Mazda MX-3 EC KL-ZE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 11 lip 2012, 14:05

Jarek kto stroił ci Mx-a ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 11 lip 2012, 16:06

ecu-tune.pl :) Nie wiem czy ogarnia MSa. A nie możesz skożystać z map dostępnych na probetalk?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Rafał_ » 11 lip 2012, 23:08

MariuS napisał(a):co pokazała hamownia tak z ciekawości? :D


Pomiar na 4 biegu :) Moc na silniku:

Obrazek

Jednak największą różnicę czuć między 2-5,5krpm :) . Do Red Race podlecę jak się uporamy ze zwężką w dolocie :P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez misiak89-89 » 11 lip 2012, 23:24

ładnie zionie
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez weede » 12 lip 2012, 00:08

jakby te kreski powtórzyły na obciążeniówce to będzie męsko <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 12 lip 2012, 00:13

to nawet nie mam co startowac na cwiare <glupek2>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gib » 12 lip 2012, 00:16

No ładnie, prawie Ci się udało :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rafał_ » 12 lip 2012, 00:32

weede napisał(a):jakby te kreski powtórzyły na obciążeniówce to będzie męsko <spoko>

Może kiedyś podjadę do Ecu-Performance, aby zweryfikować prawdziwą moc <spoko>
Capazo napisał(a):to nawet nie mam co startowac na cwiare <glupek2>

Jasne. Ja już się nastawiłem na porażkę :) Masa zrobi swoje :)
Gib napisał(a):No ładnie, prawie Ci się udało :)

200+ będzie na pewno :D Szukam tylko dobrej alternatywy na przepływkę klapkową :P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Gib » 12 lip 2012, 00:35

MAP sensor?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rafał_ » 12 lip 2012, 01:33

Gib napisał(a):MAP sensor?

Próbowaliśmy zrobić konwersję na MAPa, lecz nie chciał z nami współpracować :(
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez xXx » 12 lip 2012, 09:56

Tak czułem, że konwersja to nie będzie prosty temat. Inna sprawa, że Twoja przepływka nie jest stricte klapkowa, tylko bardziej suwakowa ale zasada działania praktycznie ta sama.


Szykuj miejsce na drzwiach :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Rafał_ » 12 lip 2012, 11:08

xXx napisał(a):

Szykuj miejsce na drzwiach :]

Zastanowię się :P
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez xXx » 12 lip 2012, 12:22

jarek.ZE napisał(a):
xXx napisał(a):

Szykuj miejsce na drzwiach :]

Zastanowię się :P




Oooooo, Ty robaczku..... Nawet tak ze mną nie igraj, bo następnym razem klucz mi się omsknie i zamiast dokręcić korbowód na 25NM + 90stopni dokręcę na 25NM <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez chester » 12 lip 2012, 16:07

Przyznam szczerze, że wcześniej jakoś nie byłem sympatykiem tego modelu Mazdy. Jednak to auto zmieniło moje zdanie w temacie tego samochodu. Bardzo fajny silnik w połączeniu z dobrze dobranymi przełożeniami robi fajną robotę.

Auto było mocno zalane, skorygowaliśmy więc odpowiednio paliwo, a po zlocie na spokojnie dokończymy to co zaczęliśmy i powalczymy o zdecydowanie więcej bo potencjał zdecydowanie jest :).

Pozdrawiam
Strojenia, montaż, pomiary AFR
Nistune, Ecumaster, EMU, SMT, AEM, Apexi PFC, DTA
http://www.Ecu-Tune.PL
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 cze 2012, 13:57
Posty: 7 (0/1)
Skąd: Warszawa Bemowo
Auto: Impreza STI
Ibiza TDi
RX-8
Focus TDDI

Postprzez Rafał_ » 12 lip 2012, 18:31

ooo i Chester się pojawił :) Witamy na forum <spoko>
Dokładnie po zlocie ogarniemy temat na spokojnie. Bo takie "wariactwa" źle się kończą na dwa dni przed zlotem :P
Dzięki za profesjonalne i uczciwe podejście do sprawy :) .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Gib » 12 lip 2012, 19:08

To nie testuj za mocno.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rafał_ » 12 lip 2012, 19:41

Gib napisał(a):To nie testuj za mocno.


Hi,hi... Właśnie zaraz lecę :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Jacek176 » 13 lip 2012, 09:26

jarek.ZE napisał(a):Szukam tylko dobrej alternatywy na przepływkę klapkową :P

A dlaczego nie zainstalowaliście DETa w opcji FI? Wtedy nie byłoby żadnych problemów z MAP sensorem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez chester » 13 lip 2012, 11:25

To jest totalnie seryjny silnik, podłączanie det w trybie FI nie ma najmniejszego sensu, z przepływką sobie poradzimy :).
Strojenia, montaż, pomiary AFR
Nistune, Ecumaster, EMU, SMT, AEM, Apexi PFC, DTA
http://www.Ecu-Tune.PL
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 cze 2012, 13:57
Posty: 7 (0/1)
Skąd: Warszawa Bemowo
Auto: Impreza STI
Ibiza TDi
RX-8
Focus TDDI

Postprzez Gib » 14 lip 2012, 15:53

Bardzo ładny czas, gratulacje Jarek!
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy