DiTD problem z odpalaniem na ciepłym i na zimnym

Postprzez arek1987 » 17 lut 2012, 17:56

Na samostarcie odpalał nawet przed wymianą spv. po wymianie jakby lepiej ale tez tylko z samostartem. Moze winny jest immo???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez tadziol » 17 lut 2012, 18:00

arek1987 napisał(a):Na samostarcie odpalał nawet przed wymianą spv. po wymianie jakby lepiej ale tez tylko z samostartem.

przeczytałem Twój watek od samego początku.nie natrafiłem na info,że zapala na samostart !!
trzeba było to wcześniej napisać.SPV nowy wkręciłeś ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez arek1987 » 17 lut 2012, 18:10

SPV używka z robitka na 100 % sprawny. a co ze sterownikiem pompy?? ma przy tym jakies znaczenie?? jak mozna go sprawdzic??
Ostatnio podsuneła mi sie jedna mysl. czy to aby nie problem z immo .Pojawil sie nawet problem z otweraniem auta z pilota?? czy moze to byc jakos zwiazane z problemem w odpalaniu??

Może zna ktos dobrego magika ze Śląska ???
Ostatnio edytowano 17 lut 2012, 19:14 przez arek1987, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez tadziol » 17 lut 2012, 19:05

arek1987 napisał(a):Ostatnio podsuneła mi sie jedna mysl. czy to aby nie problem z immo

i lekarstwem na to jest samostart ? zastanów się....
arek1987 napisał(a):Może zna ktos dobrego magika ze Śląska ???

ja jestem ze Śląska :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez arek1987 » 17 lut 2012, 19:15

Chyba odpowiedział zanim edytowałem post ;) a co ze sterownikiem ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez tadziol » 17 lut 2012, 19:24

arek1987 napisał(a):Chyba odpowiedział zanim edytowałem post ;) a co ze sterownikiem ?

pytasz o PCM czy IDM ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez arek1987 » 17 lut 2012, 19:24

heheh ze tak powiem ten od pompy wtryskowej:D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez tadziol » 17 lut 2012, 19:26

aha....rozumiem....
ma się całkiem dobrze <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez say » 17 lut 2012, 20:10

coś nie widzę wzmianki o przekaźnikach typu B5B4...czyżbym przeoczył :)?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez tadziol » 17 lut 2012, 20:42

say napisał(a):coś nie widzę wzmianki o przekaźnikach typu B5B4...czyżbym przeoczył :)?

nie przeoczyłeś....ale problem przekaźnika zasilającego IDM nie dotyczy modeli GF.
nie wiem czemu,ale tylko 323 i premacy na to cierpi.wydaje mi się,że to dlatego,że w premacy i 323 przekaźnik jest w skrzynce bezpiecznikowej,a w 626 w innym miejscu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez arek1987 » 17 lut 2012, 21:23

tadziol napisał(a):aha....rozumiem....
ma się całkiem dobrze <spoko>

ma sie dobrze? mój czy twoj ?? <oczko>
tadziol napisał(a):nie przeoczyłeś....ale problem przekaźnika zasilającego IDM nie dotyczy modeli GF.


ja mam gw jeści cos to zmienia :)
Ma ktoś jeszcze jakies pomysły?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2012, 14:23
Posty: 20
Skąd: Opolskie--> krępna
Auto: Było 626 2.0 glx obecnie Mazda 626 2.0 ditd

Postprzez tadziol » 17 lut 2012, 21:38

oczywiście,że Twój....
GW to nic innego jak GF kombi.
a co do pomysłów,to sadzę,że powinien zająć się autem ktoś,kto ogarnia temat kosmicznej technologii DITD :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez tadziol » 28 mar 2012, 19:39

arek1987 napisał(a):Mechannik zrobił przekładke i z 2 pomp zrobił jedna...

dokładnie rzecz biorąc przełożył tylko czujnik położenia pierścienia,czujnik temp.,FSO,SPV,TCV.
aha....no i EPROM.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 28 mar 2012, 22:57

a czy po odpalaniu na samostart odczuwane jest brak mocy, kopcenie, nie równa praca?
Było coś robione przy rozrządzie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 29 mar 2012, 10:04

Neonixos666 napisał(a):odczuwane jest brak mocy

jak najbardziej,rozrząd OK,na znakach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 29 mar 2012, 16:56

a podczas kręcenia podaje paliwo na wtryski?

coś mi mówi że to pompa wstępna...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 29 mar 2012, 19:17

Doktorze Watson <lol>
gdyby podawała paliwo na wtryski,to silnik by zapalał,a tu <dupa> zbita....
wiem tylko tyle,że wsadziłem moją pompę po "regeneracji" u mnie i odpaliła od strzału....
wniosek prosty:właściciel ma dwie pompy i obie do <dupa> .
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 29 mar 2012, 21:31

Zwykle pompy leżą jakiś czas po demontażu gdzieś na półce a to nie jest dobre dla nich bo jak wiadomo w mazdach korozja się może wdać :P .

Sprawa jest prosta, trzeba rozebrać pompę w mak wyczyścić i złożyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 29 mar 2012, 21:36

chyba ktoś na forum nawet takie cuda robił <lol>
idę szukać zioma... papa
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 29 mar 2012, 22:04

tadziol napisał(a):chyba ktoś na forum nawet takie cuda robił <lol>


coś ktoś gdzieś kiedyś.... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6