Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez antek_92 » 13 cze 2012, 12:46

Witam, panie i panowie, z czego adoptowac 4-2-1?
Honda odpada, ile roboty jest z tym od opla, jacek z forum wrzucil od forda ale to ciezko dostac...,
Jakies wskazowki, opinie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 19:17
Posty: 139
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC

Postprzez adriano2747 » 15 cze 2012, 22:47

Pusto tu ostatnio nikt się nie udziela czyżby wszyscy auta już sprzedali czy coś ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez djakob » 16 cze 2012, 09:42

W razie jakby ktoś szukał ładnej 323F BG GT to wygląda ciekawie http://otomoto.pl/mazda-323f-gt-C24767257.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez benny88 » 16 cze 2012, 11:41

Z tego samego miejsca przywiozłem swoje pierwsze BG

Ta lotka jest mazdowska czy od jakiegoś pakietu ??
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tekkenfan » 16 cze 2012, 11:46

to jest zwykła lotka gietekowa
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez benny88 » 16 cze 2012, 12:56

tekkenfan napisał(a):to jest zwykła lotka gietekowa

podziękować :)
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

PostTen post został usunięty przez adriano2747 16 cze 2012, 13:17.

Postprzez nietoperz » 16 cze 2012, 22:36

Witam wszystkich mam dziwny problem chciałem dzisiaj ustawić aparat zapłonowy i nie mogę nim obracać tak jak by się zablokował co się mogło stać
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 07:23
Posty: 34
Auto: MAZDA 323F BG 1.6 16V 93

Postprzez tekknoraver » 17 cze 2012, 01:20

djakob napisał(a):W razie jakby ktoś szukał ładnej 323F BG GT to wygląda ciekawie http://otomoto.pl/mazda-323f-gt-C24767257.html

na taką to neonka bym bez gadania zamienił ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez benny88 » 17 cze 2012, 10:09

W sumie to GT kosztuje tyle samo co moje 1.6....albo i mniej :| Bo wydatków jeszcze nie widać końca :(
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tekkenfan » 17 cze 2012, 13:22

tylko że Ty masz zdrową budę co jest rzadkością a tam nie wiadomo ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez benny88 » 17 cze 2012, 14:13

Ale jak silnik przerywał tak przerywa....
Może wy macie jakieś pomysły??
Poniżej połowy paliwa przerywa a to też nie zawsze po wyjęciu pompy i sprawdzeniu przez tydz był spokój. Sprawdzałem te trzy rurki od odpowietrzenia były OK. Dalej wysokie obroty zawsze jak ją odpalam obroty przez pierwsze 15 min powyżej 1,5tys nie gra tu roli czy silnik ciepły czy zimny, oraz bardzo wolno schodzi z obrotów.
Jak ma ktoś jakieś pomysły co jej jest z chęcią wysłucham i sprawdzę.
Dziś jeszcze będzie miganie ewentualnych błędów

EDIT:
błędów zero
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez Hanczak » 17 cze 2012, 19:37

Chciałbym się dowiedzieć jak można zdjąć kratkę nawiewu przy podszybiu w 323F bo nie mam pojęcia jak to podwadzić, czy może trzeba coś odkręcić, może są jakieś zatrzaski (jak tak to gdzie)?
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez djakob » 18 cze 2012, 11:10

Hanczak napisał(a):Chciałbym się dowiedzieć jak można zdjąć kratkę nawiewu przy podszybiu w 323F bo nie mam pojęcia jak to podwadzić, czy może trzeba coś odkręcić, może są jakieś zatrzaski (jak tak to gdzie)?


Ja to olałem bo jak zaczynałem podważać to już słyszałem łamiący się plastik więc narazie nie mam na to patentu :(

Dibeisi napisał(a):Panowie dziwny problem jakieś 4 miesiące temu zrobiłem dość ostry zakręt i zapaliła mi się kontrolka od tylnego zbiorniczka spryskiwacza. Dolałem jakieś 2 miesiące temu do pełna choc bylo i nadal świeci... O co chodzi tak samo jak z rezerwa a ta wcale nie świeci ...


Haha teraz ja mam ten sam problem :D
Jak wszedłem w zakręt to się zapaliła, dolałem na full i nie chce zgasnąć :P
Sprawdzę czujnik, zresetuję ecu i zobaczymy czy pomoże :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez tekknoraver » 18 cze 2012, 12:59

Na dziury panowie na dziury z tym żeby mocno wytelepało ;) już pisałem wcześniej że u mnie pomagało ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez djakob » 18 cze 2012, 14:06

tekknoraver napisał(a):Na dziury panowie na dziury z tym żeby mocno wytelepało ;) już pisałem wcześniej że u mnie pomagało ;)


Zawieszenie WEITEC tylko tylne amory gazowe KYB + 205/45/R16 i Ty mi mówisz, żebym jechał po dziurach jak ja je omijam jak się da ?? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez tekknoraver » 18 cze 2012, 19:34

heheh no to dużych nie potrzebujesz :P ale spróbuj puknąć w zbiorniczek mocniej jak nie chcesz po dziurach :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2012, 18:38

Pytanie dotyczące silników 1,8 SOHC i DOHC ktoś mi może powiedzieć o ich awaryjności i olejożerności ? ponieważ chcę kupić f-kę GT domyślnie z silnikiem DOHC ale zwykła z SOHC też by mi odpowiadała.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez tyla » 19 cze 2012, 18:46

mam akurat 2 F-ki jedna z SOHC a druga DOHC – moze to kwestia tego, jak zuzyte sa silniki i w jakim stanie sa uszczelki ale SOHC bierze wiecej oleju.

Jesli chodzi o awaryjnosc to ani jedna ani druga nie zawiodla mnie ani razu ale mam SOHC od 1,5 roku a DOHC od pol roku

Ogolnie polecam DOHC – zuzycie paliwa niewiele wieksze a osiagi duzo lepsze.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2012, 19:14

o jakich ilościach oleju mówimy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323