oko. Zauważ, że kolega szuka samochodu za mocno zaoszczędzone pieniądze, które jak sam napisał jeszcze do końca nie dozbierał. Jeżeli nie ma parcia na Mazdę, to może warto zainteresować się czymś co będzie może mniej wysmakowane jak Mazda, ale będzie miało kilka wad mniej? Ja rozumiem gdybyśmy szukali funcar. Wtedy można przymknąć oko na pewne mankamenty, skoro auto ma nam sprawiać przyjemność z jazdy, kupujemy je na wieki i pewnie je dwa razy odbudujemy. Szukając jednak tyłkowozu o ograniczonym budżecie, skupiłbym się na opłacalności tego zakupu.

abrams napisał(a):przeslanie jest takie – ze nie wykreslalbym tej bj i po prostu wybral kilka modeli i ogladal na zywo i chyba banal – wazny stan konkretnego egzemplarza


I tutaj się zgodzę. Mimo mojej niechęci do Mazd z tego okresu sam przecież chciałem jeszcze nie dawno kupić 323BJ FL z silnikiem 1.6 :) Sam obejrzałem 2 czy 3 sztuki. Chłopaki w Łodzi mieli mi obejrzeć kolejną. Inny kolega forumowy oglądał mi BJtkę w Elblągu. I niestety... nie udało się. Byłem w stanie przymknąć oko na rdzę, której nie trawie (miałem Tico więc wiem co to rdza <rotfl> ) kosztem tego, że będę miał znowu coś ze znaczkiem M w garażu i na zlotach nie będą się ze mnie śmiali :P Mimo wszystko się nie udało. Kupiłem kolejny szary wózek, który służy mojej żonie do robienia zakupów i na dojazdy do pracy.

Wrócę do marki... obiecuję :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez bjorm » 21 lip 2012, 21:11

tak ważę sobie różne podejścia do tematu i nieważne czy to mowa o awaryjności czy o rdzy, to są to żonglerki prawdopodobieństwami (ameryki nie odkryłem) ale:
– prawdopodobieństwo spotkania/musu kupienia mazdy BJ/BK z rdzą jest większe niż prawdopodobieństwo tego że awaryjność corolli/civica będzie większa niż BJ/BK. przemawia to na niekorzyść mazdy lecz pozostaje kwestia estetyki i upodobań :) czy jest to warte tych pieniędzy ? na razie nie wiem. podobne dylematy miałem z komputerami, dobre i smukłe za małą kasę acery i asusy ale po paru awariach jednak trzeba było zwrócić się w stronę najwyższych serii biznesowych hp i dell, najlepsza gwarancja na rynku, budowa, elementy (<--kosztem wydajności graficznej) dają spokój. nauka została wyciągnięta (?) i można ją ekstrapolować na mój dylemat samochodowy, tym bardziej że idzie tu o większe pieniądze lecz ta mazda cholerna tak kusi !
ojciec powtarza (a nie jest zwolennikiem mazdy), że jak już tak chcę mazdę to skoro ma relatywnie ponadprzeciętną, małą awaryjność a problem z blachami to lepsze niż gdyby blachy były dobre a awaryjność poniżej przeciętnej... i bądź mądry ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez loockas » 21 lip 2012, 21:49

Nie miałem nigdy Bjtki, ale wydaje mi się, że tutaj solidność Mazdy została z lat 90 czyli nie powinno być problemu z awaryjnością. Wiadomo, że trzeba się liczyć z eksploatacją ale to dotyczy każdego auta. Mimo wszystko równie mało awaryjny będzie Civic jak i Corolla.

Jeżeli tak bardzo podoba Ci się Bj, to ja nie mam sumienia Ci wmawiać, że to zły wybór. Szukaj i życzę Ci powodzenia, bo to łatwe nie będzie. Obyś miał więcej szczęścia ode mnie.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez bjorm » 21 lip 2012, 22:27

podejrzewam, że więcej szczęścia mieć nie będę, dodatkowo nie mam takiej wiedzy i doświadczenia jak ty więc będę przeglądał i corolle, i BJ :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez Bart0n » 22 lip 2012, 00:04

A jaką masz pewność czy silnik w Corolli w Civicu czy w Twoim Seacie nie padnie? Tak można powiedzieć o każdym aucie używanym, ale widziały gały co brały, trzeba dobrze przetrzepać auto przed zakupem i ryzyko wpadki jest bardzo małe. Nie namawiam kolegę na BJ, miałem na celu stłumienie tego pospolitego ruszenia przeciwko BJ :) Dobra sprawdzona benzynowa BJ = bezproblemowa eksploatacja. Myślałem ,że mówimy o E11, samo kupno to przecież nie wszystko, pakiet startowy tez jest ważny :) a jeszcze ubezpieczenie...

Zastanów się jeszcze nad Civicem, ma świetne silniki benzynowe. Jeżeli nie zależy Ci na dodatkowej parze drzwi brałbym 3-drzwiową, wygląda o niebo lepiej od 5 i stosunkowo dużo aut jest z polskich salonów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez loockas » 22 lip 2012, 00:19

Bart0n napisał(a):A jaką masz pewność czy silnik w Corolli w Civicu czy w Twoim Seacie nie padnie?


Ale to Ty napisałeś, że wolisz zrobić konserwacje nadkoli niż wymieniać silnik :P Skąd więc założenie, że w BJ ten silnik też nie będzie do wymiany? Stare auto to loteria...

Bart0n napisał(a):Myślałem ,że mówimy o E11, samo kupno to przecież nie wszystko, pakiet startowy tez jest ważny a jeszcze ubezpieczenie...


Ja się zasugerowałem tym co pisał Paweł i pasowała mi do tego E12. Skoro autor tematu brał M3 pod uwagę, to Corolla E12 będzie właśnie pomiędzy 323F BJ, a M3.

Bart0n napisał(a):Zastanów się jeszcze nad Civicem, ma świetne silniki benzynowe. Jeżeli nie zależy Ci na dodatkowej parze drzwi brałbym 3-drzwiową, wygląda o niebo lepiej od 5 i stosunkowo dużo aut jest z polskich salonów.


Zgadzam się. 3D wygląda zdecydowanie lepiej. Wiadomo, o gustach się nie dyskutuje, ale wg mnie wygląda ładniej zarówno od Corolki jak i od Bj. Ja bardzo chciałem kupić to auto. Najpierw dla siebie jak szukałem Toledo, ale za te kasę mogłem mieć tylko 1.4. Potem szukałem dla żony, ale akurat nic zadbanego w tym budżecie nie było.

Bardzo ładnie wygląda 3D w tym fabrycznym pakiecie:

Obrazek

bjorm napisał(a):podejrzewam, że więcej szczęścia mieć nie będę, dodatkowo nie mam takiej wiedzy i doświadczenia jak ty więc będę przeglądał i corolle, i B


To koniecznie zabierz ze sobą kogoś kto się zna. Ja też się jakoś wybitnie nie znam. Mechaniki jakoś super nie ogarniam. Warto zawsze mieć obok siebie kogoś, kto się zna i w razie czego kopnie Cię w tyłek gdy się za mocno podniecisz :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez bjorm » 22 lip 2012, 11:15

oczywiście że miałem na myśli corollę E12 :) i oczywiście, że wiem że muszę ze sobą zabrać kogoś kto się zna ;) właśnie poszukuję kogoś z okolic wielkopolski kto mógłby ze mną pojechać gdybym był bliski zakupu jakiegoś japończyka ;)

civica – hm no nie wygląda w sumie źle to 3d, przeglądnę ją. szkoda że geometra lampa nie jest płaska zamiast wybałuszystej. tylko wydaje mi się że mało tu elegancji, stonowania (może właśnie tej "anonimowości" ?), tzn mniej niż w E12, BJ czy BK, civica jest bardziej sportowa. a jak jest z tym drążkiem od biegów? bo przyznam się że kiedyś przeglądając civicę odrzuciłem ją ze względu wyglądu drążka i podejrzenia że jakoś specyficznie trzeba się przyzwyczajać do niego.

btw, to jest chyba ostatnie auto jakie bym kupił (ilość na drogach, problemy ze znalezieniem niezajechanego egzemplarza w 2.0d do 18k) ale trzeba przyznać że odznacza się niebywałą stylistyką i elegancją, bmw e46 sedan.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Postprzez Pyton162 » 22 lip 2012, 11:28

a myslicie ze taka honda ja na powyższym zdjeciu nie rdzewieje, brat ma taka od nowości z salonu .Obecnie honda ma 7 lat i kazde drzwi od wewnątrz sa pordzewiałe. Mysle ze jak jak bedzie miała 12- 10 lat jak większość bj to bedzie tak samo pordzewiała jak kazda bj , pozdro
Pyton162
 

Postprzez ukash_tychy » 22 lip 2012, 22:52

może warto poszukać czegoś importowanego z południa europy? wiem, te samochody są często poobijane, ale z drugiej strony – ja kupiłem Demio z Włoch bez grama rdzy. od razu zrobiłem konserwacje na gorąco podwozia i progów, do tego na zimno słupków i drzwi – 5 lat i w zasadzie zero kłopotów (niewielkie wykwity na rancie tylnej klapy)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2009, 22:28
Posty: 174 (0/3)
Skąd: Tychy
Auto: jest: KF PE-VPS, 165KM, 2020, SkyPassion, Polymetal Grey;
była: GL PE-VPS, 165KM, 2017, SkyPassion, Soul Red;
DW B3, 72KM, 1999;
był: LA NFU VTR, 110KM, 2007

Postprzez bjorm » 22 lip 2012, 23:07

to ma sens, dlatego np mazdy z hiszpanii nie wiszą na otomoto/allegro więcej niż dwa dni (o ile nie są już nadjedzone lub sztukowane). jest ich jednak bardzo mało :/
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 10:05
Posty: 315 (1/2)
Skąd: WLKP/LUB
Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto