Mazda MX-3 EC KL-ZE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez weede » 25 kwi 2012, 16:49

MariuS napisał(a):Capazo takowe ma, 10 000 wytrzymują z tego co wiem :D

tak ale u firmy która robi spręzyny, wymiar i twardość. Capazo ma chyba te interprep od radzia.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 25 kwi 2012, 18:11

MariuS napisał(a):Capazo takowe ma, 10 000 wytrzymują z tego co wiem :D


sprezyna tak talerzyki nie:(
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 25 kwi 2012, 23:13

Moim skromnym zdaniem problemem nie są same sprężynki, a właśnie talerzyki i zapinki które niestety nie wytrzymują i pękają podczas pałowania pod odcinką.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mlody1921 » 26 kwi 2012, 10:02

To właśnie do tego prowadze, co co zmieniać spręzyny talezyki i zapinki sprężyna pewnie da rade, a najlepiej od razy szukac mechaniki do glowicy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez weede » 26 kwi 2012, 10:36

Z mx6.com:
KLZE has 40lb seat pressure, 140lb open pressure
KLDE has 50lb seat pressure, 150lb open pressure
Interprep 65lb seat pressure, 195lb open pressure $190 approx- uses KL03/DE retainers & locks
Ferrea 75lb seat pressure, 195lb open pressure $lots plus requires matched Ferrea retainers and locks
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacek176 » 26 kwi 2012, 11:00

hmmm... a wszędzie piszą, że to popychacze hydrauliczne są najsłabszym ogniwem i największą przeszkoda w kręceniu silonika powyżej 7000obr. :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 26 kwi 2012, 12:12

Tak...... to prawda Jacek i nie wykluczone że uszkodzenia talerzyków oraz zapinek spowodowane są przez pracę popychaczy na wysokich obrotach.


W K8, KF oraz KL da radę przejść na płytki, jednak w KLZE niestety nie, jednak spróbuję niebawem poszukać czegoś do zastąpienia stony ssącej HLA.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez waldii » 1 maja 2012, 19:30

xXx napisał(a):W K8, KF oraz KL da radę przejść na płytki, jednak w KLZE niestety nie

a dlaczego nie??Czym sie roznia?Tak z czystej ciekawosci pytam,bo ZE na oczy nie widzialem <zawstydzony>
waldii
 

Postprzez xXx » 2 maja 2012, 11:43

...dlatego bo w ZE połowa popychaczy ma większą średnicę i z żadnej innej mazdy nie podpasuje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez waldii » 2 maja 2012, 21:52

aaaa teraz kumam.Na ssacym pewnie co?
waldii
 

Postprzez Rafał_ » 16 maja 2012, 01:37

waldii napisał(a):aaaa teraz kumam.Na ssacym pewnie co?

Na ssącym mają 33mm, a na wydechowym 30mm :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Rafał_ » 24 maja 2012, 01:16

Mx u Patryka:
Obrazek

Obrazek

Sprawca zamieszania:
Obrazek
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 24 maja 2012, 10:11

Dobrze, ze nie coś powazniejszego <spoko> Kiedy odbierasz?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Rafał_ » 24 maja 2012, 11:26

weede napisał(a):Dobrze, ze nie coś powazniejszego <spoko> Kiedy odbierasz?


Szkoda, że te talerzyki nie lubią wysokich obrotów :(

Czekam jeszcze na zegarki z zakupu grupowego i montaż. Myślę, że odbiorę z początkiem czerwca.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 24 maja 2012, 11:49

jarek.ZE napisał(a):
weede napisał(a):Dobrze, ze nie coś powazniejszego <spoko> Kiedy odbierasz?


Szkoda, że te talerzyki nie lubią wysokich obrotów :(

Czekam jeszcze na zegarki z zakupu grupowego i montaż. Myślę, że odbiorę z początkiem czerwca.


sam w sobie talerzyk nie jest skomplikowany w budowie – moze dasz do dorobienia z czegoś mocniejszego?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mlody1921 » 24 maja 2012, 13:00

No własnie wydaje mi sie że dorobienie to tu bardzo sie nie znda talerzyki maja swoje niewiem twardości i wogóle jakby to było takie proste to każdy by dorabiał

P.S. Jarku tez dzwonie i szukam talerzyka do twojego ZE :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 24 maja 2012, 17:24

jarek.ZE napisał(a):Sprawca zamieszania:


to sie ciesz ze nie spadla ci zapinka!! I zawor powiedzialby papa
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 24 maja 2012, 17:52

Od samego początku mówiłem, że to będzie mała sprawa skoro silnik do samego końca trzymał kompresję na wszystkich garach.


Cieszę się, że zapinka nie powiedziała Bye Bye, bo wtedy było by inaczej. Generalnie silnik po sporym okresie czasu upalania od remontu wygląda w środku praktycznie tak samo, czyściutki i nigdzie nie spalony...



Talerzyków mam masę, ale w całych głowicach dlatego zależy mi na tym aby ich nie dekompletować i znaleźć talerzyk z demobilu. Z tego co pamiętam to chyba Luksterowi zostało coś po wystrzale z korby, jednak wiadomo że ciężko będzie teraz ten temat załatwić no chyba że Xtreme3...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Capazo » 24 maja 2012, 17:58

xXx napisał(a):Talerzyków mam masę, ale w całych głowicach dlatego zależy mi na tym aby ich nie dekompletować i znaleźć talerzyk z demobilu. Z tego co pamiętam to chyba Luksterowi zostało coś po wystrzale z korby, jednak wiadomo że ciężko będzie teraz ten temat załatwić no chyba że Xtreme3...


Mam pare na stanie chyba oraz Wiesiek z debicy ma tego od groma!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 24 maja 2012, 18:03

Masz większe po stronie ssącej do KLZE ? Bo mniejsych też mam sporo...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy