Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez radekkm » 27 kwi 2012, 01:47

same springi interprep do 10k+ daja rade,leo ma je w swojej 323 n/a ktora kreci 11stki
mowie o seryjnej gorze,taleze zapinki i popychacze
gturbo w swoim probe mial tytanowe taleze,gosc jest dograny,napewno pomoze
albo glowy od KLg4 z mechanicznymi popychaczami
mozliwosci jest pelno,jak kogos stac ...
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 27 kwi 2012, 09:39

Capazo napisał(a):Jestem ciekaw czy wal nie bedzie do wywazenia jak silnik wleci na 9 rpm

No raczej napewno. Ja bałbym sie kręcic powyżej 7500 bez wyważania.
W V6 musisz wyważac też razem z korbami i tłokami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez weede » 27 kwi 2012, 11:10

dlatego lepiej iść w dmuchanko <ok>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 27 kwi 2012, 17:28

Capazo działaj :D ważne że jest chęć, lato, ciepło :)

Co sie dziwisz wkońcu paliwa masz jak trzeba ściag mape i będzie cycuś i może poleć w ITB a potem na spokojnie w zime wałki i reszta

Tylko dasz u świątka pokupujesz talerzyki itd.

jak radek pisze że sprawdzone ale 10tyś zł ;>? czy dolara ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 27 kwi 2012, 17:55

A czy przypadkiem K-seria nie ma wału kutego, wewnętrznie wyważonego?? Jest sens go dodatkowo doważać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 27 kwi 2012, 20:18

mlody1921 napisał(a):jak radek pisze że sprawdzone ale 10tyś zł ;>? czy dolara ?


ahah 10K RPM Rafalku:D

Dzisiaj nam wyplulo takie cos na dyno na 3-ce zaplon przy bucie 30 stopni i wlasnie pytanie do was jaki musi byc zeby byla max moc?

Wykres byl robiony na spietym wentylatorze zeby caly czas chlodzil IAT kolo 50 stopni pod maska na postoju IAt nawet do 80 podchodzil wiec zaczynam dzialac z wentylacja maski cos bo jest naprawde ukrop.
wyy.jpg


Obrazek
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez radekkm » 27 kwi 2012, 21:21

wedlug mnie najlepszy projekt klze na w pl oprocz mojego :D
wielki szacun za ogrom pracy,mam nadzieje ze wasz zwiazek bedzie dlugi i owocny
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Capazo » 27 kwi 2012, 21:28

radekkm napisał(a):wedlug mnie najlepszy projekt klze na w pl oprocz mojego :D
wielki szacun za ogrom pracy,mam nadzieje ze wasz zwiazek bedzie dlugi i owocny


Wlasnie dla tych slow warto poswiecic kupe szmalu jak dla mnie i ogrom pracy nie mowiac o pracy charytatywnej szyny <uklon> Bedziemy dzialac dalej.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gib » 27 kwi 2012, 21:50

Jakie paliwo?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Capazo » 27 kwi 2012, 21:52

Gib napisał(a):Jakie paliwo?


95 z bliskiej:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gib » 27 kwi 2012, 21:53

Hehe, ten ich nitrometanol (bio kompnenty) jest dobry, w porównaniu do 98 to na tym ich 95 latało, nie myślałeś lać VPR i ruszyć zapłon jeszcze w przód?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Capazo » 27 kwi 2012, 21:56

Gib napisał(a):Hehe, ten ich nitrometanol (bio kompnenty) jest dobry, w porównaniu do 98 to na tym ich 95 latało, nie myślałeś lać VPR i ruszyć zapłon jeszcze w przód?


Ja mam zaoplon ustawiony na max bucie na 43 stopnie a wczesniej mialem na 30 stopni. Zadna roznica w mocy;/ a zwiekszalem co 2 stopnie i robilem loga. Chyba ze decie musze na jakas inna funkcje zmienic. Na wolnych obrotach wpisujac kat 8-9 a 12-13 slychac roznice w pracy silnika.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 27 kwi 2012, 22:18

U mnie auto na wolnych na 12-13 stopniach chodziło bosko cichuśko i różnica kolosalna
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Gib » 27 kwi 2012, 22:25

Ja tam jakiś czas lałem VPR ale jeszcze nie mam możliwości ruszenia zapłonu. Czasy identyko jak na 95.
Ale na 95 z bliskiej to bym za bardzo nie cisnął zapłonem :P
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Fasola » 28 kwi 2012, 08:50

Coś jest w tej benie z "bliskiej" heh, jak wracałem z ryk "wściekłą" po zalaniu rwała do przodu jak poj...b@na :D
Fasola
 

Postprzez Szyna » 28 kwi 2012, 09:59

Gib napisał(a): nie myślałeś lać VPR


Myślę ze nie ma sensu jechać 30 km w jedna stronę po paliwo pewnie za ok 7 zł :P Bo u nas nic na miejscu nie ma.
Spokojnie będzie długi weekend, dużo wolnego czasu (jak dasz wolne <lol> ) do tego duża ilość paliwa, jeden dzień się na to poświeci i masz strojenie jak ta lala :D Sprawdzimy wtedy wszystkie opcje ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3367 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez piwo » 1 maja 2012, 19:27

no chwal sie
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Capazo » 1 maja 2012, 19:37

WItam dzisiaj wkoncu ogarnelem zaplon heeh jaja jak nic wyszly. Okazalo sie ze w decie mialem limit ustawiony na max kat cofniety 15 stopni i max przyspieszony 15 stopni wiec ja sie dziwilem dlaczego gory obrotow nie bylo i dlaczego strzela z wydechu:D Poprawilem to i wyplulo wkoncu to co chcialem. Jeszcze pewnie bedzie mozna duzo zdzialac!!

na 3-ce
3k.jpg


na4-ce
4k.jpg
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez weede » 1 maja 2012, 19:40

Ładne kreski, jedz na obciążeniówke zeby sprawdzić jak to się ma do DETa <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 1 maja 2012, 19:44

weede napisał(a):Ładne kreski, jedz na obciążeniówke zeby sprawdzić jak to się ma do DETa <spoko>


Ostatnio robilem obciazeniowke wyszlo 181 240Nm na decie zrobilem wyszlo 171Km i 235Nm
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy