Wysokie obroty – bieg jałowy (TA KL)
Witam
Mam kłopot z obrotami biegu jałowego. Mianowicie spadają nawet do 250/min. Aby było "ciekawiej" czasami falują – czyli pomiędzy 250 a 500 i wkońcu stabilizują się w okolicach 400/min. Oczywiście sytuacja powtarza się po dodaniu i odpuszczeniu gazu.
Pytanie mam takie : jakie powinny być obroty oraz dlaczego falują?
			
			Mam kłopot z obrotami biegu jałowego. Mianowicie spadają nawet do 250/min. Aby było "ciekawiej" czasami falują – czyli pomiędzy 250 a 500 i wkońcu stabilizują się w okolicach 400/min. Oczywiście sytuacja powtarza się po dodaniu i odpuszczeniu gazu.
Pytanie mam takie : jakie powinny być obroty oraz dlaczego falują?
ZAMIAST MAZDY 6 – AUDI A6 
poprzednie auto : XEDOS 9
		poprzednie auto : XEDOS 9

- Od: 18 paź 2005, 18:48
 - Posty: 192
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: AUDI A6 1,9 TDI 110PS 99r.
 
Witam
Pojawił mi się mały problem na wolnych obrotach spadają mi obroty poniżej 500 i odczuwalna jest nierówna praca (szarpanie) jakby jeden z garów nie pracował, wyminiłem świeczki na NGK, kable WN i jakby się troszkę uspokoiło ale nadal czasem odczuwam te objawy i czasami jeszcze mam mały strzał w wydech ale sporadycznie. Gdzie może tkwić problem?
			
			
				Pojawił mi się mały problem na wolnych obrotach spadają mi obroty poniżej 500 i odczuwalna jest nierówna praca (szarpanie) jakby jeden z garów nie pracował, wyminiłem świeczki na NGK, kable WN i jakby się troszkę uspokoiło ale nadal czasem odczuwam te objawy i czasami jeszcze mam mały strzał w wydech ale sporadycznie. Gdzie może tkwić problem?
Ostatnio edytowano 14 lis 2006, 23:42 przez almars, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		
- Od: 20 lip 2006, 11:01
 - Posty: 46
 - Skąd: Płock
 - Auto: xedos 9; 2.0v6
 
A sonda Lambda moze to??
			
			
		
- Od: 14 gru 2005, 23:21
 - Posty: 102
 - Auto: Xedos 6 BMW E46 325i kombi
 
No i co ?  
  Wiadomo jak była przyczyna? Bo ja mam ten sam problem z tym że pojawia się on od czasu do czasu – raz trzyma obroty, raz spadają. 
   I wymieniłem wszystko co było możliwe na oryginalne części mazdy 
   i niczego to nie zmieniło, według mnie jakiś czujnik jest walnięty 
  tylko który?
			
			
		
   I wymieniłem wszystko co było możliwe na oryginalne części mazdy 
   i niczego to nie zmieniło, według mnie jakiś czujnik jest walnięty 
  tylko który?
- Od: 9 kwi 2006, 17:41
 - Posty: 21
 - Auto: Millenia 2,5 V6 1995
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości