Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy
jedreq93 napisał(a):Chcę zamontować jej centralny zamek zamykany z pilota, narazie jest centr. ale z kluczyka seryjnie.
a nie powinieneś dostać pilota od sprzedającego samochód jak z kluczyka centralny działa
mikissj napisał(a):jedreq93 napisał(a):Chcę zamontować jej centralny zamek zamykany z pilota, narazie jest centr. ale z kluczyka seryjnie.
a nie powinieneś dostać pilota od sprzedającego samochód jak z kluczyka centralny działabo myśle że każde auto co ma centralny zamek ma pilota
No niestety nie jest tak, to że jest centralny z kluczyka nie znaczy że musi być na pilota i zazwyczaj tak jest
auta z lat 90 tych nie mają pilotów a centralny zamek jest, dla tego w łatwiejszy sposób można podłączyć centralkę pilota niż montować kompletny z siłownikami itp...
- Od: 7 mar 2012, 21:04
- Posty: 46
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: obecnie brak
Dokładnie tak, a z racji tego że kluczyki w naszych mazdach są długie i ponacinane w wielu miejscach są bardzo podatne na złamania, więc myśle ze na dłuższą metę centralka z pilotem była by oszczędniejszym rozwiązaniem niż ciągłe dorabianie kluczyka 
- Od: 22 maja 2012, 23:27
- Posty: 4
- Auto: MAZDA 323C BA
Odświeżę lekko temat, zakupiłem sterownik carprotect bx50s i w sumie nie różni się niczym od tych z niektórych waszych schematów... jednak jestem totalnym laikiem i potrzebowałbym rysunkowego objaśnienia jak podłączyć się do wtyczki (tej przed liftem), wszędzie wszyscy rysują tą po lifcie, a przedliftowa jest opisowo pokazywana
Nie chciałbym czegoś upalić dlatego prosiłbym o rozrysowanie mi jak mam podłączyć to całe ustrojstwo. Dla ułatwienia obrazek, który można uzupełnić o strzałki, co, gdzie i jak
Może być też tekstowo, dodałem do obrazka litery we wtyczce i numery na wyjściu sterownika.

JEŻELI DOBRZE ROZUMIEM:
9 –> A
3 6 i 10 –> D
5 –> B
2 –> E
To tak z dedukcji poprzedniego postu... nie jestem pewny czy wszystko ok, może ktoś mi tylko to zweryfikować?

HA, ZROBIŁEM!!!
ALE RADOŚĆ!!!
To teraz do rzeczy
Mój schemat jest jak najbardziej prawidłowy, pojawiły się tylko problemy przy kostce, bo okazało się, że układ jest inny niż na wszystkich schematach... no ale podłączyłem tak jak chłopaki pisali wcześniej z kolorami. Trzymamy się tego:
Kable 3,6,10 trzeba razem skręcić/zlutować i podłączyć do masy czyli do CZARNEGO kabla.
Kabel 2 – CAŁY BIAŁY podłączamy do kabla ZIELONEGO Z BIAŁYM PASKIEM
Kabel 5 – BIAŁO CZARNY podłączamy do kabla ZIELONEGO z czerwonym paskiem
Kabel 9 – CZERWONY podłączamy do kabla BIAŁEGO Z ZIELONYM PASKIEM.
Zauważmy, że mamy dwa kable biało zielone, dlatego gdy napisałem ZIELONY Z BIAŁYM PASKIEM oznacza to kabel cały zielony tylko z cieniutkim białym paskiem na calej jego długości.
Jeszcze jedno, nie bójcie się robić tego sami, jestem totalnym laikiem i sam to zrobiłem (skręcając kable i zaklejając izolacją). Jest to banalnie proste, sterownik po tym wszystkim daje się upchać nad te wszystkie kable (jest tam szczelina, chwila kombinowania i udało się wcisnąć). Centralny śmiga aż miło
Na 8 dużych kroków od auta jeszcze łapie.

JEŻELI DOBRZE ROZUMIEM:
9 –> A
3 6 i 10 –> D
5 –> B
2 –> E
To tak z dedukcji poprzedniego postu... nie jestem pewny czy wszystko ok, może ktoś mi tylko to zweryfikować?

HA, ZROBIŁEM!!!
To teraz do rzeczy
Kable 3,6,10 trzeba razem skręcić/zlutować i podłączyć do masy czyli do CZARNEGO kabla.
Kabel 2 – CAŁY BIAŁY podłączamy do kabla ZIELONEGO Z BIAŁYM PASKIEM
Kabel 5 – BIAŁO CZARNY podłączamy do kabla ZIELONEGO z czerwonym paskiem
Kabel 9 – CZERWONY podłączamy do kabla BIAŁEGO Z ZIELONYM PASKIEM.
Zauważmy, że mamy dwa kable biało zielone, dlatego gdy napisałem ZIELONY Z BIAŁYM PASKIEM oznacza to kabel cały zielony tylko z cieniutkim białym paskiem na calej jego długości.
Jeszcze jedno, nie bójcie się robić tego sami, jestem totalnym laikiem i sam to zrobiłem (skręcając kable i zaklejając izolacją). Jest to banalnie proste, sterownik po tym wszystkim daje się upchać nad te wszystkie kable (jest tam szczelina, chwila kombinowania i udało się wcisnąć). Centralny śmiga aż miło
- Od: 18 cze 2012, 10:05
- Posty: 146
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 323F BA Z5 1.5 16V 95'
przekaźnik od kierunków jest pod kolumną kierowniczą tak jakby nad pedałami (jak położysz sie na plecach to będziesz go miał po prawej stronie) – nazywa się FLASHER podłączasz dwa przewody (niebieskie), jeden do zielono czarnego, a drugi zielono białego i po zabawie
Heh, prościzna.. nawet nie wymaga wysiłku, jedyny problem, że trzeba plecy nadwyrężyć i trochę się legnąć pod kierownicą robiąc mostek nad progiem hehe
Jakby ktoś w lubuskim (Zielona Góra, okolice) chciał to mogę pomóc zamontować za free.
- Od: 18 cze 2012, 10:05
- Posty: 146
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 323F BA Z5 1.5 16V 95'
A potrzbuje porady wlasnie z centralnym zamkiem, otoz ja mam tylko jeden przewod do kieronkow ze sterownika, a kable sa 2 od kierunkow L i P, jak polacze to do razu nie spier... sie sterownik?? czy trzeba jaka sztuczke zrobic zeby jakos odciazyc sterownik??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 w układ pod kierunki trzeba tylko wlutować diody, aby wg polaryzacji diody prąd był przepuszczany w jedną stronę od modułu centralnego do kierunkowskazów .
do tego jednego przewodu co masz od modułu wlutowujesz dwa kabe (rozdzielasz sygnał na dwa
i do kazdego z nich dolutowulesz diode 4007 następnie podłączasz do kierunkowskazów
to przykładowa dioda

do tego jednego przewodu co masz od modułu wlutowujesz dwa kabe (rozdzielasz sygnał na dwa
i do kazdego z nich dolutowulesz diode 4007 następnie podłączasz do kierunkowskazów
to przykładowa dioda
DeXu musi być dwie diody za mostkiem przed zielonymi przewodami bo jak tak nie będzie to jak włączysz np prawy kierunek to prąd mostkem będzie ingerował w obwód lewego kierunku . dlatego diode lutuje się w kierunku zaporowym aby prąd mógł płynąć tylko w jednym kierunku na obwodzie prawego i lewego kierunku
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość