Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
same springi interprep do 10k+ daja rade,leo ma je w swojej 323 n/a ktora kreci 11stki
mowie o seryjnej gorze,taleze zapinki i popychacze
gturbo w swoim probe mial tytanowe taleze,gosc jest dograny,napewno pomoze
albo glowy od KLg4 z mechanicznymi popychaczami
mozliwosci jest pelno,jak kogos stac ...
mowie o seryjnej gorze,taleze zapinki i popychacze
gturbo w swoim probe mial tytanowe taleze,gosc jest dograny,napewno pomoze
albo glowy od KLg4 z mechanicznymi popychaczami
mozliwosci jest pelno,jak kogos stac ...
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
Capazo napisał(a):Jestem ciekaw czy wal nie bedzie do wywazenia jak silnik wleci na 9 rpm
No raczej napewno. Ja bałbym sie kręcic powyżej 7500 bez wyważania.
W V6 musisz wyważac też razem z korbami i tłokami.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Capazo działaj
ważne że jest chęć, lato, ciepło 
Co sie dziwisz wkońcu paliwa masz jak trzeba ściag mape i będzie cycuś i może poleć w ITB a potem na spokojnie w zime wałki i reszta
Tylko dasz u świątka pokupujesz talerzyki itd.
jak radek pisze że sprawdzone ale 10tyś zł ;>? czy dolara ?
Co sie dziwisz wkońcu paliwa masz jak trzeba ściag mape i będzie cycuś i może poleć w ITB a potem na spokojnie w zime wałki i reszta
Tylko dasz u świątka pokupujesz talerzyki itd.
jak radek pisze że sprawdzone ale 10tyś zł ;>? czy dolara ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):jak radek pisze że sprawdzone ale 10tyś zł ;>? czy dolara ?
ahah 10K RPM Rafalku:D
Dzisiaj nam wyplulo takie cos na dyno na 3-ce zaplon przy bucie 30 stopni i wlasnie pytanie do was jaki musi byc zeby byla max moc?
Wykres byl robiony na spietym wentylatorze zeby caly czas chlodzil IAT kolo 50 stopni pod maska na postoju IAt nawet do 80 podchodzil wiec zaczynam dzialac z wentylacja maski cos bo jest naprawde ukrop.

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
radekkm napisał(a):wedlug mnie najlepszy projekt klze na w pl oprocz mojego
wielki szacun za ogrom pracy,mam nadzieje ze wasz zwiazek bedzie dlugi i owocny
Wlasnie dla tych slow warto poswiecic kupe szmalu jak dla mnie i ogrom pracy nie mowiac o pracy charytatywnej szyny

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Gib napisał(a):Jakie paliwo?
95 z bliskiej:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Gib napisał(a):Hehe, ten ich nitrometanol (bio kompnenty) jest dobry, w porównaniu do 98 to na tym ich 95 latało, nie myślałeś lać VPR i ruszyć zapłon jeszcze w przód?
Ja mam zaoplon ustawiony na max bucie na 43 stopnie a wczesniej mialem na 30 stopni. Zadna roznica w mocy;/ a zwiekszalem co 2 stopnie i robilem loga. Chyba ze decie musze na jakas inna funkcje zmienic. Na wolnych obrotach wpisujac kat 8-9 a 12-13 slychac roznice w pracy silnika.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Coś jest w tej benie z "bliskiej" heh, jak wracałem z ryk "wściekłą" po zalaniu rwała do przodu jak poj...b@na 
-
Fasola
Gib napisał(a): nie myślałeś lać VPR
Myślę ze nie ma sensu jechać 30 km w jedna stronę po paliwo pewnie za ok 7 zł
Spokojnie będzie długi weekend, dużo wolnego czasu (jak dasz wolne

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
no chwal sie
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
WItam dzisiaj wkoncu ogarnelem zaplon heeh jaja jak nic wyszly. Okazalo sie ze w decie mialem limit ustawiony na max kat cofniety 15 stopni i max przyspieszony 15 stopni wiec ja sie dziwilem dlaczego gory obrotow nie bylo i dlaczego strzela z wydechu:D Poprawilem to i wyplulo wkoncu to co chcialem. Jeszcze pewnie bedzie mozna duzo zdzialac!!
na 3-ce
na4-ce
na 3-ce
na4-ce
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
weede napisał(a):Ładne kreski, jedz na obciążeniówke zeby sprawdzić jak to się ma do DETa
Ostatnio robilem obciazeniowke wyszlo 181 240Nm na decie zrobilem wyszlo 171Km i 235Nm
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości