
Z tego co pamiętam przy pracującym silniku powinno być około 14V.
Czyżby alternator szwankował czy może regulator napięcia
Ps. Dla ułatwienia dodam że klemy wyczyszczone a pasek naciągnięty
www.mazdaspeed.pl
PatrykK napisał(a):Może szczotko-trzymacz wystarczy wymienićA jak jest na wyższych obrotach
JACU626 napisał(a):A ja miałem przypadek taki że nie łączyły diody, i alternatr ładował ale tak mizernie że po włączeniu świateł i jezdzie 3-4 godz akumilator zdychał.
JACU626 napisał(a):Do dorki, miałem kiedyś tak w unie jak sie nagrzał to kontrolka nie migneła nawet a jak zimny to zamigała – szczotki sie kończyły.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6