Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jarsoN » 21 cze 2012, 09:01

No nieźle, felgi się świetnie prezentują.

Nieźle ją odchudzasz, jeszcze przy mocniejszych wiatrach odfrunie sama :D . Zobacyzmy jakie czasy wykręcisz w Rykach. Powodzenia :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez mlody1921 » 21 cze 2012, 09:35

Wywal deske, wywal deske :D

zrob coś na styl deski z włokna węglowego jak robia do driftu :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Fasola » 21 cze 2012, 10:03

Bardzo mnie ciekawi czas tego auta.
Samochód przygotowany super i kierowca tez ogarnia auto więc powinna być profeska <spoko>
Fasola
 

Postprzez Szyna » 22 cze 2012, 09:09

Plexi i poliwęglan kupił na allegro w całych kawałkach, wyciągnęliśmy stare szyby odrysowaliśmy i wycięliśmy :P Tylko jest problem bo niby miał być termo formowalny, ale jednak nie ma tej sztywności co szkło i jest problem z zamykaniem przednich ;) Dzisiaj została nam tylna szyba.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez kamilspider » 22 cze 2012, 10:18

Dajcie foty jak wyszło ;)
Czyli do auta bez ramek szyb by nie dało rady...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Capazo » 22 cze 2012, 19:46

kamilspider napisał(a):Dajcie foty jak wyszło ;)
Czyli do auta bez ramek szyb by nie dało rady...


Jutro cos pikniemy na torze we wro. Wyszlo niezle jade w pon na wage jestem ciekaw ile wylecialo:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 23 cze 2012, 05:59

kamilspider napisał(a):Dajcie foty jak wyszło ;)
Czyli do auta bez ramek szyb by nie dało rady...

Nie ma szans :P Chyba ze byś kupił gruby poliwęglan i dobrze go wyprofilował opalarka, ale i tam myślę ze nie warto :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez xXx » 23 cze 2012, 11:41

Oczywiście, że da radę w samochodach z drzwiami bez ramek, wiele driftowozów jeździ z takimi szybami uformowanymi odpowiednio. Trzeba się po prostu do tego odpowiednio zabrać...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Capazo » 24 cze 2012, 19:57

Sobotnie zawody we Wrocku przyniosly kolejny progress, jednak zeby sie zblizyc do czolowki to trzeba sie jeszcze wiele napocic i nauczyc, wiara tam smiga 3 zezon w tej lidze do tego jakas dolnoslaska liga bmw-challange, tor poznan itp. Ale udalo sie wskoczyc na 5 pozycje po 4 czystych przejazdach gdzie na 4, badz na 3 udalo mi sie urwac na jednym okrazeniu 2s. Jednak pozniej zlapalem spina 5 s straty i spadek na 7 pozycje. Jak zwykle bardzo milo atmosfera, wiele sie dowiedzialem. Trzeba sie brac do roboty i cwiczyc dalej hehe. Pare fotek z imprezy

Dogrzewanie oponek:D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

pare filmikow z moim udzialem, ale doslownie urywki:D

http://www.youtube.com/watch?v=14n4YCei3EM
1:56 oraz 5:50

Wyniki 3 przejazdu mojego najlepszego
http://rx-7.pl/timeattack/2012/6runda/bieg3.pdf
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez grzegorzjubymx6 » 24 cze 2012, 21:35

Fajnie że ktoś poświecą w pełni auto to ganiania się po torze <spoko>
na zdjęciach widać że auto dość mocno kładzie się w zakrętach... nie jest jeszcze za miękko jak na tor?
Gratuluje fajnego projektu i życzę kolejnych progesów !!...
wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Capazo » 24 cze 2012, 21:56

grzegorzjubymx6 napisał(a):na zdjęciach widać że auto dość mocno kładzie się w zakrętach... nie jest jeszcze za miękko jak na tor?


Musze troche poprobowac, ale mysle ze masz race troche przod i tyl trzeba usztywnic. Spokojnie na ryki bedzie kpl nowych slickow na przod i pare nowym gratow:D oby oes byl dobrze przygotowany!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 24 cze 2012, 22:06

Capazo napisał(a):
grzegorzjubymx6 napisał(a):na zdjęciach widać że auto dość mocno kładzie się w zakrętach... nie jest jeszcze za miękko jak na tor?


Musze troche poprobowac, ale mysle ze masz race troche przod i tyl trzeba usztywnic. Spokojnie na ryki bedzie kpl nowych slickow na przod i pare nowym gratow:D oby oes byl dobrze przygotowany!


Raczej to kwestia za miękkich i zbyt cienkich stabilizatorów niż twardości zawieszenia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez ravo » 24 cze 2012, 22:16

Capazo napisał(a):oby oes byl dobrze przygotowany!

będzie :) zaraz wstawię mapkę w dziale zlotu :) będzie długi i bardzo fajny
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Capazo » 24 cze 2012, 23:12

onyx napisał(a):Raczej to kwestia za miękkich i zbyt cienkich stabilizatorów niż twardości zawieszenia...


Pewnie tez ale wstepne naprezenie sprezyny to tylko 2 obroty wiec prawie nic. Zobaczymy podkrece o 3 obroty to bede wiedzial czy cos to da. Jeszcze duzo nauki samochodu przedemna, zreszta kwestia samochodu to 30% reszta zajmuje sie kierowca. Goscie na pelnej serii auta trzepia takie czasy ze glowa mala.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 24 cze 2012, 23:28

Capazo napisał(a):
onyx napisał(a):Raczej to kwestia za miękkich i zbyt cienkich stabilizatorów niż twardości zawieszenia...


Pewnie tez ale wstepne naprezenie sprezyny to tylko 2 obroty wiec prawie nic. Zobaczymy podkrece o 3 obroty to bede wiedzial czy cos to da. Jeszcze duzo nauki samochodu przedemna, zreszta kwestia samochodu to 30% reszta zajmuje sie kierowca. Goscie na pelnej serii auta trzepia takie czasy ze glowa mala.


Ale lepiej ułatwić sobie życie ;) Ja po zmianie stabów odczułem sporą różnicę, pozwoliło mi to łatwiej przełamać barierę strachu na niektórych zakrętach <lol> W większości to psychika i wyobraźnia bardziej ogranicza niż sprzęt
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 24 cze 2012, 23:33

onyx napisał(a):Ale lepiej ułatwić sobie życie ;) Ja po zmianie stabów odczułem sporą różnicę, pozwoliło mi to łatwiej przełamać barierę strachu na niektórych zakrętach <lol> W większości to psychika i wyobraźnia bardziej ogranicza niż sprzęt


Dokladnie ja przy 2 rzejazdach szykane jechalem na 2-ce i odpuszczalem gaz pozniej wbijalem 3-ke i pelen but. A dorabiales stabilizator czy kupowalem grubszy?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez ravo » 24 cze 2012, 23:48

Jak masz możliwość zakupu grubszego z innej mazdy pasującego to idealne wyjście, żadne "rozporki" nie dają tyle co grubszy stab :) z przodu i z tyłu.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 24 cze 2012, 23:53

Co bardzo gruby i sztywny stab może zepsuć? Pytam z racji dla tego czemu seryjnie nie stosuje się rury 10cm i betonowych łączników.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 24 cze 2012, 23:59

Komfort :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez onyx » 25 cze 2012, 00:00

Capazo napisał(a):
onyx napisał(a):Ale lepiej ułatwić sobie życie ;) Ja po zmianie stabów odczułem sporą różnicę, pozwoliło mi to łatwiej przełamać barierę strachu na niektórych zakrętach <lol> W większości to psychika i wyobraźnia bardziej ogranicza niż sprzęt


Dokladnie ja przy 2 rzejazdach szykane jechalem na 2-ce i odpuszczalem gaz pozniej wbijalem 3-ke i pelen but. A dorabiales stabilizator czy kupowalem grubszy?


No właśnie ;)

Ja u siebie wstawiłem kpl. eibacha. W MX-6 jest grubszy od US spec 626 po 2000r. 16mm zamiast 12mm druta.

Lub można pomyśleć o zrobieniu własnego z odp. komponentów ----> http://www.1speedway.com/Swaybars.htm

ravo napisał(a):Jak masz możliwość zakupu grubszego z innej mazdy pasującego to idealne wyjście, żadne "rozporki" nie dają tyle co grubszy stab :) z przodu i z tyłu.


Dokładnie <spoko>


Gib napisał(a):Co bardzo gruby i sztywny stab może zepsuć? Pytam z racji dla tego czemu seryjnie nie stosuje się rury 10cm i betonowych łączników.


Komfort jazdy, na grubszych stabach mam wrażenie bardziej bezpośredniego układu kierowniczego i bardziej nerwowego – za to reakcja i brak przechyłów to rekompensuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy