Piszczący pasek alternatora, pompy wspomagania.

Postprzez maly631 » 24 maja 2011, 11:35

Witam mam oto taki problem gdyż piszczy mi pasek od alternatora już nie wiem co to moze byc pasek zostal wymieniony na nowy łożysko alternatora wymienione na nowe czy to mogą być koła pasowe ?
piszczenie jest takie dziwne gdyż piszczy przy odpaleniu przejadę koło 20 km to przy wciśniętym sprzęgle przestaje piszczeć, przy ok 1,5 tys do 2,5 tyś obrotów cichutko popiskuje ale gdy spadnie poniżej 1,5 tys lub powyżej 2,5 to już się zaczyna katastrofa pisk jest nie do wytrzymania ze nawet radia nie słychać :( już nie wiem co robić zaczęło się od zerwanego paska .
maly631
 

Postprzez mrmagic2 » 24 maja 2011, 12:50

Naciąg paska jest odpowiedni? Miałem to samo ale jak wymieniłem na nowy pasek Continental 38zł piszczenie ustało i jest wszystko oki.
Początkujący
 
Od: 7 cze 2010, 16:20
Posty: 22
Auto: Mazda 323f 1.6 1990r –>
Mazda 626 2.0 115 KM 2000r –> Mazda 6 2.0 DISI 155KM 2010r

Postprzez maly631 » 24 maja 2011, 13:11

Tak już go naciągałem popuszczałem nic nie pomaga :( czy pasek musi być mocno naciągnięty ??
maly631
 

Postprzez rumunn95 » 24 maja 2011, 20:36

wymienic
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez noxes » 24 maja 2011, 23:00

Tak jak kolega powyżej trzeba wymienić. Pasek ma nieodpowiednią szerokość(mimo tego, że taki sam rozmier jak ori) i piszczy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez rumunn95 » 25 maja 2011, 08:13

jezeli pasek jest taki jak na fotke to trzeba wymienic
Obrazek

PS. Moja tworczosc :P :P
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez maly631 » 26 maja 2011, 10:17

Pasek jest taki jak na obrazku czyli /–\ lecz piszczy jeżeli możecie polecić jakiś konkretny pasek zaryzykuje i kupie juz nie wiem co z nim robić :(
maly631
 

Postprzez mrmagic2 » 26 maja 2011, 11:12

Ja założyłem Continental 38 zł kosztuje i piszczenie ustało może u Ciebie pomoże.
Początkujący
 
Od: 7 cze 2010, 16:20
Posty: 22
Auto: Mazda 323f 1.6 1990r –>
Mazda 626 2.0 115 KM 2000r –> Mazda 6 2.0 DISI 155KM 2010r

Postprzez tadziomaru1 » 26 maja 2011, 22:05

Najlepsze paski firmy Bando. Napewno nie piszczą <spoko>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Sadek_PL » 17 wrz 2011, 00:07

witam, też mam ten problem najgorzej na zimnym silniku a jak już włączę nawiew to murowane piszczenie, byłem u znajomego mechanika i mówię że nie dawno robiłem rozrząd kompletny itd to mówił że możliwe że to wina sprężarki jakiejś... za 3dni podjade do niego i ma zerknąć dokładnie i zdam relację co było winą w moim przypadku...
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 14:33
Posty: 136
Skąd: Kraśnik/ Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 pb + lpg – 115KM

Postprzez tomek626 » 17 wrz 2011, 13:56

Jak piszczy to znaczy że jest za luźny i się ślizga. W momencie włączenia sprężarki lub gdy słaby akumulator będzie większy opór na kołach sprężarki i alternatora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2011, 11:41
Posty: 91
Skąd: Siedlce
Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive

Postprzez rumunn95 » 17 wrz 2011, 18:51

sadek nic nie mow temu fachmanowi to naciagnie cie pewnie na jakas naprawe a wystarczy napiac :)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez tadziomaru1 » 17 wrz 2011, 20:59

rumunn95 napisał(a):sadek nic nie mow temu fachmanowi

Pewno, niech se chłopina zarobi! hahaha
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Sadek_PL » 19 wrz 2011, 00:49

pasek był już podciągnięty na maxa i nadal to samo...dlatego pytałem się go co może być inną przyczyną...
Edit: siegu
panowie wymieniłem pasek, naciągnąłem i po miesiącu jest nadal to samo, a pasek kupiłem Bando polecany przez Smirnoffa. Na czym teraz się skupić? Gdzie szukać przyczyny?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 14:33
Posty: 136
Skąd: Kraśnik/ Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 pb + lpg – 115KM

PostTen post został usunięty przez siegu 11 kwi 2012, 12:33.
Powód: Nie piszemy postów pod postem.

Postprzez tadziomaru1 » 10 mar 2012, 16:32

Bando najlepsze. Jak po miesiącu piszczy to pewnie się dotarł i trzeba znowu naciągnąć. Sprawdź i napisz, chyba że już dziś podciągałeś i nic...
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Sadek_PL » 2 kwi 2012, 17:59

no podciągnąłem jakiś tydzień temu i zapomniałem napisać ale jest w porządku, miejmy nadzieje że już na dłuższy okres...
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 14:33
Posty: 136
Skąd: Kraśnik/ Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 pb + lpg – 115KM

Postprzez gslaw » 2 kwi 2012, 18:26

Sadek,

gdzie kupiłeś pasek Bando?
U mnie też piszczy jak cholera, szczególnie jak jest w okolicy 0 stC lub poniżej.

pzdr
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2011, 01:04
Posty: 115
Skąd: Ciechanów
Auto: 626 gf 2001 2.0 136km

Postprzez Sadek_PL » 2 kwi 2012, 21:53

u Smirnoffa – Car Speed Lublin
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 14:33
Posty: 136
Skąd: Kraśnik/ Warszawa
Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 pb + lpg – 115KM

Postprzez tommy136 » 10 kwi 2012, 18:13

Mam ten sam problem. Wymiana paska pomogła na kilka miesięcy a teraz znowu to samo. Napięcie jest dobre
Mazda 626 GF 2.0 16V 136 km 98r.
Początkujący
 
Od: 18 gru 2011, 16:15
Posty: 8
Skąd: Lubelskie
Auto: Mazda 626 GF 2.0 16V 136 km 98r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6