Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Pusto tu ostatnio nikt się nie udziela czyżby wszyscy auta już sprzedali czy coś ? 
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
W razie jakby ktoś szukał ładnej 323F BG GT to wygląda ciekawie
http://otomoto.pl/mazda-323f-gt-C24767257.html

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
to jest zwykła lotka gietekowa

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60

djakob napisał(a):W razie jakby ktoś szukał ładnej 323F BG GT to wygląda ciekawiehttp://otomoto.pl/mazda-323f-gt-C24767257.html
na taką to neonka bym bez gadania zamienił

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tylko że Ty masz zdrową budę co jest rzadkością a tam nie wiadomo 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Ale jak silnik przerywał tak przerywa....
Może wy macie jakieś pomysły??
Poniżej połowy paliwa przerywa a to też nie zawsze po wyjęciu pompy i sprawdzeniu przez tydz był spokój. Sprawdzałem te trzy rurki od odpowietrzenia były OK. Dalej wysokie obroty zawsze jak ją odpalam obroty przez pierwsze 15 min powyżej 1,5tys nie gra tu roli czy silnik ciepły czy zimny, oraz bardzo wolno schodzi z obrotów.
Jak ma ktoś jakieś pomysły co jej jest z chęcią wysłucham i sprawdzę.
Dziś jeszcze będzie miganie ewentualnych błędów
EDIT:
błędów zero
Może wy macie jakieś pomysły??
Poniżej połowy paliwa przerywa a to też nie zawsze po wyjęciu pompy i sprawdzeniu przez tydz był spokój. Sprawdzałem te trzy rurki od odpowietrzenia były OK. Dalej wysokie obroty zawsze jak ją odpalam obroty przez pierwsze 15 min powyżej 1,5tys nie gra tu roli czy silnik ciepły czy zimny, oraz bardzo wolno schodzi z obrotów.
Jak ma ktoś jakieś pomysły co jej jest z chęcią wysłucham i sprawdzę.
Dziś jeszcze będzie miganie ewentualnych błędów
EDIT:
błędów zero
Chciałbym się dowiedzieć jak można zdjąć kratkę nawiewu przy podszybiu w 323F bo nie mam pojęcia jak to podwadzić, czy może trzeba coś odkręcić, może są jakieś zatrzaski (jak tak to gdzie)?
Moja była czerwona strzała
- Od: 2 sty 2011, 18:39
- Posty: 75
- Skąd: Zawiercie/Katowice
- Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM
Hanczak napisał(a):Chciałbym się dowiedzieć jak można zdjąć kratkę nawiewu przy podszybiu w 323F bo nie mam pojęcia jak to podwadzić, czy może trzeba coś odkręcić, może są jakieś zatrzaski (jak tak to gdzie)?
Ja to olałem bo jak zaczynałem podważać to już słyszałem łamiący się plastik więc narazie nie mam na to patentu
Dibeisi napisał(a):Panowie dziwny problem jakieś 4 miesiące temu zrobiłem dość ostry zakręt i zapaliła mi się kontrolka od tylnego zbiorniczka spryskiwacza. Dolałem jakieś 2 miesiące temu do pełna choc bylo i nadal świeci... O co chodzi tak samo jak z rezerwa a ta wcale nie świeci ...
Haha teraz ja mam ten sam problem
Jak wszedłem w zakręt to się zapaliła, dolałem na full i nie chce zgasnąć
Sprawdzę czujnik, zresetuję ecu i zobaczymy czy pomoże
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Na dziury panowie na dziury z tym żeby mocno wytelepało
już pisałem wcześniej że u mnie pomagało 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):Na dziury panowie na dziury z tym żeby mocno wytelepałojuż pisałem wcześniej że u mnie pomagało
Zawieszenie WEITEC tylko tylne amory gazowe KYB + 205/45/R16 i Ty mi mówisz, żebym jechał po dziurach jak ja je omijam jak się da
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
heheh no to dużych nie potrzebujesz
ale spróbuj puknąć w zbiorniczek mocniej jak nie chcesz po dziurach 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Pytanie dotyczące silników 1,8 SOHC i DOHC ktoś mi może powiedzieć o ich awaryjności i olejożerności ? ponieważ chcę kupić f-kę GT domyślnie z silnikiem DOHC ale zwykła z SOHC też by mi odpowiadała.
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
mam akurat 2 F-ki jedna z SOHC a druga DOHC – moze to kwestia tego, jak zuzyte sa silniki i w jakim stanie sa uszczelki ale SOHC bierze wiecej oleju.
Jesli chodzi o awaryjnosc to ani jedna ani druga nie zawiodla mnie ani razu ale mam SOHC od 1,5 roku a DOHC od pol roku
Ogolnie polecam DOHC – zuzycie paliwa niewiele wieksze a osiagi duzo lepsze.
Jesli chodzi o awaryjnosc to ani jedna ani druga nie zawiodla mnie ani razu ale mam SOHC od 1,5 roku a DOHC od pol roku
Ogolnie polecam DOHC – zuzycie paliwa niewiele wieksze a osiagi duzo lepsze.
o jakich ilościach oleju mówimy ?
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości