Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Zwarłem styki przy emulatorze madzie niestety nie odpaliła nawet centralke odłączyłem też nic podmieniłem świece na stare nadal na PB nie odpala. Rozrusznik kręci jak szalony ale na PB niechce odpalić
Ktoś wie czego dotyczy błąd nr 1 Impuls zapłonowy 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
co do błędu to nie wiem, a sprawdzałeś iskrę i czy paliwo w ogóle dochodzi? może tu leży problem,

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Sprawdzałem iskra jest paliwo dochodzi i znalazłem właśnie ciekawostkę w sam naprawiam "brak sygnału o prędkości obrotowej" a sposób naprawy "skontrolować przebieg przewodu"
Wydaje mi się że to mogłoby być to bo mi obrotomierz nie działa tylko o który przewód chodzi. Książka sam naprawiam str.94 Pomoc w sytuacjach awaryjnych
Wydaje mi się że to mogłoby być to bo mi obrotomierz nie działa tylko o który przewód chodzi. Książka sam naprawiam str.94 Pomoc w sytuacjach awaryjnych
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Co sądzicie o tłumikach z Ultera ? Nie chcę żeby miał wieśniacki basowy dźwięk i drażnił w trasie ale zarazem pięknie brzmiał przy wkręcaniu na obroty 
Myślę o takim do efki :
http://allegro.pl/ulter-nowy-wydech-spo ... 11170.html
Z tyłu będzie dokładka FOHA.
Myślę o takim do efki :

Z tyłu będzie dokładka FOHA.
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Najlepiej opalarką.
co do wydechu ultera to wszystko ładnie pięknie ale:
– w granicach 2 tyś obr buczy, nie jest to jakieś strasznie drażniące ale jest;
– jeśli jeździsz w dłuższe trasy i nie masz zrobionego dobrego wygłuszenia w samochodzie to omijaj z daleka tunningowe wydechy;
Ja mam założony ulter z jedną końcówką i każdy kto słyszy uważa go za bardzo fajny i rasowy. Zawłaszcza gdy przekracza się 4 tyś jest taki lekki gwizd jak w turbince
– w granicach 2 tyś obr buczy, nie jest to jakieś strasznie drażniące ale jest;
– jeśli jeździsz w dłuższe trasy i nie masz zrobionego dobrego wygłuszenia w samochodzie to omijaj z daleka tunningowe wydechy;
Ja mam założony ulter z jedną końcówką i każdy kto słyszy uważa go za bardzo fajny i rasowy. Zawłaszcza gdy przekracza się 4 tyś jest taki lekki gwizd jak w turbince
Moja była czerwona strzała
- Od: 2 sty 2011, 18:39
- Posty: 75
- Skąd: Zawiercie/Katowice
- Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM
Dzięki za info 
Mam jeszcze takie pytanie.
Klimatyzacja w 323 BG jest taka sama jak w F ?
Mam jeszcze takie pytanie.
Klimatyzacja w 323 BG jest taka sama jak w F ?
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Witam w wakacje planuje troche pojeździć mazdą po polsce.Mazury morze itp. I moje pytanie co sprawdzić co wymienić przed taka podróżą ?
oleje filtry świce kable ? dodam ze zawieszenie jest zrobione całe układ napędowy tak samo i heble tez.
oleje filtry świce kable ? dodam ze zawieszenie jest zrobione całe układ napędowy tak samo i heble tez.
- Od: 6 wrz 2011, 21:59
- Posty: 92
- Skąd: wawa józefów
Mam kilka pytan o drobiazgi :
1) jak zamocowany jest znaczek Mazdy z przodu (chodzi mi o napis a nie o symbol) do 323F BG GT ?
2) wymienilem szybe boczna przednia od kierowcy bo stara byla bardzo porysowana i zauwazylem, ze teraz mi bardzo szuszczy powietrze powyzej 80km/h – co z tym zrobic ? prowadnice nasmarowane szyba zamyka sie do konca
3) Nie da sie otworzyc drzwi od kierowcy od wewnatrz klamka – tylko od zewnatrz sie da – co z tym zrobic ? juz rozebralem boczek i niby te cięgno dobrze chodzi i tam "ciagnie" co trzeba ale sie nie otwieraja – wszystko popsikane WD-40 i nic
pozdrawiam
1) jak zamocowany jest znaczek Mazdy z przodu (chodzi mi o napis a nie o symbol) do 323F BG GT ?
2) wymienilem szybe boczna przednia od kierowcy bo stara byla bardzo porysowana i zauwazylem, ze teraz mi bardzo szuszczy powietrze powyzej 80km/h – co z tym zrobic ? prowadnice nasmarowane szyba zamyka sie do konca
3) Nie da sie otworzyc drzwi od kierowcy od wewnatrz klamka – tylko od zewnatrz sie da – co z tym zrobic ? juz rozebralem boczek i niby te cięgno dobrze chodzi i tam "ciagnie" co trzeba ale sie nie otwieraja – wszystko popsikane WD-40 i nic
pozdrawiam
Co do drzwi: Jak je otworzysz to od tej strony gdzie widać zamek powinna być też taka malutka metalowa dźwigienka, która po przełaczeniu nie pozwala otworzyć drzwi od środka (zabezpieczenie przed otwarciem podczas jazdy drzwi przez dzieci). Wystarczy przełaczyc ją palcem w drugie położenie.
Wlasnie chcialem powiedziec, że te blokady są chyba tylko w tylnych drzwiach montowane raczej 

Dokładnie na przodzie żadnych takich udziwnień nie ma
Co do znaczka to jest on zamocowany na 2 małe śrubki od strony chłodnicy. Szczerze powiedziawszy bez zdejmowania zderzaka będzie Ci to ciężko zauważyć.
Co do znaczka to jest on zamocowany na 2 małe śrubki od strony chłodnicy. Szczerze powiedziawszy bez zdejmowania zderzaka będzie Ci to ciężko zauważyć.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No z tylu jest cos takiego ale z przodu zeczywiscie nie ma
no ale to nie zmienia faktu, ze dalej musze robic z siebie pajaca otwierajac drzwi przez okno
co z tym zrobic ?
I co z ta swiszczaca szyba ?
I co z ta swiszczaca szyba ?
CO do szyby – nie zgubiłeś przypadkiem takiego języczka na ramce który naprowadza szybę we właściwe miejsce przy domykaniu? Albo może on Ci sie lekko zluzował czy cos? 
Co do drzwi to skoro miałeś zdjęty boczek to widzialeś czy cięgna sie poruszają? Jeśli tak to może cięgno wypieło się przy zamku albo zamek sie rozsypał... Innej opcji nie ma

Co do drzwi to skoro miałeś zdjęty boczek to widzialeś czy cięgna sie poruszają? Jeśli tak to może cięgno wypieło się przy zamku albo zamek sie rozsypał... Innej opcji nie ma

Tyla mi w Twojej efce od strony pasażera spadało cięgno z mocowania i miałem ten sam problem, sprawdź czy przypadkiem to nie jest ta pierdoła 
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
to juz zauwazylem ale nawet jak reka trzymam te ciegno w odpowiedniej pozycji to nie da sie otworzyc. Na szczescie mam na podmianke zamek z innej efki ale czy da sie zostawic wkladke od zamka (aby dalo sie kluczykiem drzwi otworzyc) ?
Co do szyby – ten "jezyczek" jest na miejscu odpowiednio, kupilem dzisiaj na szrocie za 5 zl uszczelke przy szybie, moze po prostu ta juz jest taka sparciala i ja przypadkiem uszkodzilem.
Co do szyby – ten "jezyczek" jest na miejscu odpowiednio, kupilem dzisiaj na szrocie za 5 zl uszczelke przy szybie, moze po prostu ta juz jest taka sparciala i ja przypadkiem uszkodzilem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości