Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Ethil » 13 kwi 2012, 18:17

Żeby zamontować turbo w 323f trzeba się trochę na modzić bo miejsca tyle co kot napłakał.
Flasza od zestawu nie pasowała więc trzeba było wspawać nową i że turbo większe to kolanko też nie pasowało. Migomat w łapę i jedziemy :]

Trochę spawania i jakoś weszło.

Obrazek

Obrazek

Mimo pospawania kolanka ponad 90st z kawałków bez straty łuku to i tak przerwa od kabla zapłonowego wynosi 1cm po dokręceniu turba za to od strony ssącej zostaje 1,5cm do karoserii.

Obrazek

Węże olejowe w oplocie stalowym i parę gratów do poskręcania.

Obrazek

Obrazek

Jeszcze jeden widok z innej perspektywy.

Obrazek
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez djdami1992 » 13 kwi 2012, 18:52

Teraz to chyba nie będzie jeździł, szykuj sobie pas startowy xP
Lepiej stracić sekundę w życiu niż życie w ciągu sekundy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2011, 23:15
Posty: 74
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BA

Postprzez misiak89-89 » 13 kwi 2012, 21:55

won do projektów <cisza> ;)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Seraf » 13 kwi 2012, 22:08

no zainteresowany jestem finałem. Turbo leży na wymiar :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Ethil » 13 kwi 2012, 23:14

Jak finanse pozwolą może uda się do końca miesiąca wyjechać. Jeszcze nie wiem czym będzie sterowany bo mam FMU ale patrząc na to, że jeżdżę na kompie od kf-a nie jest to najlepsze rozwiązanie gdyż prawdopodobnie teraz się nie dolewa. Podepnę sondę pojeżdżę trochę i zobaczymy jaka jest mieszanka dokładnie bo nie mierzyłem go pod obciążeniem i jak będzie ok wyląduje FMU dopóki nie ogarnę DET-a :)
Jeśli natomiast będzie ubogo to mazda będzie jeszcze trochę garażować.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez waldii » 13 kwi 2012, 23:22

mysle,ze jak paliwko podlejesz na 3.8 do 4barow to spoko sondy podleja ;)
waldii
 

Postprzez MIRU » 13 kwi 2012, 23:31

Widze że rury lecą pod belką...masz foto jaki teraz jest prześwit ?? Jaki wastegate ??
kurde wielki ten holset do dragów ujdzie ale do jazdy normalnej hmmm <oczy> <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez waldii » 13 kwi 2012, 23:44

holset wielki ale da rade.Sprawdzone osobiscie hehe 390km strzelilo ;)
waldii
 

Postprzez Ethil » 13 kwi 2012, 23:46

Nie wiem czy auto będzie do jazdy normalnej bo to turbo fakt będzie na pewno późno wstawać a codzienna jazda na wysokich obrotach nie należy do przyjemności a gdy dodamy spalanie to <dupa> . Mam starego seata toledo magnusa 1.9 110km który pai mi 4 ON na 100 i nie oddam za nic innego :) Jak złożę do kupy down pipe to dam zdjęcia. Rozwiązanie mam dość nietypowe a prześwit trohe wyklucza zastosowanie gwintu no może delikatne obniżenie :] Jeśli chodzi o WG to jeszcze nie wiem bo kto wie jak się będzie zachowywać turbo a duże wg kosztują a małe mogą nie dać rady. jeszcze nie wspawałem sondy szerokopasmowej i nie dorobiłem odprowadzenia z wg bo go nie mam <lol> więc dam foty jak to już ogarnę.

Co do ciśnienia to pewnie też metoda prób i błędów ale myślę, że walbro ma wystarczający zapas żeby się bawić. Najbardziej mi się marzy MS pod maską ale mam za małe doświadczenie żeby pisać mapy od zera :) Może kiedyś...

390 km to chyba nie na seryjnych bebechach bo korby to zapałki w tym aucie :) nie odważyłbym się ;P
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez MIRU » 13 kwi 2012, 23:49

ale chyba na twin scorllu +kolektor równoodległosciowy :) W sumie mówią ze hols ma świetny spool więc może będzie okej :]
btw na seryjnych było cos w granicach 300 :D tyle że MS własnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Ethil » 13 kwi 2012, 23:53

W maździe zbudować taki kolektor hmm może jak by nie było skrzyni biegów :D albo ten od strony chłodnic zawinąć ze 2 razy :D a gdzie tu dwie suszarki wepchnąć to sam nie wiem chociaż nie ma rzeczy niemożliwych polak wszystko potrafi <lol>
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez MIRU » 13 kwi 2012, 23:59

No jedna rura z tylnej głowicy po skrzyni a druga pod belką...jak miał Lukster u siebie :)
MIRU napisał(a):twin scorll

to nie są
Ethil napisał(a):dwie suszarki

rób foty i wklejaj <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Ethil » 14 kwi 2012, 00:02

Przeczytałem jeszcze raz i dotarło mój błąd :D Jak będzie jakiś progres to dam foty. A tak z ciekawości jakiej średnicy można by zastosować wg żeby nie iść w ciemno?

Dodam, że nie mam zamiaru przekroczyć 0,5 na serii chociaż sam nie wiem czy przy takim turbie da się to stabilne 0,5 osiągnąć.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez MIRU » 14 kwi 2012, 00:10

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez waldii » 14 kwi 2012, 00:19

o tym wlasnie pisalem ;)
a korby z milenii nie jest to jaka kucizna jak sie mowi takze dasz rade.Co do projektu raczej lukster juz Ci nic nie podpowie :(
waldii
 

Postprzez Ethil » 14 kwi 2012, 16:53

Kiedyś czytałem ten temat ale warto odświeżyć lekturę :)
Z tego co pamiętam lukster sprzedał chyba tą mazdę?
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez waldii » 14 kwi 2012, 23:13

tak,mazde sprzedal hmm nie wiem komu ale zrobilem jej swapa na KL i dalej gania ale juz bez naklejek.A co do Lukstera to trzymajcie kciuki,zeby wyzdrowial :(
waldii
 

Postprzez misiak89-89 » 14 kwi 2012, 23:14

lukster pchnoł mazdę na części a teraz jest w ciężkim stanie, także zostało życzyć szybkiego powrotu do zdrowia.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez waldii » 14 kwi 2012, 23:32

no mnie to nie smieszy.Stan ulegl poprawie ale psychika i pamiec troche ucierpiala.3miesiace od wypadku ale nadal trzymamy kciuki :( :|
waldii
 

Postprzez Ethil » 15 kwi 2012, 08:22

Jestem trochę nie w temacie ale przykro to słyszeć. Zawsze śledziłem jego poczynania na 1/4 i historie samochodu.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy