Witam,
Spędziłem wiele godzin czytając Wasze wypowiedzi ale nie mogę znaleźć dokładnie tego co dolega mojej Madzi. Ludzie mieli podobne problemy ale nie identyczne, Prosił bym o pomoc.
Mam Mazde od 8 miesięcy, przejechałem 10 tys\km i wszystko było idealnie – chodziła jak marzenie aż do wczoraj. Odpaliłem samochód na rezerwie podjechałem na stacje zatankowałem 20 litrów i od tego się zaczęło.
Pierwszy raz pojawił się problem z odpalaniem, musiałem kręcić 3 sekundy żeby odpalił (wcześniej palił na dotyk) po odopaleniu ruszyłem do pracy, po drodze okazało się, ze jest problem. Motro kręci się do np: na jedynce do 4k, na dwójce 3k, na wyższych biegach różnie ale czasami nie da się podjechać pod górę bo traci moc. Czasami jak "załapie" to niektóre biegi kręcą się normalnie ale ogólnie jest lipa.
Dziwne jest to iż jadąc powoli do 2,5k obrotów wszystko jest ok, nie ma spadków mocy ani nic tylko to odpalanie ale też nie zawsze.
Przez całą zimę było dobrze a wczoraj jak się to stało było +14 stopni.
Jak ktoś ma pojęcie co może być przyczyną proszę o pomoc – filtr paliwa i powietrza wymieniłem paliwo tankuje tylko na stacji BP i Statoil dolałem także jakiegoś uszlachetniacza, który czyści wtryski.
Proszę o pomoc.
Mazda 323f problem z obrotami i odpalaniem
Strona 1 z 1
dlatego nie wolno jeździć na rezerwie, potem syf się dostaje i jest problem. Druga sprawa to czy na pewno zalałeś diesla. Trzeba by było konkretnie przepłukać pompę.
Filtr paliwa może być zapchany – kiedy go wymieniłeś? Po tej akcji z rezerwą czy przed?
Druga kwestia, jeśli wymiana filtra paliwa nic nie dała, to może to być czysty zbieg okoliczności i nie jest to powiązane z paliwem. Sprawdź pod maską wszystkie przewody, wężyki, połączenia czy są ok... może jakiś wężyk pękł lub spadł, np od sterowania geometrią turbiny...
Druga kwestia, jeśli wymiana filtra paliwa nic nie dała, to może to być czysty zbieg okoliczności i nie jest to powiązane z paliwem. Sprawdź pod maską wszystkie przewody, wężyki, połączenia czy są ok... może jakiś wężyk pękł lub spadł, np od sterowania geometrią turbiny...
wszystkie przewody pod maska wyglądają w porządku, teraz jeszcze dochodzi jakiś inny problem bo już wogole nie chce odpalac rozrusznik tylko "tyka" i nic a prad ma, klemy sa w porzadku ;/ Dopiero jak podpompuje sie paliwa (pompka przy filtrze) to odpala ale tez ciężko i nie za każdą próba
Czy udanie sie na komputer cos wykryje?? Bo samochód nie wyświetla żadnego błędu ;/
Czy udanie sie na komputer cos wykryje?? Bo samochód nie wyświetla żadnego błędu ;/
- Od: 5 maja 2012, 14:15
- Posty: 4
- Auto: Mazda 323f 2.0 DITD 2002r.
jarnow87 napisał(a):wszystkie przewody pod maska wyglądają w porządku, teraz jeszcze dochodzi jakiś inny problem bo już wogole nie chce odpalac rozrusznik tylko "tyka" i nic a prad ma, klemy sa w porzadku ;/ Dopiero jak podpompuje sie paliwa (pompka przy filtrze) to odpala ale tez ciężko i nie za każdą próba
Czy udanie sie na komputer cos wykryje?? Bo samochód nie wyświetla żadnego błędu ;/
Zobaczy czy rozrusznik jest mokry i czy odpali samochód gdy przewód od filtra dasz do butelki z paliwem, sprawdź czystość filtra. Błędu pewnie nie będzie żadnego.
Neonixos666 napisał(a): sprawdź czystość filtra. Błędu pewnie nie będzie żadnego.
jarnow87 napisał(a):, faktycznie komputer nic nie wykazal, mechanik wymienil filtr paliwa i wszystko dziala
5zł się należy
Neonixos666 napisał(a):Neonixos666 napisał(a): sprawdź czystość filtra. Błędu pewnie nie będzie żadnego.jarnow87 napisał(a):, faktycznie komputer nic nie wykazal, mechanik wymienil filtr paliwa i wszystko dziala
5zł się należy
za każdą literkę

Jak by tak chociaż każdy kto znalazł rozwiązanie swojego problemu dzięki podpowiedziom ludzi z tego działu, wpłacił 5zł na konto klubu to byśmy mieli zloty za darmo 

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości