Mazda 323F 2.0 DITD Brak Mocy Dymi
Strona 1 z 1
Witam wszystkich zainteresowanych.
Jak w tytule Mazda 323F 2001 R 100KM 74 KW
Auto kupione z przeznaczeniem na części.
Problem z samochodem jest taki ,że nie ma mocy. Auto nie chce sięwkręcać na obroty, na samym początku miała poodłączane kostki od górnych zaworów, po podłączeniu nie wkęca sięwięćej niż 2000
Wymieniłem górne zaworki i ten obok Przepływomierz powietrza Zaworki znajdujące się pod obudową filtra powietrza Sterownik pompy wtryskowej RF2A ZAwór EGR
Sprawdzony zawór ciśnienia turbiny pracuje jest sprawny sprawdzona turbina pod kątem luzów- BRAK
Zawór SPV po zdemontowaniu i połączeniu do prądu sprawny
Po odpięciu kostki czujnika temperatury auto wkręcało się na obroty i w miarę jechało, lecz po jakimś czasie nawet kiedy była odpięta kostka wkręcało się jak chciało do 2000 do 3000 jak chciało.
Aktualny stan auta
Wszystko podpięte tak jak powinno być żadnych obejść itd
Odpala bardzo dobrze dochodzi do 2000 tys i kłęby z tyłu auta nie może się przebić.
Proszę o pomoc
Dysponuję całą bazą częśći DITD, tak żę mogęprzeskłądać po kolei z tym żę pompy sam nie dam rady.
Gdzie szukać usterki??
Jak w tytule Mazda 323F 2001 R 100KM 74 KW
Auto kupione z przeznaczeniem na części.
Problem z samochodem jest taki ,że nie ma mocy. Auto nie chce sięwkręcać na obroty, na samym początku miała poodłączane kostki od górnych zaworów, po podłączeniu nie wkęca sięwięćej niż 2000
Wymieniłem górne zaworki i ten obok Przepływomierz powietrza Zaworki znajdujące się pod obudową filtra powietrza Sterownik pompy wtryskowej RF2A ZAwór EGR
Sprawdzony zawór ciśnienia turbiny pracuje jest sprawny sprawdzona turbina pod kątem luzów- BRAK
Zawór SPV po zdemontowaniu i połączeniu do prądu sprawny
Po odpięciu kostki czujnika temperatury auto wkręcało się na obroty i w miarę jechało, lecz po jakimś czasie nawet kiedy była odpięta kostka wkręcało się jak chciało do 2000 do 3000 jak chciało.
Aktualny stan auta
Wszystko podpięte tak jak powinno być żadnych obejść itd
Odpala bardzo dobrze dochodzi do 2000 tys i kłęby z tyłu auta nie może się przebić.
Proszę o pomoc
Dysponuję całą bazą częśći DITD, tak żę mogęprzeskłądać po kolei z tym żę pompy sam nie dam rady.
Gdzie szukać usterki??
- Od: 2 maja 2012, 22:28
- Posty: 11
- Auto: Golf IV 130 KM 03 TDI
A jak z zaworek TCV (pod pompą)? był ruszany?
Powim Ci, żę ja osobiście z nim nic dziś nie zrobiłem, generalnie jeśli nie stało by się nic to mogę go wyciągnąć z innej 100% sprawnej pompy i sprawdzić jeśli myślisz ,żę to może być to
Miałem DITDów kilka i lubie te auta
ta jest pierwsza z takimi objawami
Aktualnie jak zapalisz to daje max 2000tys i dymi strasznie, czasem przejdzie 2000 tys.
Pytanie moje . Czy zawór ma wpływ na małą moc , czy tylko na dymienie , nie wkręcanie się na obroty ITD.
Miałem DITDów kilka i lubie te auta
ta jest pierwsza z takimi objawami
Aktualnie jak zapalisz to daje max 2000tys i dymi strasznie, czasem przejdzie 2000 tys.
Pytanie moje . Czy zawór ma wpływ na małą moc , czy tylko na dymienie , nie wkręcanie się na obroty ITD.
- Od: 2 maja 2012, 22:28
- Posty: 11
- Auto: Golf IV 130 KM 03 TDI
właśnie objawy wskazują na ten zawór bo on jest odpowiedzialny za kąt wtrysku, z tego co piszesz może być on nie odpowiedni i dlatego są takie objawy. Radze nim się na początku zająć i wymienić na jakiś pewny. Jeśli to nie on to pompa na stół i czyszczenie przestawiacza kąta wraz z bebechami.
Jak narazie dzięki, mam nadzieję ,że przez przełożenie zaworta z sprawnej pompy nic się nie stanie strasznego. Mówię tu o sprawnej pompie wtryskowej.
Ja osobiście przyjechałem samochodem na kołach.
Kiedyś ktoś napisał o odłączeniu czujnika wody, dziś to zrobiłem i 2 3 razy wkręcił się dobrze, i jechał jakoś tam sobie potem nawet na odłączonym wszystko po staremu
Jutro będe pisał jak podstawię inny zawór zawór
Jeszcze pytanie czy ten zaworem czyli z pompy RF4F jest taki sam jak w RF2A?
Ja osobiście przyjechałem samochodem na kołach.
Kiedyś ktoś napisał o odłączeniu czujnika wody, dziś to zrobiłem i 2 3 razy wkręcił się dobrze, i jechał jakoś tam sobie potem nawet na odłączonym wszystko po staremu
Jutro będe pisał jak podstawię inny zawór zawór
Jeszcze pytanie czy ten zaworem czyli z pompy RF4F jest taki sam jak w RF2A?
- Od: 2 maja 2012, 22:28
- Posty: 11
- Auto: Golf IV 130 KM 03 TDI
Jeśli to zawór to na pewno wróci moc i wkręcanie się nie obroty. Miga kontrolka świec żarowych?
a wymieniałeś ten duży zawór na górze pompy?
tak.
A jak go sprawdziłeś?
A jak go sprawdziłeś?
Zmieniłem przed chwilą SPV i jest tak samo
Czyli zmienione SPV I ten dolny.
Zostały jeszcze 2 od lewej strony, ale nie wim czy one mają znaczenie.
Zauważyłem ,żę jeśli odłącze jeden przewód z 2 zaworków które są obok Vacum w kształcie litery V to wkręca się do 4000 tys tam troche zacznie przerywać i przejdzie.
Brak mi już pomysłów
Czyli zmienione SPV I ten dolny.
Zostały jeszcze 2 od lewej strony, ale nie wim czy one mają znaczenie.
Zauważyłem ,żę jeśli odłącze jeden przewód z 2 zaworków które są obok Vacum w kształcie litery V to wkręca się do 4000 tys tam troche zacznie przerywać i przejdzie.
Brak mi już pomysłów
- Od: 2 maja 2012, 22:28
- Posty: 11
- Auto: Golf IV 130 KM 03 TDI
a odłącz przewód podciśnienia z zaworu egr
te dwa zawory od lewej to czujnik temperatury paliwa i czujnik obrotów pompy. Na wszelki wymień wszystkie jak masz pod ręką.
Jeśli dobrze pali to pewnie sama pompa jest sprawna a może być syf w niej.
te dwa zawory od lewej to czujnik temperatury paliwa i czujnik obrotów pompy. Na wszelki wymień wszystkie jak masz pod ręką.
Jeśli dobrze pali to pewnie sama pompa jest sprawna a może być syf w niej.
masz racje rzadko się psują. Wymień SPV i zobaczymy co będzie.
Ogólnie w tej pompie siada najczęściej SPV, TCV, albo głowica.
Jeśli zapala dobrze to głowica sprawna (można tak przyjąć)
TCV wyeliminowany, zostaje tylko SPV albo pompa zarosła brudem.
Ogólnie w tej pompie siada najczęściej SPV, TCV, albo głowica.
Jeśli zapala dobrze to głowica sprawna (można tak przyjąć)
TCV wyeliminowany, zostaje tylko SPV albo pompa zarosła brudem.
TCV SPV wymienione z innej na bank sprawnej pompy, bo mam 2 takie na sprzedanie, i chciałbym poznać usterkę tej, ale chyba się nie dowiem.
Aktualnie odłączony czujnik temperatury jakoś jedzie, ale jak podłącze to nie może się przebić przez 2000 tys
Możę znacie kogoś polecicie co mógłby usunąć usterkę zregenerować tę pompę.
Sprawa jest tylko taka że nei może do być wysoka kwota bo nie naprawiam tego dla siebei tylko na sprzedaż.
Aktualnie odłączony czujnik temperatury jakoś jedzie, ale jak podłącze to nie może się przebić przez 2000 tys
Możę znacie kogoś polecicie co mógłby usunąć usterkę zregenerować tę pompę.
Sprawa jest tylko taka że nei może do być wysoka kwota bo nie naprawiam tego dla siebei tylko na sprzedaż.
- Od: 2 maja 2012, 22:28
- Posty: 11
- Auto: Golf IV 130 KM 03 TDI
Nie wiemy skąd jesteś, a może ktoś w okolicy się tym zajmuje.
Ja polecam najpierw czyszczenie a jak to nie pomoże to wtedy regenerację.
Według mnie to syf w pompie i tyle.
Ja polecam najpierw czyszczenie a jak to nie pomoże to wtedy regenerację.
Według mnie to syf w pompie i tyle.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości