DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym
arek1987 napisał(a):Na samostarcie odpalał nawet przed wymianą spv. po wymianie jakby lepiej ale tez tylko z samostartem.
przeczytałem Twój watek od samego początku.nie natrafiłem na info,że zapala na samostart

trzeba było to wcześniej napisać.SPV nowy wkręciłeś
SPV używka z robitka na 100 % sprawny. a co ze sterownikiem pompy?? ma przy tym jakies znaczenie?? jak mozna go sprawdzic??
Ostatnio podsuneła mi sie jedna mysl. czy to aby nie problem z immo .Pojawil sie nawet problem z otweraniem auta z pilota?? czy moze to byc jakos zwiazane z problemem w odpalaniu??
Może zna ktos dobrego magika ze Śląska
?
Ostatnio podsuneła mi sie jedna mysl. czy to aby nie problem z immo .Pojawil sie nawet problem z otweraniem auta z pilota?? czy moze to byc jakos zwiazane z problemem w odpalaniu??
Może zna ktos dobrego magika ze Śląska
Ostatnio edytowano 17 lut 2012, 19:14 przez arek1987, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 10 sty 2012, 14:23
- Posty: 20
- Skąd: Opolskie--> krępna
- Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd
arek1987 napisał(a):Ostatnio podsuneła mi sie jedna mysl. czy to aby nie problem z immo
i lekarstwem na to jest samostart ? zastanów się....
arek1987 napisał(a):Może zna ktos dobrego magika ze Śląska?
ja jestem ze Śląska
say napisał(a):coś nie widzę wzmianki o przekaźnikach typu B5B4...czyżbym przeoczył?
nie przeoczyłeś....ale problem przekaźnika zasilającego IDM nie dotyczy modeli GF.
nie wiem czemu,ale tylko 323 i premacy na to cierpi.wydaje mi się,że to dlatego,że w premacy i 323 przekaźnik jest w skrzynce bezpiecznikowej,a w 626 w innym miejscu.
tadziol napisał(a):aha....rozumiem....
ma się całkiem dobrze
ma sie dobrze? mój czy twoj
tadziol napisał(a):nie przeoczyłeś....ale problem przekaźnika zasilającego IDM nie dotyczy modeli GF.
ja mam gw jeści cos to zmienia
Ma ktoś jeszcze jakies pomysły?
- Od: 10 sty 2012, 14:23
- Posty: 20
- Skąd: Opolskie--> krępna
- Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd
arek1987 napisał(a):Mechannik zrobił przekładke i z 2 pomp zrobił jedna...
dokładnie rzecz biorąc przełożył tylko czujnik położenia pierścienia,czujnik temp.,FSO,SPV,TCV.
aha....no i EPROM.
a czy po odpalaniu na samostart odczuwane jest brak mocy, kopcenie, nie równa praca?
Było coś robione przy rozrządzie?
Było coś robione przy rozrządzie?
a podczas kręcenia podaje paliwo na wtryski?
coś mi mówi że to pompa wstępna...
coś mi mówi że to pompa wstępna...
Doktorze Watson
gdyby podawała paliwo na wtryski,to silnik by zapalał,a tu
zbita....
wiem tylko tyle,że wsadziłem moją pompę po "regeneracji" u mnie i odpaliła od strzału....
wniosek prosty:właściciel ma dwie pompy i obie do
.

gdyby podawała paliwo na wtryski,to silnik by zapalał,a tu

wiem tylko tyle,że wsadziłem moją pompę po "regeneracji" u mnie i odpaliła od strzału....
wniosek prosty:właściciel ma dwie pompy i obie do

Zwykle pompy leżą jakiś czas po demontażu gdzieś na półce a to nie jest dobre dla nich bo jak wiadomo w mazdach korozja się może wdać
.
Sprawa jest prosta, trzeba rozebrać pompę w mak wyczyścić i złożyć.
Sprawa jest prosta, trzeba rozebrać pompę w mak wyczyścić i złożyć.
tadziol napisał(a):chyba ktoś na forum nawet takie cuda robił![]()
coś ktoś gdzieś kiedyś....

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6