Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez sebek-71 » 5 maja 2012, 20:49

A jeszcze wnętrze jak od 1,3 :D (fotele,licznik bez obrotka,schowek pod radiem...) :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1144 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez tekknoraver » 5 maja 2012, 22:02

ja miałem 1.3 i miałem zamiast schowka pełny tunel,"szyby w prundzie" i obrotomierz :P koleś założył pakiet albo kupił z takim i myśli sobie niewiadomo co że ma :P no i pewnie z tym pakiecie GT powinna mieć tarcze z tyłu ;) a i czasem to 1.6 nie wszystkie miały obrotek?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez pawcio1017 » 5 maja 2012, 23:26

1.6 miały obrotomierz, tylko 1.3 byyły bez. A schowek pod radiem chyba nie jest regułą związaną z silnikiem :P

Widze zainteresowanie wywaołałem a o to mi chodziło – ciekawe czy ktos sie nabierze na ten rarytasik "jedyny w polsce" :P Swoją drogą taki pakiet od GT to też nie tak łatwo skompletować. Ta mazda przypomina z wyglądu bardzo mazdę Borysa
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez tekkenfan » 5 maja 2012, 23:49

i znowu się nie zgodzę bo jak dla mnie to jest różnica między TWRem a pakietem GT no chyba, ze chodziło Ci o końcówkę wydechu to ok :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez patryk240 » 6 maja 2012, 10:05

Wczoraj w trasie zaczął i wariować obrotomierz ale madzia jechała elegancko nagle spadł do zera kilka razy jeszcze próbował skakać aż w końcu przestał się ruszać stoi na 0. Do tego madzia przestała jechać na benzynie, zmostkowałem 1 i 2 pin w kostce do przepływki i słychać jak benzyna leci więc pompa raczej chodzi i to nie wina przepływki. Na gazie elegancko jedzie i co najciekawsze zniknął mi błąd nr34 czyli krokowiec który był od zawsze i nie mogłem go skasować za to wyskoczył błąd nr1 czyli impuls zapłonu czyli cewka?? Ale chyba jakby cewka padła to na gazie też by nie odpalił i powiedzcie pod co jest obrotomierz podłączony cewka czy aparat??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez pawcio1017 » 6 maja 2012, 11:12

tekkenfan napisał(a):i znowu się nie zgodzę bo jak dla mnie to jest różnica między TWRem a pakietem GT no chyba, ze chodziło Ci o końcówkę wydechu to ok :P


W takim razie to jest pakiet GT czy TWR czy wymieszanie? :P
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez tekkenfan » 7 maja 2012, 00:55

hehe no to jeszcze raz: w tej z aukcji jest pakiet GT a u Boris86 z tego co kojarzę to jest TWR ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez patryk240 » 7 maja 2012, 02:24

Powtórze pytanie
Pod co jest podpięty obrotomierz pod cewkę?? W czasie jazdy zaczął mi wariować i padł co się okazało później madzia nie jeździ ani nawet nie odpala na benzynie na gazie odpala po długim kręceniu a w tym tygodniu wymieniłem aparat zapłonowy i było wszystko ok sprawdziłem zegary i wszystkie śrubki dokręcone madzia pokazuje czasami błąd nr. 1 Impuls zapłonu do jakiego elementu ten błąd się odnosi??
Iskra jest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez tekkenfan » 7 maja 2012, 03:21

z cewki (jeżeli dobrze widzę to żółto-niebieskim przewodem)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez patryk240 » 7 maja 2012, 16:30

Czy jest taka możliwość że cewka zaczyna padać i przez nią nie odpala ani nie jeździ na benzynie nie działa obrotomierz a na gazie jeździ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez Furial » 7 maja 2012, 18:22

Witam , posiadam mazdę 323f bg 91 rocznik, w weekend zabrałem się za wymianę tarcz i klocków okazało się że mam zapieczone prowadnice na obydwu zaciskach po paru godzinach walki udało się rozruszać dwie prowadnice ( po jednej w każdym zacisku). I teraz mam pytanie czy gdzieś można zakupić takie prowadnice ponieważ te dwie co nie dały się ruszyć są już porozbijane , nawet jak jakimś cudem uda mi się je wyjąć nie będą nadawały się do użytku. Nie udało mi się takowych prowadnic znaleźć w sklepie a kompletne zaciski na szrotach maja ten sam problem co moje. Co robić??:>
Początkujący
 
Od: 9 lut 2010, 22:42
Posty: 9
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 6

Postprzez lewy323s » 7 maja 2012, 18:41

Ja bym w to nie wierzył. Jeśli nie chce pracować na benzynie bo cewka jest zepsuta to mi sie wydaje że na gazie by tym bardziej nie pracował. No ale tak mi sie tylko wydaje...
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez pawcio1017 » 7 maja 2012, 20:15

Dokładnie. To na gazie układ zapłonowy jest bardziej obciążony. Dziwna sprawa z tą Twoją mazdą <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez patryk240 » 7 maja 2012, 20:26

posprawdzałem wszystko niby ok na gazie odpali i zresztą przejechałem ponad 100km na gazie bez problemu na pb po dłuższym postoju odpali ale nawet obrotu dobrze nie złapie jak gaśnie i już niema opcji żeby załapał kręci elegancko obrotek nie działa a przecież obrotomierz do cewki podpięty chyba że jakiś przekaźnik padł może wiecie które i gdzie sprawdzić??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez lewy323s » 7 maja 2012, 22:01

Mi kiedyś odpalał i zaraz gasł jak zapomniałem przepływomierza podłączyć.
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez Markiz » 8 maja 2012, 07:40

Poszło PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez patryk240 » 8 maja 2012, 17:50

Znalazłem w książce sam naprawiam jak sprawdzić wtryskiwacze
Obrazek
Niestety umnie sprawdzając takim sposobem pokazuje 0 ohmów a gdy patrze miernikiem pokazuje zwarcie na stykach wtryskiwacza więc mam prośbę jakby ktoś mógł podejść do swojej madzi i sprawdzić czy pokazuje mu jakieś wartości w ohmach czy tak jak mi zero i czy miernik pokazuje zwarcie na stykach wtrysku <oczy> Bo możliwe że padły mi wszystkie 4 wtryski ale wolałbym się upewnić. Czy wiecie gdzie jest jakiś przekaźnik od wtrysków??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez lewy323s » 8 maja 2012, 18:18

Ja sprawdziłem miernikiem uniwersalnym, wynik: 14,1 Oma, 14,3 Oma, 14,1 Oma, na czwartym nie sprawdziłem bo nie mogłem odpiąć wtyczki- trudne dojście.
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez patryk240 » 8 maja 2012, 20:37

Dzięki lewy okazało się że nie tymi ohmami co trzeba sprawdzałem i mam 14,2 do 14,4 więc wtryski dobre wyczyściłem góre kolektora ssącego przepustnice złożyłem i jak kręciłem tak jakby załapał ale zgasł później znowu coś chciał już załapać ale niestety i już mogłem kręcić i kręcić a i tak nie odpala. Jedyne co mi przychodzi do głowy to w skrzynce bezpieczników w silniku jest przekaźnik Denso B6S8 taki
Obrazek Ktoś wie jak go sprawdzić ?? Podobno może być wina komputera czy przełącznika gaza który nie załącza PB czy coś takiego ktoś wie jak to sprawdzić w komorze silnika mam emulator stag2-E4/1 i kontroler sondy lambdy stag2-L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez pawcio1017 » 8 maja 2012, 22:20

Z tym to już może napisz w dziale LPG – prędzej Ci tam ktos pomoże :P Może rzeczywiście to wina centralki LPG że nie załącza benznki <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323