Nieźle ją odchudzasz, jeszcze przy mocniejszych wiatrach odfrunie sama
Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
Bardzo mnie ciekawi czas tego auta.
Samochód przygotowany super i kierowca tez ogarnia auto więc powinna być profeska
Samochód przygotowany super i kierowca tez ogarnia auto więc powinna być profeska

-
Fasola
Plexi i poliwęglan kupił na allegro w całych kawałkach, wyciągnęliśmy stare szyby odrysowaliśmy i wycięliśmy
Tylko jest problem bo niby miał być termo formowalny, ale jednak nie ma tej sztywności co szkło i jest problem z zamykaniem przednich
Dzisiaj została nam tylna szyba.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Dajcie foty jak wyszło
Czyli do auta bez ramek szyb by nie dało rady...
Czyli do auta bez ramek szyb by nie dało rady...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):Dajcie foty jak wyszło
Czyli do auta bez ramek szyb by nie dało rady...
Jutro cos pikniemy na torze we wro. Wyszlo niezle jade w pon na wage jestem ciekaw ile wylecialo:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
kamilspider napisał(a):Dajcie foty jak wyszło![]()
Czyli do auta bez ramek szyb by nie dało rady...
Nie ma szans
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Sobotnie zawody we Wrocku przyniosly kolejny progress, jednak zeby sie zblizyc do czolowki to trzeba sie jeszcze wiele napocic i nauczyc, wiara tam smiga 3 zezon w tej lidze do tego jakas dolnoslaska liga bmw-challange, tor poznan itp. Ale udalo sie wskoczyc na 5 pozycje po 4 czystych przejazdach gdzie na 4, badz na 3 udalo mi sie urwac na jednym okrazeniu 2s. Jednak pozniej zlapalem spina 5 s straty i spadek na 7 pozycje. Jak zwykle bardzo milo atmosfera, wiele sie dowiedzialem. Trzeba sie brac do roboty i cwiczyc dalej hehe. Pare fotek z imprezy
Dogrzewanie oponek:D







pare filmikow z moim udzialem, ale doslownie urywki:D
http://www.youtube.com/watch?v=14n4YCei3EM
1:56 oraz 5:50
Wyniki 3 przejazdu mojego najlepszego
http://rx-7.pl/timeattack/2012/6runda/bieg3.pdf
Dogrzewanie oponek:D







pare filmikow z moim udzialem, ale doslownie urywki:D
http://www.youtube.com/watch?v=14n4YCei3EM
1:56 oraz 5:50
Wyniki 3 przejazdu mojego najlepszego
http://rx-7.pl/timeattack/2012/6runda/bieg3.pdf
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Fajnie że ktoś poświecą w pełni auto to ganiania się po torze
na zdjęciach widać że auto dość mocno kładzie się w zakrętach... nie jest jeszcze za miękko jak na tor?
Gratuluje fajnego projektu i życzę kolejnych progesów
...

na zdjęciach widać że auto dość mocno kładzie się w zakrętach... nie jest jeszcze za miękko jak na tor?
Gratuluje fajnego projektu i życzę kolejnych progesów

wykończenia wnętrz, mechanika
grzegorzjubymx6 napisał(a):na zdjęciach widać że auto dość mocno kładzie się w zakrętach... nie jest jeszcze za miękko jak na tor?
Musze troche poprobowac, ale mysle ze masz race troche przod i tyl trzeba usztywnic. Spokojnie na ryki bedzie kpl nowych slickow na przod i pare nowym gratow:D oby oes byl dobrze przygotowany!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):grzegorzjubymx6 napisał(a):na zdjęciach widać że auto dość mocno kładzie się w zakrętach... nie jest jeszcze za miękko jak na tor?
Musze troche poprobowac, ale mysle ze masz race troche przod i tyl trzeba usztywnic. Spokojnie na ryki bedzie kpl nowych slickow na przod i pare nowym gratow:D oby oes byl dobrze przygotowany!
Raczej to kwestia za miękkich i zbyt cienkich stabilizatorów niż twardości zawieszenia...
onyx napisał(a):Raczej to kwestia za miękkich i zbyt cienkich stabilizatorów niż twardości zawieszenia...
Pewnie tez ale wstepne naprezenie sprezyny to tylko 2 obroty wiec prawie nic. Zobaczymy podkrece o 3 obroty to bede wiedzial czy cos to da. Jeszcze duzo nauki samochodu przedemna, zreszta kwestia samochodu to 30% reszta zajmuje sie kierowca. Goscie na pelnej serii auta trzepia takie czasy ze glowa mala.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):onyx napisał(a):Raczej to kwestia za miękkich i zbyt cienkich stabilizatorów niż twardości zawieszenia...
Pewnie tez ale wstepne naprezenie sprezyny to tylko 2 obroty wiec prawie nic. Zobaczymy podkrece o 3 obroty to bede wiedzial czy cos to da. Jeszcze duzo nauki samochodu przedemna, zreszta kwestia samochodu to 30% reszta zajmuje sie kierowca. Goscie na pelnej serii auta trzepia takie czasy ze glowa mala.
Ale lepiej ułatwić sobie życie

onyx napisał(a):Ale lepiej ułatwić sobie życieJa po zmianie stabów odczułem sporą różnicę, pozwoliło mi to łatwiej przełamać barierę strachu na niektórych zakrętach
W większości to psychika i wyobraźnia bardziej ogranicza niż sprzęt
Dokladnie ja przy 2 rzejazdach szykane jechalem na 2-ce i odpuszczalem gaz pozniej wbijalem 3-ke i pelen but. A dorabiales stabilizator czy kupowalem grubszy?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):onyx napisał(a):Ale lepiej ułatwić sobie życieJa po zmianie stabów odczułem sporą różnicę, pozwoliło mi to łatwiej przełamać barierę strachu na niektórych zakrętach
W większości to psychika i wyobraźnia bardziej ogranicza niż sprzęt
Dokladnie ja przy 2 rzejazdach szykane jechalem na 2-ce i odpuszczalem gaz pozniej wbijalem 3-ke i pelen but. A dorabiales stabilizator czy kupowalem grubszy?
No właśnie
Ja u siebie wstawiłem kpl. eibacha. W MX-6 jest grubszy od US spec 626 po 2000r. 16mm zamiast 12mm druta.
Lub można pomyśleć o zrobieniu własnego z odp. komponentów ----> http://www.1speedway.com/Swaybars.htm
ravo napisał(a):Jak masz możliwość zakupu grubszego z innej mazdy pasującego to idealne wyjście, żadne "rozporki" nie dają tyle co grubszy stabz przodu i z tyłu.
Dokładnie

Gib napisał(a):Co bardzo gruby i sztywny stab może zepsuć? Pytam z racji dla tego czemu seryjnie nie stosuje się rury 10cm i betonowych łączników.
Komfort jazdy, na grubszych stabach mam wrażenie bardziej bezpośredniego układu kierowniczego i bardziej nerwowego – za to reakcja i brak przechyłów to rekompensuje
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości