Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
ja miałem 1.3 i miałem zamiast schowka pełny tunel,"szyby w prundzie" i obrotomierz
koleś założył pakiet albo kupił z takim i myśli sobie niewiadomo co że ma
no i pewnie z tym pakiecie GT powinna mieć tarcze z tyłu
a i czasem to 1.6 nie wszystkie miały obrotek?

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
1.6 miały obrotomierz, tylko 1.3 byyły bez. A schowek pod radiem chyba nie jest regułą związaną z silnikiem
Widze zainteresowanie wywaołałem a o to mi chodziło – ciekawe czy ktos sie nabierze na ten rarytasik "jedyny w polsce"
Swoją drogą taki pakiet od GT to też nie tak łatwo skompletować. Ta mazda przypomina z wyglądu bardzo mazdę Borysa
Widze zainteresowanie wywaołałem a o to mi chodziło – ciekawe czy ktos sie nabierze na ten rarytasik "jedyny w polsce"

i znowu się nie zgodzę bo jak dla mnie to jest różnica między TWRem a pakietem GT no chyba, ze chodziło Ci o końcówkę wydechu to ok 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Wczoraj w trasie zaczął i wariować obrotomierz ale madzia jechała elegancko nagle spadł do zera kilka razy jeszcze próbował skakać aż w końcu przestał się ruszać stoi na 0. Do tego madzia przestała jechać na benzynie, zmostkowałem 1 i 2 pin w kostce do przepływki i słychać jak benzyna leci więc pompa raczej chodzi i to nie wina przepływki. Na gazie elegancko jedzie i co najciekawsze zniknął mi błąd nr34 czyli krokowiec który był od zawsze i nie mogłem go skasować za to wyskoczył błąd nr1 czyli impuls zapłonu czyli cewka?? Ale chyba jakby cewka padła to na gazie też by nie odpalił i powiedzcie pod co jest obrotomierz podłączony cewka czy aparat??
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
tekkenfan napisał(a):i znowu się nie zgodzę bo jak dla mnie to jest różnica między TWRem a pakietem GT no chyba, ze chodziło Ci o końcówkę wydechu to ok
W takim razie to jest pakiet GT czy TWR czy wymieszanie?

hehe no to jeszcze raz: w tej z aukcji jest pakiet GT a u Boris86 z tego co kojarzę to jest TWR 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Powtórze pytanie
Pod co jest podpięty obrotomierz pod cewkę?? W czasie jazdy zaczął mi wariować i padł co się okazało później madzia nie jeździ ani nawet nie odpala na benzynie na gazie odpala po długim kręceniu a w tym tygodniu wymieniłem aparat zapłonowy i było wszystko ok sprawdziłem zegary i wszystkie śrubki dokręcone madzia pokazuje czasami błąd nr. 1 Impuls zapłonu do jakiego elementu ten błąd się odnosi??
Iskra jest
Pod co jest podpięty obrotomierz pod cewkę?? W czasie jazdy zaczął mi wariować i padł co się okazało później madzia nie jeździ ani nawet nie odpala na benzynie na gazie odpala po długim kręceniu a w tym tygodniu wymieniłem aparat zapłonowy i było wszystko ok sprawdziłem zegary i wszystkie śrubki dokręcone madzia pokazuje czasami błąd nr. 1 Impuls zapłonu do jakiego elementu ten błąd się odnosi??
Iskra jest
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
z cewki (jeżeli dobrze widzę to żółto-niebieskim przewodem)

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Witam , posiadam mazdę 323f bg 91 rocznik, w weekend zabrałem się za wymianę tarcz i klocków okazało się że mam zapieczone prowadnice na obydwu zaciskach po paru godzinach walki udało się rozruszać dwie prowadnice ( po jednej w każdym zacisku). I teraz mam pytanie czy gdzieś można zakupić takie prowadnice ponieważ te dwie co nie dały się ruszyć są już porozbijane , nawet jak jakimś cudem uda mi się je wyjąć nie będą nadawały się do użytku. Nie udało mi się takowych prowadnic znaleźć w sklepie a kompletne zaciski na szrotach maja ten sam problem co moje. Co robić??:>
- Od: 9 lut 2010, 22:42
- Posty: 9
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 6
Dokładnie. To na gazie układ zapłonowy jest bardziej obciążony. Dziwna sprawa z tą Twoją mazdą 


posprawdzałem wszystko niby ok na gazie odpali i zresztą przejechałem ponad 100km na gazie bez problemu na pb po dłuższym postoju odpali ale nawet obrotu dobrze nie złapie jak gaśnie i już niema opcji żeby załapał kręci elegancko obrotek nie działa a przecież obrotomierz do cewki podpięty chyba że jakiś przekaźnik padł może wiecie które i gdzie sprawdzić??
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Znalazłem w książce sam naprawiam jak sprawdzić wtryskiwacze

Niestety umnie sprawdzając takim sposobem pokazuje 0 ohmów a gdy patrze miernikiem pokazuje zwarcie na stykach wtryskiwacza więc mam prośbę jakby ktoś mógł podejść do swojej madzi i sprawdzić czy pokazuje mu jakieś wartości w ohmach czy tak jak mi zero i czy miernik pokazuje zwarcie na stykach wtrysku
Bo możliwe że padły mi wszystkie 4 wtryski ale wolałbym się upewnić. Czy wiecie gdzie jest jakiś przekaźnik od wtrysków??

Niestety umnie sprawdzając takim sposobem pokazuje 0 ohmów a gdy patrze miernikiem pokazuje zwarcie na stykach wtryskiwacza więc mam prośbę jakby ktoś mógł podejść do swojej madzi i sprawdzić czy pokazuje mu jakieś wartości w ohmach czy tak jak mi zero i czy miernik pokazuje zwarcie na stykach wtrysku

- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Dzięki lewy okazało się że nie tymi ohmami co trzeba sprawdzałem i mam 14,2 do 14,4 więc wtryski dobre wyczyściłem góre kolektora ssącego przepustnice złożyłem i jak kręciłem tak jakby załapał ale zgasł później znowu coś chciał już załapać ale niestety i już mogłem kręcić i kręcić a i tak nie odpala. Jedyne co mi przychodzi do głowy to w skrzynce bezpieczników w silniku jest przekaźnik Denso B6S8 taki
Ktoś wie jak go sprawdzić
Podobno może być wina komputera czy przełącznika gaza który nie załącza PB czy coś takiego ktoś wie jak to sprawdzić w komorze silnika mam emulator stag2-E4/1 i kontroler sondy lambdy stag2-L.
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Z tym to już może napisz w dziale LPG – prędzej Ci tam ktos pomoże
Może rzeczywiście to wina centralki LPG że nie załącza benznki 


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość