MariuS napisał(a):Capazo takowe ma, 10 000 wytrzymują z tego co wiem
tak ale u firmy która robi spręzyny, wymiar i twardość. Capazo ma chyba te interprep od radzia.
www.mazdaspeed.pl
MariuS napisał(a):Capazo takowe ma, 10 000 wytrzymują z tego co wiem
KLZE has 40lb seat pressure, 140lb open pressure
KLDE has 50lb seat pressure, 150lb open pressure
Interprep 65lb seat pressure, 195lb open pressure $190 approx- uses KL03/DE retainers & locks
Ferrea 75lb seat pressure, 195lb open pressure $lots plus requires matched Ferrea retainers and locks
xXx napisał(a):W K8, KF oraz KL da radę przejść na płytki, jednak w KLZE niestety nie
waldii napisał(a):aaaa teraz kumam.Na ssacym pewnie co?
weede napisał(a):Dobrze, ze nie coś powazniejszegoKiedy odbierasz?
jarek.ZE napisał(a):weede napisał(a):Dobrze, ze nie coś powazniejszegoKiedy odbierasz?
Szkoda, że te talerzyki nie lubią wysokich obrotów![]()
Czekam jeszcze na zegarki z zakupu grupowego i montaż. Myślę, że odbiorę z początkiem czerwca.
jarek.ZE napisał(a):Sprawca zamieszania:
xXx napisał(a):Talerzyków mam masę, ale w całych głowicach dlatego zależy mi na tym aby ich nie dekompletować i znaleźć talerzyk z demobilu. Z tego co pamiętam to chyba Luksterowi zostało coś po wystrzale z korby, jednak wiadomo że ciężko będzie teraz ten temat załatwić no chyba że Xtreme3...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości