Nie wiem czy auto będzie do jazdy normalnej bo to turbo fakt będzie na pewno późno wstawać a codzienna jazda na wysokich obrotach nie należy do przyjemności a gdy dodamy spalanie to

. Mam starego seata toledo magnusa 1.9 110km który pai mi 4 ON na 100 i nie oddam za nic innego

Jak złożę do kupy down pipe to dam zdjęcia. Rozwiązanie mam dość nietypowe a prześwit trohe wyklucza zastosowanie gwintu no może delikatne obniżenie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jeśli chodzi o WG to jeszcze nie wiem bo kto wie jak się będzie zachowywać turbo a duże wg kosztują a małe mogą nie dać rady. jeszcze nie wspawałem sondy szerokopasmowej i nie dorobiłem odprowadzenia z wg bo go nie mam

więc dam foty jak to już ogarnę.
Co do ciśnienia to pewnie też metoda prób i błędów ale myślę, że walbro ma wystarczający zapas żeby się bawić. Najbardziej mi się marzy MS pod maską ale mam za małe doświadczenie żeby pisać mapy od zera

Może kiedyś...
390 km to chyba nie na seryjnych bebechach bo korby to zapałki w tym aucie

nie odważyłbym się
