Pęknięta Uszczelka/Guma tłoczka zacisku
1, 2
Witam. Mam problem. Przy wczorajszym czyszczeniu zacisku hamulcowego przetarłem szczotką drucianą gumę przy tłoczku. teraz nasuwa mi się pytanie czy jest konieczne ją wymienić na nową , czy nie wymienienie jej spowoduje wyciek płynu hamulcowego ? Za wszelkie rady serdecznie dziękuję.
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Ktora gume? Ta harmonijke czy uszczelke na tloczku? Jezeli pierwsze to plyn nie bedzie wyciekal, ale zacisk szybciej zakonczy swoj zywot, jezeli drugie to moze cieknac. Tak czy inaczej, lepiej wymienic zwlaszcza ze to 20zl tylko.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Chodzi o tą harmonijke, później postaram się wrzucić zdjecie
ps.musze zapytać w takim razie czy Można dostać samą tzw harmonijke bo na allegro są całe zestawy naprawcze po 40 parę zł
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Zestaw naprawczy musisz kupic. Sprawdz w intercarsie, ja placilem chyba 20-30 zl. Chociaz to bylo dawno i moge nie pamietac.
Chyba ze masz srednice tloczka i gumke taka sama jak w 626 to moze cos znajde w garazu.
Chyba ze masz srednice tloczka i gumke taka sama jak w 626 to moze cos znajde w garazu.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Według tego co znalazłem w internecie średnica mojego tłoczka wynosi 57mm , na allegro znalazłem takie coś
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zaci ... 57668.html



http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Prosta sprawa. Potrzebujesz Zestawu naprawczego zacisku. Dostaniesz w każdym dobrym sklepie motoryzacyjnym. tylko po vin-ie niech sprawdzą jaką masz średnicę tłoczka lub sam sprawdź jaka średnica , żeby potem niespodzianki nie było.
Mam rocznik 92 
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Dzięki serdeczne za pomoc, część już zamówiona
, szczerze mówiąc na allegro bym przepłacił, kilka zł ale zawsze
. Teraz trzeba się pobawić z wyciągnięciem tłoczka 
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Tłoczek wyciśnięty guma wyjęta 
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
ale nie piszemy post pod postem
bo będzie żółta kartka
bo będzie żółta kartka
Sorka za nabijanie 
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
no wlasnie. Czeka mnie regeneracja tylnego lewego zacisku i niech wypowie sie ktos madry... Jaka tam jest srednica tloczka... Jak zamawialem zestaw naprawczy to stwierdzili ze tam musi byc 30mm (wyskoczylo im ze sr tloczka to 30 mm i chyba 33 mm z tego co pamietam) mam zestaw do 30 mm i nie wiem czy warto zaczynac regenerowac czy od razu zamienic.
- Od: 15 maja 2012, 20:31
- Posty: 110
- Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
- Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D
Jeszcze ostatnio robiłem regenerację tylnych zacisków ale nie pamiętam jaka tam średnica jest.....
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
okazalo sie ze to jednak te 30 mm na szczescie. Mam pytanie jeszcz... W zestawie naprawczym byl oring srednicy tloczka z takimi 3 kolorowymi paskami chyba. Jak rozbieralem wszystko to nigdzie takiego czegos nie widzialem... No i nie zalozylem. Blad popelnilem?
- Od: 15 maja 2012, 20:31
- Posty: 110
- Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
- Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D
Zazwyczaj są 2 pierścienie coś a'la seger do przymocowania gumy od strony tłoczka i zacisku, ale oring? pewnie była to jakaś uszczelka przeciwpyłkowa, nic nie powinno się stać jeśli tego nie założyłeś 
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
dzieki za odp. W zestawie byly 2 harmonijki, 1 a'la seger, guma na prowadnice(chyba tak to sie nazywa hehe), malutki oring i wlasnie duzy, gruby ktorego nie wykorzystalem tak jak i tego malutkiego.
- Od: 15 maja 2012, 20:31
- Posty: 110
- Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
- Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D
Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość 
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości