Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
ecu-tune.pl
Nie wiem czy ogarnia MSa. A nie możesz skożystać z map dostępnych na probetalk?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
MariuS napisał(a):co pokazała hamownia tak z ciekawości?
Pomiar na 4 biegu

Jednak największą różnicę czuć między 2-5,5krpm
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
ładnie zionie
to nawet nie mam co startowac na cwiare 

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
weede napisał(a):jakby te kreski powtórzyły na obciążeniówce to będzie męsko
Może kiedyś podjadę do Ecu-Performance, aby zweryfikować prawdziwą moc

Capazo napisał(a):to nawet nie mam co startowac na cwiare
Jasne. Ja już się nastawiłem na porażkę
Gib napisał(a):No ładnie, prawie Ci się udało
200+ będzie na pewno
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Gib napisał(a):MAP sensor?
Próbowaliśmy zrobić konwersję na MAPa, lecz nie chciał z nami współpracować
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
xXx napisał(a):
Szykuj miejsce na drzwiach
Zastanowię się
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):xXx napisał(a):
Szykuj miejsce na drzwiach
Zastanowię się
Oooooo, Ty robaczku..... Nawet tak ze mną nie igraj, bo następnym razem klucz mi się omsknie i zamiast dokręcić korbowód na 25NM + 90stopni dokręcę na 25NM

Przyznam szczerze, że wcześniej jakoś nie byłem sympatykiem tego modelu Mazdy. Jednak to auto zmieniło moje zdanie w temacie tego samochodu. Bardzo fajny silnik w połączeniu z dobrze dobranymi przełożeniami robi fajną robotę.
Auto było mocno zalane, skorygowaliśmy więc odpowiednio paliwo, a po zlocie na spokojnie dokończymy to co zaczęliśmy i powalczymy o zdecydowanie więcej bo potencjał zdecydowanie jest
.
Pozdrawiam
Auto było mocno zalane, skorygowaliśmy więc odpowiednio paliwo, a po zlocie na spokojnie dokończymy to co zaczęliśmy i powalczymy o zdecydowanie więcej bo potencjał zdecydowanie jest
Pozdrawiam
Strojenia, montaż, pomiary AFR
Nistune, Ecumaster, EMU, SMT, AEM, Apexi PFC, DTA
http://www.Ecu-Tune.PL
Nistune, Ecumaster, EMU, SMT, AEM, Apexi PFC, DTA
http://www.Ecu-Tune.PL
ooo i Chester się pojawił
Witamy na forum
Dokładnie po zlocie ogarniemy temat na spokojnie. Bo takie "wariactwa" źle się kończą na dwa dni przed zlotem
Dzięki za profesjonalne i uczciwe podejście do sprawy
.

Dokładnie po zlocie ogarniemy temat na spokojnie. Bo takie "wariactwa" źle się kończą na dwa dni przed zlotem
Dzięki za profesjonalne i uczciwe podejście do sprawy
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Gib napisał(a):To nie testuj za mocno.
Hi,hi... Właśnie zaraz lecę
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Szukam tylko dobrej alternatywy na przepływkę klapkową
A dlaczego nie zainstalowaliście DETa w opcji FI? Wtedy nie byłoby żadnych problemów z MAP sensorem.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
To jest totalnie seryjny silnik, podłączanie det w trybie FI nie ma najmniejszego sensu, z przepływką sobie poradzimy
.
Strojenia, montaż, pomiary AFR
Nistune, Ecumaster, EMU, SMT, AEM, Apexi PFC, DTA
http://www.Ecu-Tune.PL
Nistune, Ecumaster, EMU, SMT, AEM, Apexi PFC, DTA
http://www.Ecu-Tune.PL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości